Jouduin karjaisemaan miehelle, että 'odota' kaupungilla. Naurettavaa, ettå pinkaisee suoraan autosta 15 metriä edelle. Aina
Katsoi niinkuin olisi tehnyt jonkun julkisen pyhäinhäväistyksen.
Ihme tapa tuomminen sooloilu, oon kuullu, ettei oo ainoa mies, jolla on vaikeuksia kävellä yhtä matkaa kumppaninsa kanssa kaupungilla.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu kävellä perässä. Niin toimiessaan nainen ei häpäise miehen kunniaa. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan.
Kulkeeko se miehen kunnia siis edellä? Mistä sen tunnistaa? Kerrohan, etten vahingossa esimerkiksi tallo sitä tai aja autolla sitä lyttyyn kaupan parkkiksella.
Seuraamisessa miehen oikea lapa ja rouvan vasen jalka kulkevat siis rinta rinnan. Miehen tulee muuttaa omaa vauhtia ja suuntaa rouvan mukana. Seuraamista voidaan harjoitella useilla eri tavoilla ja aina kannattaa miettiä ensin, mitä seuraamisen osaa haluaa harjoitella. Alkuopetuksessa voidaan olutpullojen avulla tehdä hieman pidempääkin pätkää, jos halutaan harjoitella erityisesti miehen yhtiä ja asentoa rouvan vierellä. Täytyy kuitenkin muistaa palkita miestä usein, eikä vain vedättää yhden pullollisen perässä metritolkulla! Myös ensimmäisen askeleen palkitseminen on tärkeää, jotta miehelle saadaan aikaan into lähteä rouvan mukaan.
Miehesi on siis joku maataloussonni?
mun exä oli samanlainen, nainen tosin, mutta ei se suhde tähän kaatunut.
Siksihän nää egoltaan heikoimmat aina hinkuu itseään pienempiä, miel. aasialaisia naisia, että nämä joutuvat kipittämään nöyrästi perässä kun sekä jalat että askel on väistämättä lyhyempi.
Nöyryyttämisen halu tuossa on taustalla ja piittaamattomuus kumppanin mukavuudesta.
Ap, JSS.
Huono mies. Hanki parempi, tai vaikka monta jos löydät ja haluat. Ei sun tartte mohnon juntin kanssa olla.
mun mies toimii samalla tavalla kaupassa, paahtaa menemään kiireellä
ulkona ja ostareilla ja muualla samaan tahtiin kävely onnistuu kyllä
Täti ei pysy vaappuvalta löntystelyltään perässä 😆
Mulla tota tekee veli, kumppani käyttäytyy taasen ihan normaalisti.
Yleensä opettavat koiransa toimimaan samalla tavalla, koirsparat yrittävät läähättää itsensä kuristuksiin juoksemalla 10 metriä edellä, vaikka on 3 metrin hihnassa kiinni.
Minua taas ärsyttää kun mies jättäytyy aina tahallaan jälkeen. Ihmeellistä perässä hiihtämistä aina kun johonkin "yhdessä" lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä opettavat koiransa toimimaan samalla tavalla, koirsparat yrittävät läähättää itsensä kuristuksiin juoksemalla 10 metriä edellä, vaikka on 3 metrin hihnassa kiinni.
Entisaikaan lapsiakin talutettiin hihnassa, joten voipi olla, että mies toistaa vaan lapsuudessa opittua käytöstä. Juostaan niin pitkälle kuin hihnaa riittää.
Miten mies reagoi, jos et menekään perässä? Suuttuuko?
Vierailija kirjoitti:
Täti ei pysy vaappuvalta löntystelyltään perässä 😆
Sun pitää laihduttaa. 😆
Jos kärsii torikammosta ja plasmat menevät siksi sekaisin kun menette kaupungille. Mut jos on ihan rento ja tahallaan tekee tuota, niin en taatusti nousisi autosta ollenkaan.
Mä jäin kerran "kyydistä" ja jäin bubiin istumaan ja nauttimaan hyvästä juomasta. Jossain välissä soitti, kun huomasi ja kerroin, että voi hoitaa asiansa ihan keskenään ja minä hoidan omani. Illalla menin sitten kotiin. Hirveä huuto, että missä olen ollut. Kerroin olleeni rehellisesti dokaamassa. Jatkossa piti tahdin sopivana.
Tee sama. Miksi meisit miehesi perään? Lähde omille teillesi ja tule aamulla taksilla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisaikaan lapsiakin talutettiin hihnassa, joten voipi olla, että mies toistaa vaan lapsuudessa opittua käytöstä. Juostaan niin pitkälle kuin hihnaa riittää.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat suomalaisten naisten kasvattamia. Tapakasvatus puuttuu.
Tapakasvatus ja isä.
Jaaha, eksyttäjäjankkaaja on löytänyt taas palstalle