Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Miksi poikalapsenne ovat kivoja?

Vierailija
08.11.2006 |

Hei!

Meille on ehkä kolmas poika tulossa? Kertokaa mitkä ovat teidän poikien parhaat puolet. Miksi juuri pojat on kivoja?

-Pojistaan onnellinen-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hauskoja, että saavat mut nauramaan päivittäin useasti ja kovaa. Tulen iloiseksi pelkästään jo heitä ajatellessani. Mä tunnen itseni maailmanomistajaksi, kun kävelen poikieni kanssa. Pojat tykkää reissata ja liikkua ja on tosi kivaa käydä eri paikoissa. Puhuvat ja höpöttävät koko ajan. Kertovat rakastavansa minua.. Minulla on maailman ihanimmat pojat! Mikä juuri pojissa sitten ihanaa on kaikki. Myös äitipoika suhteen keveys ja helppous tulee mieleen. Pojat tekevät elämästä hauskemman.

Vierailija
2/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaita, ihanat leikit, hyviä kavereita keskenään, mukava seurata poikien touhuja. Eivät nirsoile turhista. Liikunnallisia, Pitävät piirtämisestä. Kiva ostaa vaatteita pojille (ei tartte katsella ällöttäviä pastellivärejä), Eivät kitise turhasta, ja vaadi äitiä joka välissä leikkiin mukaan(kuten tuntemani tyttölapset)

tässä nyt jotakin, mitä tulee mieleen

Onnea tulevasta vauvasta, toivotaan että se olisi se poika! Itsekkin haluaisin saada vielä joskus neljännen pojan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy yksi nelivuotias. Verrattuna siskoihinsa:

- ei välitä, minkä värisiä vaatteita puetaan päälle tai ylipäätään mitä puetaan päälle

- ei saa sellaisia " mä haluun" -raivareita koskaan (muunlaisia kyllä, mutta ne menevät ohi nopeasti kun on saanut ensin " miehekkäästi" uhota vähän aikaa), ei siis mitään heittäytymisiä tms.

- leikkii paljon yksikseen, ei niin seurankipeä, omaa mahtavan mielikuvituksen

Enpä sitten tiedä, johtuuko nämä meidän poitsun luonteenpiireet enemmän hänen persoonasta kuin sukupuolesta =) Mutta on ne pojat silti ihania =)

Vierailija
4/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat eivät murjota ja heidän mielenliikkeitään on helppo lukea. Meidän pojat keksivät aina tekemistä itselleen. He ovat vauhdikkaita ja erittäin huumorintajuisia jo ihan pieninä. Poikia on helppo leikittää ja viihdyttää ja he saavat mielestäni helpommin kaveriseuraa.

Vierailija
5/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, onko minulla jokin kompleksi omasta lapsuudesta vai mitä, mutta pidän poikien etuina kahta asiaa ennen muita: Pojilla ei ole yleensä ole samanlaista syrjimistä ja bestis-touhua kuin tytöllä. Poikaporukkaan on siis helpompi päästä sisään. Toiseksi paras tekijä on se, että pojat voivat käydä pusikossa helpommin eikä tule vessanetsimisrituaaleja.

Minä olisin näistä kahdesta syystä halunnut olla ennemmin poika :-)

Vierailija
6/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki he ovat ihania ja kivoja, mutta jos mietin mitkä ovat poikien vahvempia puolia, niin ainakin se etteivät osaa manipuloida tai teeskennellä niinkuin tytöt joskus. Ovat enemmän kaikkien kavereita, ei sekavia bestiskuvioita (kouluikäisillä). Jotenkin suorempia ja eivät piittaa pikkuasioista. Vauhdikkaita ja valloittavia.

Vierailija
7/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaita vauhtiviikareita ovat kumpikin rakkaista pojistamme. Itse en lapsena leikkinyt nukeilla/barbeilla, vaan rakensin majoja ja keräilin pikkuautoja. Hauskaa puuhailla samoja juttuja omien lasten kanssa. Eipä silti, tytötkin osaavat varmasti ihan yhtä hyvin leikkiä ns poikien leikkejä.

Vierailija
8/8 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on myös räväkämpi ja hassumpi. Toisaalta menevä maailmanmies ja sitten kun maailma murjoo niin palaa mamman kainaloon nuolemaan haavojaan. Tytöt porskuttaa tasaista tahtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan