Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa mun ystävälle tapahtui, ihan hörhö nykyään

Vierailija
26.11.2022 |

Ennen niin fiksu, jalat maassa ollut ja tasapainoinen ystäväni on viimeisen vuoden aikana muuttunut ihan hörhöksi new age-hömelöksi, joka tuntee kuulemma kaikessa energiaa, on erityisherkkä, manifestoi maailmankaikkeudelta haluamiaan asioita, puhuu henkisestä kasvusta, keijupölystä, taikakivistä, loputtomiin tunteistaan ja vatvoo ja analysoi niitä, haluaa kuulemma auttaa kaikkia ihmisiä ja jakaa rakkautta vaikkapa lähettämällä rakkaudellisia ajatuksia energiavärähtelyinä taajuuksissa, tai missä olikaan...

Otti kulmalävistyksen, tatuoinnin, rastat, pitää isoja sulkakorviksia, pukeutuu värikkäisiin kaftaaneihin ja käy nykyään kaikenmaailman värähtelyhoidoissa, rummuttaa kotonaan shamaanirumpua ja kilkuttelee äänimaljoja ja "energiahoitaa" minua kuljettelemalla käsiään ilmassa 10 cm päästä minusta, silmät kiinni ja keskittyneen näköisenä, samalla kun yritän vaan juoda kahvini pöytänsä ääressä ja kääntää keskustelua Olkiluodon viimeisimpiin käänteisiin.

Saako vaihdevuodet jotkut noin sekaisin?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen on aina vastaus johonkin kriisiin tai traumaan. Sääli.

Vierailija
62/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ottaisin vielä taikamaton alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tässä pitäisi herätä. Haluat pönöttää ja puhua taloudesta? Herää!

Vierailija
64/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se saanut jotain adhd-lääkkeitä? Nimittäin kun jos diagnoosi ei olekaan oikea mutta stimulantteja menee (voi mennä aika reilustikin vähitellen) niin käytös kyllä muuttuu. Todella paljon.

Mitä, pääseekö stimulanteilla tuohon tilaan?!? 😱

Persoonasta riippuu, miten sekaisin menee (siis JOS käyttöaihe ei ole oikea ja JOS annos on kasvanut isohkoksi).

Vierailija
65/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käy vähiin, jokainen haluaa kuluttaa elämänsä spesiaalilla tavalla ennen kuin se loppuu.  Miksi siis enää miettiä mitään järkevää?

Vierailija
66/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun terveestä kristinuskosta on luovuttu.

Vierailija
67/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun terveestä kristinuskosta on luovuttu.

Kai noistakin kehittyy pian joku ihan oma uskontonsa

Vierailija
68/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut ketjussa ilkeilijät olette aivan kauheita. En ikinä - en ikimaailmassa haluaisi olla teidän kaltaisten tosikkojen ja mulqvistien kanssa tekemisissä. Kristallit ja enkelikortit eivät ketään tapa eikä niissä ole mitään pahaa, joten kannattaisiko avata silmät ja etsiä luotettavaa tietoa ennemmin kuin tuomita. Niin.

Vierailija
69/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se saanut jotain adhd-lääkkeitä? Nimittäin kun jos diagnoosi ei olekaan oikea mutta stimulantteja menee (voi mennä aika reilustikin vähitellen) niin käytös kyllä muuttuu. Todella paljon.

Mitä, pääseekö stimulanteilla tuohon tilaan?!? 😱

Ennemminkin psykedeeleillä. Mutta muuten aivan mielenkiintoinen teoria väärästä adhddiagnoosista ja lääkkeistä :D

70/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama, kuin lapsuuden iltasadut.

Jotkut ihmiset pystyvät näkemään enkeleitä ja vastaanottamaan viestejä.

Siis kuvittelevat pystyvänsä.

Otan osaa, et ole ainoa.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
71/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa "hörhöillä" niin mikäs siinä. Hän on löytänyt jotakin mieleenkiintoista elämäänsä niin ei sen pitäisi olla sinulta pois. En ole itse "hörhöilijä", olen vain eri tapojen suvaitsevainen. Oletko sisimmässäsi jotenkin kateellinen kun kaverisi on löytänyt "oman juttunsa" vai mikä on? Itse olen sen verran aito kaveri että jos minun kaverini löytää jonkun oman juttunsa niin kannustan ja olen vilpittömästi että kiva juttu. En olisi täällä puhumassa negatiiviseen sävyyn hänestä tai toiminnoistaan.

Pointtini on se, että tämä muutos hänessä oli verrattain äkkinäinen, ja nyt tapaamisemme ovat pelkkää hörhöilyä. Minä en ole kyseisestä toiminnasta kiinnostunut, ja taas ystävää ei enää mikään muu kiinnostakaan.

