Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset ovat niin riippuvaisia miesten (seksuaalisesta) huomiosta?

Vierailija
25.11.2022 |

Tätä mä en vain ole ikinä tajunnut. :D Henkilö saattaa olla jopa onnellisessa parisuhteessa, mutta silti huomiota pitää saada muilta miehiltä. Miksi?

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se silloin taitaa kertoa sanattomasti, että ei olla tyytyväisiä tilanteeseen ja yritetään saada vaivihkaa uutta koukkuun. Siinä vaiheessa kun on tyytyväinen ja kotona saa huomiota, ei ole tarvetta hakea huomiota muualta. Se itse asiassa inhottaa.

En sitten tiedä jos on joku beverly hills kotirouva tai formulakuskin tai multimiljardöörin vaimo. Ehkä silloin tällinki on miestä varten, että varmasti ollaan aina se kaikkein näyttävin, kun ympärillä pyörii jos jonkinnäköistä ongenonkijaa. Tiedä häntä.

Vierailija
42/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on se, että olen lapsena (ala-aste ikäsenä) tullut hyväksikäytetyksi ja olen ollut siis objekti aikuiselle miehelle. Olen siis silloin oppinut, että minulla (ja kehollani) ei ole mitään arvoa, vaan koskemattomuuteni on viety minulta. Olen oppinut näkemään kaikki miehet seksuaalisessa valossa ja ymmärtämään miten miehet ja pojat minua katsovat. Eli täysin vääristyneesti ja vaikka en ole koskaan flirttaillut tietoisesti, olen jollain tapaa mitannut omaa arvoani sillä miten paljon miehet minua katsovat, vaikka katsomisen kohteena oleminen ei ole tuntunut erityisen hyvältä. Olen varmaan jollain tapaa lähettänyt kuitenkin signaaleja tarkkailemalla miesten katseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt, huono isäsuhde?

Onhan niitä häntäheikkejäkin, mistä se sitten johtuu?

Johtuu huonosta itsetunnosta, jota paikkaa saadulla huomiolla. Loppumaton aukko, joka ei ikinä täyty. Vaikka löytyy puoliso, joka on hyvä ja kehuu, niin se ei tunnu pidemmän päälle miltään. Alkaa tähyily aidan tuolle puolelle ja haetaan sieltä sitä boostausta.

Tämmöisiä heikkoitsetuntoisia on helppo vedättää kehumalla. Naamasta näkee, miten keksittykin kehu uppoaa kuin sula veitsi voihin. Hykertelevät kuin pikkulapset.

Vanhemmiten näille iskee paniikki, kun ulkonäkö rupistuu eikä se, millä ennen sai huomiota ole enää käypää valuuttaa. Arvo laskee niinsanotusti. Alkaa kiihkeä kirurginen operointi tai etsitään uusi puoliso ja päihteitä oheen.

Vierailija
44/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa eivät ole saaneet riittävästi huomiota isältä. Aikuisena sitten kompensoivat menestystään ja kerjäävät ainoaa huomiota minkä kokevat ansaitsevansa.

Mulla on sitten päinvastoin. Isäni oli kylmä ja etäinen, ja nykyisin vihaan kaikkea huomiota miesten taholta. Ikisinkku olen juuri tuosta syystä.

Naispuolisia kavereita on onneksi.

Mä uskon, että tuo isäjuttu on myytti. Jos ihminen on seksuaalinen eli pitää seksistä ja se on iso osa elämää, niin tottakai huomion saamisella on väliä. Olisi kauheaa haluta flirttiä ja seksiä, mutta kukaan ei kiinnostu sinusta ja siksi et voi leikkiä näitä sosiaalisia leikkejä. Epäseksuaalisilla ihmisillä asialla ei ole niin paljon painoarvoa. Pahasti traumatisoituneilla toki voi tulla vihaa, pelkoa tai muuta negatiivista kaikesta huomiosta mutta ei sen tarvitse liittyä juuri isään.

Ei sellaista naista ole olemassakaan, josta kukaan mies ei kiinnostuisi. Miehet panee vaikka munkkirinkeliä.

Tuo on siis lähinnä joidenkin miesten ongelma, ei naisten. Varsinkin jos nainen osoittaa seksuaalisuuttaan avoimesti niin lähes kaikki miehet kiinnostuu, ihan jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
45/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä tulee hyvä mieli, se pönkittää itsetuntoa, saa hymyilemään.

44v nainen, joka rakastaa miehiltä saamaani huomiota. Jossa ei ole kertakaikkiaan yhtään mitään vikaa.

Vierailija
46/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myöntää, että nautin suuresti siitä flirtistä, mitä esim. jossain yökerhon tanssilattialla lentää. Nautin siitä fiiliksestä, seksuaalisesta virittyneisyydestä. Saman tunteen voi saada aikaan jossain lattaritanssitunnilla, sielläkin ainakin lattarimiesohjaajat surutta flirttaavat. Se on kivaa ja toki itsetunto siitä ottaa buustia. Varsinkin jos itsekin näkee itsensä peilistä ja hyvältä näyttää. Eikä sen tosiaan tarvi johtaa mihinkään. Se on vaan sellaista veikeätä, seksikästä hauskanpitoa.

En nyt ihan tajua, että keneltä se on pois.

Tästä ei ollut kyse tässä aloituksessa, vaan siitä että kaikenlaiset sosiaaliset tilanteet viritetään seksuaalisiksi.

En ole koskaan törmännyt kehenkään, joka tekisi niin. Ei kerta kaikkiaan tule yhtään mieleen. Varmaan joku seinäruusu nyt vaan on kateellinen niille, ketkä saa suunsa auki silloinkin, kun seurueessa on miehiä.

Yleensä aikuiset ihmiset eivät nimittele tai vähättele toisia.

Vierailija
47/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siksi, että oma suhde ei ole hyvä, eikä oma mies ole kiinnostunut, ei ehkä halua seksiä ja saattaa jopa haukkua rumaksi tms. Silloin moni hakee muilta miehiltä kokemusta, että on vielä haluttava ja kiinnostava.

Vierailija
48/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, miksi jotkut ovat riippuvaisia ylipäätään mistään? Kaikilla meillä on arpemme ja ongelmamme, toiset työstää ja toiset oireilee. 

Vierailija
49/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa eivät ole saaneet riittävästi huomiota isältä. Aikuisena sitten kompensoivat menestystään ja kerjäävät ainoaa huomiota minkä kokevat ansaitsevansa.

Mulla on sitten päinvastoin. Isäni oli kylmä ja etäinen, ja nykyisin vihaan kaikkea huomiota miesten taholta. Ikisinkku olen juuri tuosta syystä.

Naispuolisia kavereita on onneksi.

Mä uskon, että tuo isäjuttu on myytti. Jos ihminen on seksuaalinen eli pitää seksistä ja se on iso osa elämää, niin tottakai huomion saamisella on väliä. Olisi kauheaa haluta flirttiä ja seksiä, mutta kukaan ei kiinnostu sinusta ja siksi et voi leikkiä näitä sosiaalisia leikkejä. Epäseksuaalisilla ihmisillä asialla ei ole niin paljon painoarvoa. Pahasti traumatisoituneilla toki voi tulla vihaa, pelkoa tai muuta negatiivista kaikesta huomiosta mutta ei sen tarvitse liittyä juuri isään.

Tarkoitinkin, että olen ikisinkku, koska vihaan miesten huomiota, en siksi, että minulla on huono isäsuhde. Mutta periaatteessa voin ihan itseäni syyttää tästä.

Vierailija
50/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä tulee hyvä mieli, se pönkittää itsetuntoa, saa hymyilemään.

44v nainen, joka rakastaa miehiltä saamaani huomiota. Jossa ei ole kertakaikkiaan yhtään mitään vikaa.

Kaikella rakkaudella, mutta jos ajatusmaailma on se, että "minussa ei ole yhtään mitään vikaa", niin se jo kertoo että vähän on kyllä vikaa.

Vierailija
51/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Se on biologiaa. Vaikea käsitttäå?

Ps. Nainen voi olla sekä kaunis että älykäs.

Niin voi, ja sinä et ole kumpaakaan. 😂

Vierailija
52/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myöntää, että nautin suuresti siitä flirtistä, mitä esim. jossain yökerhon tanssilattialla lentää. Nautin siitä fiiliksestä, seksuaalisesta virittyneisyydestä. Saman tunteen voi saada aikaan jossain lattaritanssitunnilla, sielläkin ainakin lattarimiesohjaajat surutta flirttaavat. Se on kivaa ja toki itsetunto siitä ottaa buustia. Varsinkin jos itsekin näkee itsensä peilistä ja hyvältä näyttää. Eikä sen tosiaan tarvi johtaa mihinkään. Se on vaan sellaista veikeätä, seksikästä hauskanpitoa.

Itse olen oikeastaan vastakohtasi, ja siksi minua kiinnostaa persoonasi ja syy tuohon. Eikä se ole keneltäkään todellakaan pois. Haluaisin vain ymmärtää, miksi.

Ja kyse ei ole siitä, ettenkö olisi tarpeeksi hyvännäköinen. Olen niitä ihmisiä jotka "saa" huomiota ja flirttiä osakseen, vaikkei haluaisi.

Kuinka tyhmä olet, kun en ymmärrä yksinkertaisia lauseita? Kyse on h a u s k a n p i d o s t a, kuten tuolla selvästi ilmaistaan. Ilmeisen vieras käsite kuitenkin joillekin...

Kyllä mä ymmärrän, mutta en ymmärrä, m i k s i joillakin hauskanpito keskittyy pelkästään miesten antamaan huomioon ja flirttiin.

Vierailija
53/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ollut kyse tässä aloituksessa, vaan siitä että kaikenlaiset sosiaaliset tilanteet viritetään seksuaalisiksi.

En ole koskaan törmännyt kehenkään, joka tekisi niin. Ei kerta kaikkiaan tule yhtään mieleen. Varmaan joku seinäruusu nyt vaan on kateellinen niille, ketkä saa suunsa auki silloinkin, kun seurueessa on miehiä.

Yleensä aikuiset ihmiset eivät nimittele tai vähättele toisia.

Missä todellisuudessa sinä oikein elät?! Aikuiset ei nimittele tai vähättele toisia? Ei morjens. Älä vaan koskaan avaa twitteriä, ettei tuo hauras maailma muserru, muusta somesta ja keskusteluforumeista puhumattakaan...

Vierailija
54/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on seksuaalinen huomio jos ei lasketa ahdistelua?

Vierailija
55/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oikeastaan vastakohtasi, ja siksi minua kiinnostaa persoonasi ja syy tuohon. Eikä se ole keneltäkään todellakaan pois. Haluaisin vain ymmärtää, miksi.

Ja kyse ei ole siitä, ettenkö olisi tarpeeksi hyvännäköinen. Olen niitä ihmisiä jotka "saa" huomiota ja flirttiä osakseen, vaikkei haluaisi.

Kuinka tyhmä olet, kun en ymmärrä yksinkertaisia lauseita? Kyse on h a u s k a n p i d o s t a, kuten tuolla selvästi ilmaistaan. Ilmeisen vieras käsite kuitenkin joillekin...

Kyllä mä ymmärrän, mutta en ymmärrä, m i k s i joillakin hauskanpito keskittyy pelkästään miesten antamaan huomioon ja flirttiin.

Et taida olla ihan, ns. neurotyypillinen, vai mikä se hieno sana nykyään...?

Ei kukaan ole tainut väittää (paitsi sinä) että se p e l k ä s t ä ä n liittyy siihen. Usein elämästä nauttivat, positiiviset ihmiset osaa nauttia asioista useammalla tavalla.

Vierailija
56/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet juuri sinä ole tavannut tuollaista henkilöä, ei tarkoita, etteikö jotkut muut olisi.

Jotenkin tuo klassinen kateuskorttisikin kielii vähän siitä, että tässä puhutaan sinun kaltaisitasi ihmisistä. Et halua, että aiheesta keskustellaan, koska se on sinulle arka.

Vierailija
57/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole tainut väittää (paitsi sinä) että se p e l k ä s t ä ä n liittyy siihen. Usein elämästä nauttivat, positiiviset ihmiset osaa nauttia asioista useammalla tavalla.

Aloituksessa puhuttiin ihmistyypistä, jolle hauskanpito olisi pelkästään tuota, puhuttiin riippuvaisista. Joten oletin että se on sitä myös tällä kirjoittajalla.

Ihan neurotyypillinen kyllä olen.

Vierailija
58/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet juuri sinä ole tavannut tuollaista henkilöä, ei tarkoita, etteikö jotkut muut olisi.

Jotenkin tuo klassinen kateuskorttisikin kielii vähän siitä, että tässä puhutaan sinun kaltaisitasi ihmisistä. Et halua, että aiheesta keskustellaan, koska se on sinulle arka.

En ole tuo, jota analysoit, mutta kyllä käsityksesi keskustelusta on hyvin mielenkiintoinen.

Ap kyselee muka kiinnostuneena, mutta totuus on taas jotain muuta. Aitoon, älylliseen, vuorovaikutukselliseen keskusteluun tässä ei selvästi pyritä.

Ohis

Vierailija
59/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen on rakentanut itsetuntonsa ulkonäkönsä varaan. Vanheneminen on näille varmaan kauheata.

Vierailija
60/133 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin ihmistyypistä, jolle hauskanpito olisi pelkästään tuota, puhuttiin riippuvaisista. Joten oletin että se on sitä myös tällä kirjoittajalla.

Ihan neurotyypillinen kyllä olen.

Kuka ihminen on sellaisessa asemassa että voi sanoa toisen puolesta millä kaikilla tavoilla tämä osaa pitää hauskaa ja nauttii asioista? Eikö tuo ala kuulostamaan jo todella itsekeskeiseltä ja epärealistiselta väittää tietävänsä toisesta ihmisestä jotain tuollaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi