Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri sai uuden sähköauton kaksi viikkoa sitten. Ei ole ladannut sitä vielä kertaakaan. Luulin että sähköautoa pitää.... 😳😳😳😳😳

Vierailija
28.10.2025 |

...roikottaa letkun päässä vähän väliä joka ikisessä parkissa missä auto seisoo.

Naapuri sanoi kuitenkin että sillä pääsee 600 km ainakin ja hänellä on ajoa kaupungissa ja taajamassa mikä pidentää ehkä jonnekin 1000 kilometriin. Hänellä sähköauto kuuluu uuden työnantajan henkilöstön peruspakettiin ja siksi otti sellaisen. On ollut tyytyväinen ja ainakin tosi kiva ajaa eikä mene rahaa tankkamiseen.

Sanoin jo miehelleni että meillekin pitää saada oikea sähköauto!

Onko muita jotka ovat vähän kujalla näistä sähköautoista??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä tarvitse ladata jos sillä ei aja. Naapurien kateellisten katseiden noita hankitaan pihalle, mutta ajelut tehdään ykkösauto-polttiksella.

Vierailija
2/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä saavutus. Itse olen omistanut uuden Audin jo 15 vuotta enkä ole tankannut kertaakaan. Sähkövatkain olisi tuossa ajassa jo ruostunut tomuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä tarvitse ladata jos sillä ei aja. Naapurien kateellisten katseiden noita hankitaan pihalle, mutta ajelut tehdään ykkösauto-polttiksella.

Ykkösauto? Joku haiseva bensaromu? 😂

Vierailija
4/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, jos ajaa alle 25000 km vuodessa.

Vierailija
5/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau mikä saavutus. Itse olen omistanut uuden Audin jo 15 vuotta enkä ole tankannut kertaakaan. Sähkövatkain olisi tuossa ajassa jo ruostunut tomuksi.

Sähkövatkaimet, kuten muutkin keittiön pienlaitteet tehdään nykyään muovista. Ei ole ilmeisesti tieto kantautunut sinne hevonwittulaan?

Vierailija
6/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden 15 vuotta vanhan Audin?

Vierailija
7/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkövatkaimet, kuten muutkin keittiön pienlaitteet tehdään nykyään muovista. Ei ole ilmeisesti tieto kantautunut sinne hevonwittulaan?

muovi hapertuu auringon uv säteilyssä

Vierailija
8/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhille se 15v loppuunajettu lintta on "uusi"

Vierailija
9/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuljettaja käy tankkaamassa mun bentleyn kerran viikossa. 

Itse on ole kertaakaan tankannut.

T. Wahlroos

Vierailija
10/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkövatkain, heh heh heh. Purskahti kahvit näytölle, heh heh heh.

Vierailija
11/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköautoa - tuo nykyajan persettä suristava Tupperwara.

Vierailija
12/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköautoa - tuo nykyajan persettä suristava Tupperwara.

heh heh heh. Purskahti kahvit näytölle, heh heh heh.

(ja melkein osasit kirjoittaa kokonaisen lauseen oikein)

Vierailija
13/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyll normaali ymmärtää mitä hää tarkoittaa-joko oot hölmö tai tekeydyt.

Vierailija
14/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saisi työpaikkaetuna, niin ottaisin kyllä. Omalla rahalla en uskalla ostaa.

Vierailija
15/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teslaa ainakaan voi jättää lomien ajaksi ilman latausta. 10% häviää päivässä akusta vaikka auto vaan seisoo parkissa.

Vierailija
16/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajelee työmatkaa 15km/sivu ja vähän muuta päälle niin kerta viikkoon riittää ladata. Akkua ei oikeastaan kannata ladata ennen kuin varaus on hiipunut 10-20% tienoille. Pitkät matkat sit erikseen

Vierailija
17/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia, ongelmia, ongelmia luki taas tänään lehdessä ja arvo alenee tosiaan puolella heti kun kaupat on tehty, muutaman vuoden kuluttua arvo on melko tasan nolla.

Vierailija
18/18 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo keksi taas aloituksen ja väittelee sitten itsensä kanssa.