Miksi jotkut naiset ovat niin riippuvaisia miesten (seksuaalisesta) huomiosta?
Tätä mä en vain ole ikinä tajunnut. :D Henkilö saattaa olla jopa onnellisessa parisuhteessa, mutta silti huomiota pitää saada muilta miehiltä. Miksi?
Kommentit (133)
Lapsuudessa eivät ole saaneet riittävästi huomiota isältä. Aikuisena sitten kompensoivat menestystään ja kerjäävät ainoaa huomiota minkä kokevat ansaitsevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies ei kehu koskaan, niin tuntuuhan se kivalta kun joku toinen sanoo jotain kivaa. En tiedä miksi. Varmaan se on ihmisessä ihan joku sisäsyntyinen tarve, että tykkää kuulla itsestään hyvää? Kyllä yleensä kaikki tulee hyvälle tuulelle siitä että heitä kehuu. Miehet, naiset, lapset, aikuiset, vanhukset
Mutta miksi kaikki tilanteet täytyy virittää siten, että aihe on kaikkien miesten taholta häneen kohdistuva seksuaalinen kiinnostus? Miksei voi viettää aikaa muilla tavoin?
Kysytkö tosissasi? Hän on epävarma. Tarvitsee buustausta itsetunnolleen. Onko se joku syy puhua hänestä pahaa selän takana? Sehän on heikkous, ei sen pitäisi herättää sinussa tuollaista ilkeyttä.
Miten tuo on ilkeää? Hänhän vain esitti kysymyksen.
-eri
No älä nyt viitsi. Onhan tämän koko keskustelun lähtökohta ylemmyydentunne. Eipäs nyt teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessa eivät ole saaneet riittävästi huomiota isältä. Aikuisena sitten kompensoivat menestystään ja kerjäävät ainoaa huomiota minkä kokevat ansaitsevansa.
Tämähän se varmaan on. 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies ei kehu koskaan, niin tuntuuhan se kivalta kun joku toinen sanoo jotain kivaa. En tiedä miksi. Varmaan se on ihmisessä ihan joku sisäsyntyinen tarve, että tykkää kuulla itsestään hyvää? Kyllä yleensä kaikki tulee hyvälle tuulelle siitä että heitä kehuu. Miehet, naiset, lapset, aikuiset, vanhukset
Mutta miksi kaikki tilanteet täytyy virittää siten, että aihe on kaikkien miesten taholta häneen kohdistuva seksuaalinen kiinnostus? Miksei voi viettää aikaa muilla tavoin?
Kysytkö tosissasi? Hän on epävarma. Tarvitsee buustausta itsetunnolleen. Onko se joku syy puhua hänestä pahaa selän takana? Sehän on heikkous, ei sen pitäisi herättää sinussa tuollaista ilkeyttä.
-eriNo älä nyt viitsi. Onhan tämän koko keskustelun lähtökohta ylemmyydentunne. Eipäs nyt teeskennellä.
Ei ole, vaan turhautuminen. Nämä naiset olisivat muuten varmasti oikein mukavaa seuraa, mutta ei heitä jaksa tavata enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sitten päinvastoin. Isäni oli kylmä ja etäinen, ja nykyisin vihaan kaikkea huomiota miesten taholta. Ikisinkku olen juuri tuosta syystä.
Naispuolisia kavereita on onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin saa kehua myös loistavasta älystä, huumorintajusta, hyvästä kokkaustaidosta, kielitaidosta, työssä osaamisesta, tyylitajusta, lauluäänestä, hyvin kasvatetuista lapsista mistä vaan. En tiedä miksi miehet eivät oikein keksi mitään muuta kuin sen seksikkyyden. Onhan se parempi kuin ei mitään.
Koska et ole niin älykäs, hauska, hyvä laulamaan ja kasvattamaan lapsia kuin luulet. Tiedän siitä että kukaan ei oikeasti ehdi opiskella kieliä, antaa töissä ja kotona sataprosenttista panostaan, treenata ja laittaa itseään ja harjoittelemaan laulamista päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko jotenkin erikoinen, mutta itse en ole ikinä pitänyt huomiosta. Itse asiassa se vaivaannuttaa ja ahdistaa. Ja jos se huomio on vielä jotenkin seksuaalisesti vihjailevaa, niin hyi helvetti...
En edes ajatellut olevani jotenkin Uniikki Lumihiutale tämän ominaisuuden kanssa, vaan luulin olevani enemmistöä. Enkö sittenkään ole?
Et sinä sen uniikimpi ole. Kyllä sinäkin tykkäät kehuista. Voi olla että et osaa olla luonteva jos joku tuntematon sinua kehuu, mutta ehkä sitten kun joku tutumpi. Se tuntemattomankin kehu tulee kyllä todennäköisesti myöhemmin mieleen ja siitä tulee hyvä mieli, kun tilanne ei ole enää päällä eikä tarvitse vastata mitään.
Ootko sä joku koira, joka elää kehuista? Alistutko muuten elämässä muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin myöntää, että nautin suuresti siitä flirtistä, mitä esim. jossain yökerhon tanssilattialla lentää. Nautin siitä fiiliksestä, seksuaalisesta virittyneisyydestä. Saman tunteen voi saada aikaan jossain lattaritanssitunnilla, sielläkin ainakin lattarimiesohjaajat surutta flirttaavat. Se on kivaa ja toki itsetunto siitä ottaa buustia. Varsinkin jos itsekin näkee itsensä peilistä ja hyvältä näyttää. Eikä sen tosiaan tarvi johtaa mihinkään. Se on vaan sellaista veikeätä, seksikästä hauskanpitoa.
En nyt ihan tajua, että keneltä se on pois.
Tästä ei ollut kyse tässä aloituksessa, vaan siitä että kaikenlaiset sosiaaliset tilanteet viritetään seksuaalisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin myöntää, että nautin suuresti siitä flirtistä, mitä esim. jossain yökerhon tanssilattialla lentää. Nautin siitä fiiliksestä, seksuaalisesta virittyneisyydestä. Saman tunteen voi saada aikaan jossain lattaritanssitunnilla, sielläkin ainakin lattarimiesohjaajat surutta flirttaavat. Se on kivaa ja toki itsetunto siitä ottaa buustia. Varsinkin jos itsekin näkee itsensä peilistä ja hyvältä näyttää. Eikä sen tosiaan tarvi johtaa mihinkään. Se on vaan sellaista veikeätä, seksikästä hauskanpitoa.
Tästä ei ollut kyse tässä aloituksessa, vaan siitä että kaikenlaiset sosiaaliset tilanteet viritetään seksuaalisiksi.
En ole koskaan törmännyt kehenkään, joka tekisi niin. Ei kerta kaikkiaan tule yhtään mieleen. Varmaan joku seinäruusu nyt vaan on kateellinen niille, ketkä saa suunsa auki silloinkin, kun seurueessa on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sitten päinvastoin. Isäni oli kylmä ja etäinen, ja nykyisin vihaan kaikkea huomiota miesten taholta. Ikisinkku olen juuri tuosta syystä.
Naispuolisia kavereita on onneksi.
Mä uskon, että tuo isäjuttu on myytti. Jos ihminen on seksuaalinen eli pitää seksistä ja se on iso osa elämää, niin tottakai huomion saamisella on väliä. Olisi kauheaa haluta flirttiä ja seksiä, mutta kukaan ei kiinnostu sinusta ja siksi et voi leikkiä näitä sosiaalisia leikkejä. Epäseksuaalisilla ihmisillä asialla ei ole niin paljon painoarvoa. Pahasti traumatisoituneilla toki voi tulla vihaa, pelkoa tai muuta negatiivista kaikesta huomiosta mutta ei sen tarvitse liittyä juuri isään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oikeastaan vastakohtasi, ja siksi minua kiinnostaa persoonasi ja syy tuohon. Eikä se ole keneltäkään todellakaan pois. Haluaisin vain ymmärtää, miksi.
Ja kyse ei ole siitä, ettenkö olisi tarpeeksi hyvännäköinen. Olen niitä ihmisiä jotka "saa" huomiota ja flirttiä osakseen, vaikkei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Etkö tajua miltä sinä ITSE alat näyttämään pikkuhiljaa? Lopetahan jo.
Biologiaa. Se on biologiaa. Vaikea käsitttäå?
Ps. Nainen voi olla sekä kaunis että älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Pliis oikeesti. Äläpä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oikeastaan vastakohtasi, ja siksi minua kiinnostaa persoonasi ja syy tuohon. Eikä se ole keneltäkään todellakaan pois. Haluaisin vain ymmärtää, miksi.
Ja kyse ei ole siitä, ettenkö olisi tarpeeksi hyvännäköinen. Olen niitä ihmisiä jotka "saa" huomiota ja flirttiä osakseen, vaikkei haluaisi.
Kuinka tyhmä olet, kun en ymmärrä yksinkertaisia lauseita? Kyse on h a u s k a n p i d o s t a, kuten tuolla selvästi ilmaistaan. Ilmeisen vieras käsite kuitenkin joillekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Joku lattaritanssiminen on ihan eri asia.
Meillä on kuntosalilla ap:n kuvaama henkilö. Eikä kyllä ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta kropaltaan ihan hyvännäköinen, koska on treenattu. Päivittelee aina kovaan ääneen, miten on niin ruma, ja flirttailee miehille. Tekisi mieli joskus vastata, että niin oletkin ruma, entäs sitten? :D
En tiedä miksi kyseinen nainen ärsyttää minua, koska ei hänen käytöksensä ole minulta mitenkään pois. Ehkä se on se miehistä riippuvaisuus. Hän käyttäytyy ihan eri tavalla naisten keskuudessa, kuin miesten kanssa, ja se ärsyttää.
Kaikki naiset haluaa huomiota miehiltä
mies54v
Ap selvästi haluaa pusertaa jotain tiettyä hänelle kelpaavaa vastausta. Mikään ei kelpaa, eikä mikään mene perille nyt.
Nää tyypit tiedetään.
Kerro vaan nyt suoraan mitä haluat. Minä sanon sen sun mieliks ja elämä jatkuu.
Taas naiset ulkoistavat vastuun omasta käytöksestään ja syyttävät muita siitä. "Yhyy on mun vanhempien ja mun miehen syytä, että mä käyttäydyn h*oramaisesti"
Arvasin jo viestini laittaessa että ei kelpaa naisille faktat tai tiede...