Meillä ei taida enää olla mitään yhteistä, jos tämä on pysyvä muutos. Harmi.

Ap

Harvoin se on siinä mielessä pysyvä, että siitä jatkuvasti täytyisi puhua vuosikausia. Samoin kuin muutkaan "henkiset herätykset". Maailmankatsomus voi kyllä pysyä vaikka loppuelämän, mutta ei siinä yleensä ole sitä alun vastarakastuneen kiihkoa enää jonkun ajan päästä, ja pystyy taas juttelemaan muistakin asioista ja osaa pitää jopa new age -jutut pois keskusteluista kokonaan sellaisten ihmisten kanssa, joista tietää etteivät ne niihin usko eikä heitä kiinnosta.

Vierailija
72/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunia ja olen järkevämpi kuin yksikään teistä ilkkujista.

Vierailija
73/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkanut polttelemaan kannabista? Yllättävän monelle aiheuttaa psykoottista ajatuksenjuoksua ilman sellaista ihan totaalista psykoosijaksoa, joka veisi toimintakyvynkin.

Vierailija
74/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alkanut polttelemaan kannabista? Yllättävän monelle aiheuttaa psykoottista ajatuksenjuoksua ilman sellaista ihan totaalista psykoosijaksoa, joka veisi toimintakyvynkin.

Psykoottiselta ajatuksenjuoksulta se saattaa joillekkin näyttää, mutta ei se tarkoita että se sitä oikeasti olis. Ei kukaan täällä tiedä todellisuuden perimmäistä luonnetta, joten se mikä toisille vaikuttaa psykoottiselta voi toisille olla aivan jees normaalia ja ymmärrettävää.

Vierailija
75/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko elämänkukka se tatuointi?

Vierailija
76/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko MÄ SÖÖIN ??

Vierailija
77/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun lapsen yhden kaverin äidille käynyt noin. Ovat miehensä kanssa niin epäsuhta pari. Mies on piinkova bisnesmies ja nainen juuri tuollainen energioita aistiva hörhö. Jotenkin vaikea nähdä noin erilaisia pariutumassa keskenään, mutta olisi ymmärrettävää, jos toinen olisi muuttunut myöhemmin.

Vierailija
78/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa "hörhöillä" niin mikäs siinä. Hän on löytänyt jotakin mieleenkiintoista elämäänsä niin ei sen pitäisi olla sinulta pois. En ole itse "hörhöilijä", olen vain eri tapojen suvaitsevainen. Oletko sisimmässäsi jotenkin kateellinen kun kaverisi on löytänyt "oman juttunsa" vai mikä on? Itse olen sen verran aito kaveri että jos minun kaverini löytää jonkun oman juttunsa niin kannustan ja olen vilpittömästi että kiva juttu. En olisi täällä puhumassa negatiiviseen sävyyn hänestä tai toiminnoistaan.

Pointtini on se, että tämä muutos hänessä oli verrattain äkkinäinen, ja nyt tapaamisemme ovat pelkkää hörhöilyä. Minä en ole kyseisestä toiminnasta kiinnostunut, ja taas ystävää ei enää mikään muu kiinnostakaan.

Meillä ei taida enää olla mitään yhteistä, jos tämä on pysyvä muutos. Harmi.

Ap

Harvoin se on siinä mielessä pysyvä, että siitä jatkuvasti täytyisi puhua vuosikausia. Samoin kuin muutkaan "henkiset herätykset". Maailmankatsomus voi kyllä pysyä vaikka loppuelämän, mutta ei siinä yleensä ole sitä alun vastarakastuneen kiihkoa enää jonkun ajan päästä, ja pystyy taas juttelemaan muistakin asioista ja osaa pitää jopa new age -jutut pois keskusteluista kokonaan sellaisten ihmisten kanssa, joista tietää etteivät ne niihin usko eikä heitä kiinnosta.

Minulla kävi uskoon tulemisen kanssa noin. Pari vuotta oli henkistynyt, hyvä ja rakastettu olo. Pikkuhiljaa alkoi tunnetila tasaantua, mysteeri hävitä. Noin 5 vuotta jälkeenpäin totesin uskoon tuloni traumaperäiseksi stressireaktioksi äärimmäisen kuormittavassa elämäntilanteessa. Palauduin takaisin uskontokriittiseksi skeptikoksi jonka mielestä kaikki uskonnot pitäisi kieltää.

Vierailija
79/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uus harrastus, josta on innoissaan - huonompiakin tapoja elää on olemassa.

Vierailija
80/90 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan harmitonta touhua... kunhan ei käy kuten Polvijärvellä, eli Demareista Kristallipuolueeseen: https://www.youtube.com/watch?v=Lluoc0bUvdw

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan