Mihin lähtisit nyt 3000 euron matkalle?
Koko matkakassa ruokineen ja matkoineen siis 3000€ ja yksin aion lähteä noin viikon päästä. 2-3 viikkoa voisi olla kesto.
Kommentit (58)
En juuri nyt sadekaudella mutta Karibian saarelle kuukaudeksi
Toisaalta tuolla rahalla viettäisin 3kk hulppeasti 2. kodissani etelä-Euroopassa
Näillä ilmoilla Bangkokiin tai Balille.
Ausseihin ja Uuteen Seelantiin. Tuosta tulisi huippuhieno matka, eikä olisi vaikeaa tuhlata budjetti nollille.
Meksiko voisi olla. Thaikuissa olen ollut useasti. Riittääkö Australiassa 3000 budjetti? AP
En ole juurikaan matkustellut. Pääseekö tuolla rahalla New Yorkiin? Olen haaveillut pitkään matkasta New Yorkiin joulukuussa. Oikeastaan siitä lähtien, kun näin lapsena Yksin kotona kakkosen.
Lennot Uuteen-Seelantiin voi olla lähemmäs 2000 eli ei riitä kunnon reissuun 3000.
Lähtisin Karibian risteilylle Floridasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole juurikaan matkustellut. Pääseekö tuolla rahalla New Yorkiin? Olen haaveillut pitkään matkasta New Yorkiin joulukuussa. Oikeastaan siitä lähtien, kun näin lapsena Yksin kotona kakkosen.
Pääsee, mutta mitään riemujuhlaa siellä ei eletä kolmella tonnilla. Lennot ovat aika edullisia muihin kohteisiin nähden. Mutta keskitason hotelli onkin sitten parisataa.
Nordea Investoriin osakkeita ostamaan.
Malediiveille tai Mauritiukselle. Hyvää matkaa minne ikinä menetkin.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu lämpimiin vaatteisiin. Joulukuussa NY:ssa on jäätävän kylmä ja tuulee, niin että tukka lähtee, Tammi-helmik. alkavat lumimyrskyt. Itse lähtisin NY:iin joko keväällä (huht. toukok.) tai syksyllä (syys.lokak.). Kesäisin on hillitön kuumuus, siitä en pidä.
Lähtisin Italiaan tai Etelä-Ranskaan (en ole auringon tai helteen perään). Söisin hyvin, ja joku parempi hotelli. Viikko riittäisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Nordea Investoriin osakkeita ostamaan.
Hö. Kun juuri nostin arvo-osuustililtä tuon 3000€, niin en viitsisi taas sijoittaa. Välillä pitää myös kuluttaa, että on motivaatiota sijoittaa.
Kolmella tonnilla ei kyllä kovin pitkälle pääse, kun siellä pitäisi asuakin.... Lähtisin ehkä entisiä työkavereita tapaamaan Kapkaupunkiin.
Islantiin hakemaan jännitystä elämään. :) Oikeasti tuo on maa, jossa haluaisin käydä.
Mutta muuten just nyt Italia vois olla jees, jos siellä ei vaan ole kuuma? Olen juuri katsonut yhtä ohjelmaa Italiasta ja haluaisin nähdä niitä samoja paikkoja.
Bonairelle, tosin nippanappa budjetti riittäisi.
Meksikoon lähtisin ja 3000€/3vk on ihan realistinen. Lento Cancuniin ja siitä alaspäin kohti Tulumia.
Joku paikka jossa on aaltomaisema, tuulta, hieman lämmintä, toisaalta pilvistäkin, maisemia, ehkä kivoja pieniä taloja, puutarhoja ja kukkulaa. Turvallista. Näkyy pientä liikettä ja hieman ihmisiä, eläimiä, jota voi tarkkailla. Ja joku putiikki, virvoitusjuomia. Tai sitten paikka jossa on erittäin rauhallista ja voi ajella, ei liikenneongelmia tai jäistä.
Meksikoon