Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa mun ystävälle tapahtui, ihan hörhö nykyään

Vierailija
26.11.2022 |

Ennen niin fiksu, jalat maassa ollut ja tasapainoinen ystäväni on viimeisen vuoden aikana muuttunut ihan hörhöksi new age-hömelöksi, joka tuntee kuulemma kaikessa energiaa, on erityisherkkä, manifestoi maailmankaikkeudelta haluamiaan asioita, puhuu henkisestä kasvusta, keijupölystä, taikakivistä, loputtomiin tunteistaan ja vatvoo ja analysoi niitä, haluaa kuulemma auttaa kaikkia ihmisiä ja jakaa rakkautta vaikkapa lähettämällä rakkaudellisia ajatuksia energiavärähtelyinä taajuuksissa, tai missä olikaan...

Otti kulmalävistyksen, tatuoinnin, rastat, pitää isoja sulkakorviksia, pukeutuu värikkäisiin kaftaaneihin ja käy nykyään kaikenmaailman värähtelyhoidoissa, rummuttaa kotonaan shamaanirumpua ja kilkuttelee äänimaljoja ja "energiahoitaa" minua kuljettelemalla käsiään ilmassa 10 cm päästä minusta, silmät kiinni ja keskittyneen näköisenä, samalla kun yritän vaan juoda kahvini pöytänsä ääressä ja kääntää keskustelua Olkiluodon viimeisimpiin käänteisiin.

Saako vaihdevuodet jotkut noin sekaisin?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, ennen "normaali" kaveri muuttui todella erikoiseksi: alkoi ihailla kaikkia botoxbeibejä, hiusten väri muuttui todella erilaiseksi, botoxia sinne sun tänne, meikkiä kilo, aina uudet vaihtuvat ystävät+miehet ja päihteitä ja bileitä ja epämääräiset vaihteet. Itse kuuluin myös niihin "heitä ulos kuin roska" ystäviin, jonkalaisia hänellä oli paljon ja suurin osa miehistä hänellä kokee myös saman kohtelun heitetään pois kuin roska. Ilman silmienväriä ja muita yksityiskohtia en olisi tunnistanut samaksi. Surullista mitä kaikkea päihteet tekee ihmisille, eniten he itse kärsivät kun me muut menemme eteenpäin. Ja ko.elämäntyyli on myös todella väsyttävää ja rasittavaa.

Vierailija
22/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavassa työtoiminnassa ihminen muuttuu tuollaiseksi. MOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mitä hörhöä tuossa nyt muka on? 

Vierailija
24/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on, eikö ystäväsi saa olla onnellinen?

Parempi taikapöly kuin enkelintomu, monesti henkilöillä on uusia kausia, aluksi intoillaan sitten tasoittuu. Ei kannata tyrmätä kaikkea vaikka ei omaan ajatusmaailmaan sovikkaan.

Vierailija
25/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestä hörhö, jos ei ajattele ja tee kuin sinä? 

Vierailija
26/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kapeakatseinen kuspää, joka haukkuu ystäväänsä Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla. Mitä se sinusta kertookaan? 

Vierailija
27/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ystävä löytää vähän paremman ystävän kuin sinä olet. 

Vierailija
28/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sulle tapahtui, kun aloita arvostella ystävääsi keskustelupalstalla. Sulla tässä se suurempi ongelma on. 

Vierailija
29/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa "hörhöillä" niin mikäs siinä. Hän on löytänyt jotakin mieleenkiintoista elämäänsä niin ei sen pitäisi olla sinulta pois. En ole itse "hörhöilijä", olen vain eri tapojen suvaitsevainen. Oletko sisimmässäsi jotenkin kateellinen kun kaverisi on löytänyt "oman juttunsa" vai mikä on? Itse olen sen verran aito kaveri että jos minun kaverini löytää jonkun oman juttunsa niin kannustan ja olen vilpittömästi että kiva juttu. En olisi täällä puhumassa negatiiviseen sävyyn hänestä tai toiminnoistaan.

