On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ujo. En mä uskalla lähestyä naisia. Huono itsetunto ja olen lihonut. En todellakaa uskalla kauniita naisia lähestyä. Joskus olin itsevarmempi. Käyn mä baareissa. Mut kukaan ei mua huoli. Oon aina yksin nurkassa
Tule pois sieltä nurkasta, baaritiskille istumaan. Siihen tulee aina joku jonottamaan juotavaa. Siinä tutustuu ihmisiin ja saa juttukaveria.
Mulla on huonot sosiaaliset taidot ehkä autismin kirjo.
On se kumma että masentunut heikkolahjainen nainen kelpaa naisille. Mut mies ei kelpaa.
Jos olet töissä et voi kovi heikkolahjainen olla.
Etsi seuraa itsellesi samanlaisten ihmisten parista. Hommaa joku harrastus ja/tai lemmikki jota paijata.
Vierailija kirjoitti:
Etsi noista piireistä ittelles seuraa, ehkä se morsmaikkukin odottaa siellä.
Tää on ihan väärin tää touhu kyllä. Tiedän lievän kehitysvammaisen miehen joka on normaalin näköinen ja saa naisia kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi noista piireistä ittelles seuraa, ehkä se morsmaikkukin odottaa siellä.
En etsi. Käyn vaan baareissa
Vierailija kirjoitti:
Jos olet töissä et voi kovi heikkolahjainen olla.
Etsi seuraa itsellesi samanlaisten ihmisten parista. Hommaa joku harrastus ja/tai lemmikki jota paijata.
Ihmisten mielestä olen heikkolahjainen vaan. Kaipaan naisen kosketusta ja koskea naista.
No mä jatkan yksin olemista vaan. Vois taas baariin ku saan rahaa ja sellaista
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä seurustellut mut kaikki naiset on jättäny mut ku en halua lapsia ja muutakaan, harrastuksia ei ole.. istun chatissa tai käyn kerran viikos salilla. on ylipainoa ja kaljamaha ja olen myös kaljuuntunut ikäni puolesta.
No siinäpä vasta saalis! Ehkä kannattais oikeasti keksiä niitä järkeviä harrastuksia ja sitten panostaa siihen salilla käyntiin, jotta lähtee se pomppa. Aika harva nainen tykkää hypätä ratsaille jos edessä outokumpu möllöttää ja haisee kaljalle.
Eli käytännössä yrität hankkia "naista" istumalla baarin nurkassa ja toivomalla, että joku tulee juttelemaan sinulle? Olet mielestäsi vajaa, joka vaikeuttaa eristyneisyyttäsi, mutta kuitenkin niin normaali, ettet hae apua. Tuo on täysin ristiriitaista. Täällä sinulle on annettu vaikka kuinka hyviä neuvoja, mutta mikään ei kelpaa, koska ilmeisesti haluat vain tyhjää sääliä. Kuulostaa, että pakoilet vastuuta omasta elämästäsi.
Samat fiilikset, oletko kokeillut lääkitystä?
Itse en kärsi masennuksesta, vaan ahdistuksesta ja paniikkikohtauksista ja aloitan huomenna lääkityksen.
Aloitan seroxat-lääkityksen sekä pameja paniikkikohtauksiin, terapiaankin pitäisi tulla kutsu piakkoin.
¨
Voimia ja hyvää joulun odotusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä seurustellut mut kaikki naiset on jättäny mut ku en halua lapsia ja muutakaan, harrastuksia ei ole.. istun chatissa tai käyn kerran viikos salilla. on ylipainoa ja kaljamaha ja olen myös kaljuuntunut ikäni puolesta.
No siinäpä vasta saalis! Ehkä kannattais oikeasti keksiä niitä järkeviä harrastuksia ja sitten panostaa siihen salilla käyntiin, jotta lähtee se pomppa. Aika harva nainen tykkää hypätä ratsaille jos edessä outokumpu möllöttää ja haisee kaljalle.
En haise kaljalta en juo kaljaa. Käytän hajuvettä mulla on hyvä tyyli. Asun hienos kämpäs. Pieni maha on ja mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä yrität hankkia "naista" istumalla baarin nurkassa ja toivomalla, että joku tulee juttelemaan sinulle? Olet mielestäsi vajaa, joka vaikeuttaa eristyneisyyttäsi, mutta kuitenkin niin normaali, ettet hae apua. Tuo on täysin ristiriitaista. Täällä sinulle on annettu vaikka kuinka hyviä neuvoja, mutta mikään ei kelpaa, koska ilmeisesti haluat vain tyhjää sääliä. Kuulostaa, että pakoilet vastuuta omasta elämästäsi.
Saan aina pakit hoikilta naisilta. En halua yrittää. Haluan olla normaali ja seurustella.
Pukeudun siististi tuoksun hyvältä en juo kaljaa, en ravaa joka vloppu baareissa, mulla ei ole edes iso maha, paljo isompia miehiä on olemassa ja myös naisia onhan tämä ihmeellistä kun en ole kovin vammainenkaa ja näytän hyvältä ettei käy mikää sutina ja olen yksin?
Kyllä kun olin vielä 30 v mies ja lievästi ylipainonen, baarista lähti nainen mukaan ja pääsin naisen luo nukkumaan naisen viereen ja koskemaan naista, on ne ajat muuttunu nyt mä oon vaa yksin baarissa tai ei kukaan halua ees jutella mulle ja oon yksinäinen
Nyt pitkään hups tunne ollut mitä hittoa olenpa kuopassa kun ei naisia baarissakaan enää kiinnosta, tai no ennen joskus joku nainen kehui että olen komea, mutta niin se on semmosta, yksinäinen vloppu, taidan kattoa leffan ja musaa kuunnella.
En ymmärrä tätä elämää en vaa ymmärrä.
Ilmeisesti en vaa osaa naistenkaa. en saa ketää naista kiinnostumaan ja taas kuinka minä kiinnostun aina niin helposti tai on paljo kauniita naisia tosi paljon ja en halua mitää liian vanhaa enkä vietnamilaista naista jotenki koen vaan olevani erilainen.
Oon sen verran pitkä ja komea et saisin kauniinkin naisen. Ei tarvi ottaa heikkolahjainen. Ota rikas komea adonis chad