voiko käsisaippualla pestä vartalon?
Sain kasan palmoliven ja doven käsisaippuoita tuoksuiltaan ovat samoja kun suihkusaippuat mutta pumppupulloissa.onkohan niillä muuten suuri ero?voisinko pestä koko ruhoni niillä?
Kommentit (54)
Joo. Voit. Niin mekin tehdään. Jos perheessä on näitä muodikkaita siilitukkia, niin hiuksetkin voi pestä. Kohta joku parturi tulee mutkuttaan, mutta älä välitä.mjos hilsettä tulee, sen huomaa. Mies pessyt näillä tuotteilla itsensä parikymmentä vuotta.
Ei missään tapauksessa. Siitä saa syövän, ruton ja satiaisia.
Itse pesen käsidesillä koko kropan ja kylläpä tulee sitten puhdasta.
Itse lievänä atoopikkona tekee tiukkaa ajatus käsisaippuasta ruhon hipiällä, kun hellävarainen suihkusaippuakin kuivattaa, mutta jos vastaavaa kutinaa ei kokeilemalla tule, anti mennä vaan.
Voit.
Huulet voi rasvata vaikka käsivoiteella. Luulin nuorempana, että huuliin käy vain huulirasva. Vieläkin hävettää. :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:02"]
Oletko oikeasti noin tyhmä?
[/quote]
kyllä,kyllä olen.ap
Kyllä voi. Periaatteessahan niillä ei ole muuta eroa, kuin että suihkusaippuat ovat hellävaraisempia ja voidemaisempia, kun niissä on enemmän kosteuttavia ainesosia seassa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:02"]
[/quote]
kyllä,kyllä olen.ap
[/quote]
No, ehkä jatkossa osaat käyttää maalaisjärkeä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:04"]
Voit.
Huulet voi rasvata vaikka käsivoiteella. Luulin nuorempana, että huuliin käy vain huulirasva. Vieläkin hävettää. :D
[/quote]Käsivoide yleensä nyt ei vaan maistu niin hyvältä...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:04"]
Voit.
[/quote]Käsivoide yleensä nyt ei vaan maistu niin hyvältä...
[/quote]
Eipä se syötäväksi ole tarkoitettukaan, edes se huulirasva.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:02"]
[/quote]
et ole tyhmä kun kysyt.kai sä sillä voit pestä mutta mieti haluatko vajota näitten vastaajien tasolle joille suunilleen paistorasva käy kosteusvoiteesta ja suihkutettava dödö suusumutteesta.tuskinpa koska silloin et olisi edes kysynnyt vaan olisit pessyt vaan.
kyllä,kyllä olen.ap
[/quote]
Minun luvalla ainakin sää pestä, jos muut sen kieltää.
Se on käsisaippua ja sillä voi pestä ainoastaan kädet.
Et voi, syövyt pois