Vierailija
30/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoudu! kirjoitti:

Tuota hölmömpää on vain jehovalaisuus, lestalaisuun, helluntailaisuus ja persulaisuus. Tuon kuvaamasi tapauksen voi vielä ottaa huumorilla, mutta nuo mainitsemani ovat jo muutamaa astetta vakavampia tapauksia, toivottomia, parantumattomia.

Ei ole kun k om munistit on niitä suurimpia sekopäisiä hulluja.

Vierailija
31/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa "hörhöillä" niin mikäs siinä. Hän on löytänyt jotakin mieleenkiintoista elämäänsä niin ei sen pitäisi olla sinulta pois. En ole itse "hörhöilijä", olen vain eri tapojen suvaitsevainen. Oletko sisimmässäsi jotenkin kateellinen kun kaverisi on löytänyt "oman juttunsa" vai mikä on? Itse olen sen verran aito kaveri että jos minun kaverini löytää jonkun oman juttunsa niin kannustan ja olen vilpittömästi että kiva juttu. En olisi täällä puhumassa negatiiviseen sävyyn hänestä tai toiminnoistaan.

Pointtini on se, että tämä muutos hänessä oli verrattain äkkinäinen, ja nyt tapaamisemme ovat pelkkää hörhöilyä. Minä en ole kyseisestä toiminnasta kiinnostunut, ja taas ystävää ei enää mikään muu kiinnostakaan.

Meillä ei taida enää olla mitään yhteistä, jos tämä on pysyvä muutos. Harmi.

Ap

Vierailija
32/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anu ystäväsi?

https://areena.yle.fi/1-62377370?fbclid=IwAR2QMrgTdrED-dddHQ2fGBrSRiMYv…

(Suosittelen tätä dokumenttia)

Vierailija
33/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini on se, että tämä muutos hänessä oli verrattain äkkinäinen, ja nyt tapaamisemme ovat pelkkää hörhöilyä. Minä en ole kyseisestä toiminnasta kiinnostunut, ja taas ystävää ei enää mikään muu kiinnostakaan.

Ap

Ja miksi tästä pitää selittää koko Suomelle?  Mitä kiksejä saat ystäväsi haukkumisesta? Ei sinua voi ystäväksi edes sanoa tämän jälkeen. 

Vierailija
34/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tapahtui sama ystävälle! Joogaa, on äänimaljoja, kristallikiviä, ym. Alkoi koronapiikun vastustuksesta. Nelikymppinen ja perheellinen. Kokee oivaltavansa ihmisen kasvusta asioita, joita itse olen pohtinut jo kauan, ihan vain omassa mielessäni. Ruokavalio muuttunut, hyvin tarkka tästä. Äärimmäisen raskasta seuraa nykyisin.

Vierailija
35/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vielä mitään. Eikö noi energia jutut ole nykyään muodissa? Haetaan energiaa sieltä sun täältä.

Vierailija
36/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja miksi tästä pitää selittää koko Suomelle?  Mitä kiksejä saat ystäväsi haukkumisesta? Ei sinua voi ystäväksi edes sanoa tämän jälkeen. 

Anonyyminä asian kertominen vauvapalstalla on mielestäsi koko Suomelle selittämistä. Voi nuoruus, tekopyhyys ja naiivius.

Ap

Vierailija
37/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haistatan sulle pitkät paskat ystäväsi puolesta. 

Vierailija
38/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kavereistaan kirjoittelevat vasta tasapainoisilta tuntuvatkin.... mieluummin vähän hörhö kaveri kuin selkäänpuukottaja.

Vierailija
39/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anonyyminä asian kertominen vauvapalstalla on mielestäsi koko Suomelle selittämistä. Voi nuoruus, tekopyhyys ja naiivius.

Ap

No aika yksityiskohtaisesti kerrot ystävästäsi. Itse ole naiivi. 

Vierailija
40/90 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joogaa varmaan myös?

Miten jooga liittyy tähän? Se on liikuntaa.

Haha! No ei ole. Yhtälailla voisi sanoa että kolme kertaa päivässä mekkaan päin kumartaminenkin on vain liikuntaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän