Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä

Vierailija
25.11.2022 |

Ihminen ei kuitenkaan biologisesti ole yksiavioinen.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olemme yhdessä 24/7, 365 päivää vuodessa. Puhelimet ja läppärit yhteiset.

Puhelimet ja läppärit yhteiset? Siis kuka teidän kavereista haluaa pitää yhteyttä, kun tietävät, että molemmat näkevät ne viestit? Minä en ainakaan lähettäisi yhtään viestiä kaverilleni tässä tilanteessa. 

Ainoastaan pitäisin yhteyttä kasvotusten ja aina soittaisin tapaamiset. 

Enkä kertoisi mitään henkilökohtaista, kun todennäköisesti se juorutaan puolisolle. Tässä tilanteessa ystävyys varmaan hiipuisi pikku hiljaa. 

Mulla hiipui yhteydenpito, kun kaveri kertoi, että heillä on nyt puolison kanssa yhteinen sähköpostitili. Siihen aikaan pidettiin vielä yhteyttä sähköpostitse. Kaikilla ei ollut vielä kännyköitä. 

Vierailija
82/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai 100% varma voi olla ikinä, mutta mitään syytä ei ole epäillä. Mies käy hyvin harvoin missään muualla kuin töissä, kaupoilla, vanhemmillaan ja kavereiden kanssa kahvilla. Nämä kaverit tunnen kaikki ja ovat myös omia ystäviäni. Ulkona käydään yhdessä.

Ja joo voi valehdella menemisistään, mutta eipä ole kertomuksissa koskaan ollut mitään ristiriitoja, ei peittele puhelintaan jne.

Ei ole tarvetta kytätä, koska luotan kyllä. Ja uskon, että jos hän jotain hämärää puuhailisi niin se kävisi ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimet ja läppärit yhteiset? Siis kuka teidän kavereista haluaa pitää yhteyttä, kun tietävät, että molemmat näkevät ne viestit? Minä en ainakaan lähettäisi yhtään viestiä kaverilleni tässä tilanteessa. 

Enkä kertoisi mitään henkilökohtaista, kun todennäköisesti se juorutaan puolisolle. Tässä tilanteessa ystävyys varmaan hiipuisi pikku hiljaa. 

Mulla hiipui yhteydenpito, kun kaveri kertoi, että heillä on nyt puolison kanssa yhteinen sähköpostitili. Siihen aikaan pidettiin vielä yhteyttä sähköpostitse. Kaikilla ei ollut vielä kännyköitä. 

Hyvä.

Vierailija
84/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Samaa mieltä. En voinut ymmärtää miten kahdesta eri ihmisestä tuleekin yksi ihminen. 

Vierailija
85/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla 100% varma, mutta luotan kuitenkin siihen että hän ei petä. :) Miksi edes ajattelisin tälläistä? Hän ei ole minulle myöskään mitenkään tilivelvollinen. Kuten useimmista kommenteissa puoliso nähtävästi on. 😀

Aloittaja yrittää saada vaan paniikkia siitä aikaanne, että puoliso varmasti pettää. Onnea aloittajalle!

Vierailija
86/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi olla 100% varma, mutta luotan kuitenkin siihen että hän ei petä. :) Miksi edes ajattelisin tälläistä? Hän ei ole minulle myöskään mitenkään tilivelvollinen. Kuten useimmista kommenteissa puoliso nähtävästi on. 😀

Aloittaja yrittää saada vaan paniikkia siitä aikaanne, että puoliso varmasti pettää. Onnea aloittajalle!

Emme myöskään ole toistemme ensimmäiset kumppanit, joten mitään kokeilun halua toiseen ei itsellä ainakaan ole.

Vierailija
87/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Samaa mieltä. En voinut ymmärtää miten kahdesta eri ihmisestä tuleekin yksi ihminen. 

Siinä sulle ihmettelemistä.

Vierailija
88/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Peittelin ukkokullan turpeeseen viitisen vuotta sitten. Siihen saakka en voinut olla varma.

Sä oot tyyliin ainoo, jota uskon.

Vierailija
89/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että pettääkin.

Luuleeko ap, että naiset eivät pettäisi? Tutkimusten mukaan pettäminen on yhtä yleistä miehillä ja naisilla, naiset vaan jäävät harvemmin kiinni. Ymmärtääkö ap, että naiset ovat biologisesti aivan yhtä moniavioisia kuin miehetkin?

Tutkimusten mukaan miehet pettää enemmän.

Vierailija
90/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Siinä sulle ihmettelemistä.

No ei tuossa ole mitään ihmettelemistä vaan, että jatkakaa te sitten elämäänne samiksena. 

Vierailija
91/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että pettääkin.

Luuleeko ap, että naiset eivät pettäisi? Tutkimusten mukaan pettäminen on yhtä yleistä miehillä ja naisilla, naiset vaan jäävät harvemmin kiinni. Ymmärtääkö ap, että naiset ovat biologisesti aivan yhtä moniavioisia kuin miehetkin?

Ja taas väärin, uusimpien tutkimusten mukaan naiset pettävät enemmän ja naiset alkavat kaivata vaihtelua nopeammin kuin miehet. Vanhat tutkimukset, jotka tekivät valkoisista heteromiehistä seksikoneita ja pettäjiä, on lähestulkoon kaikki kumottu vääriksi.

- sivusta huutelen

Vierailija
92/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi käyttää energiaani tuollaisen miettimiseen. Mietin sitten, jos tulee aihetta.

Vierailija
93/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.

No huhhuh. Tuollainen elämä kuuloistaisi ahdistavalta. Kyllä meillä on molemmilla myös omia menoja ja matkoja.

Vierailija
94/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että pettääkin.

Ja taas väärin, uusimpien tutkimusten mukaan naiset pettävät enemmän ja naiset alkavat kaivata vaihtelua nopeammin kuin miehet. Vanhat tutkimukset, jotka tekivät valkoisista heteromiehistä seksikoneita ja pettäjiä, on lähestulkoon kaikki kumottu vääriksi.

- sivusta huutelen

No laitas niitä tutkimuksia sitten. Tässä on lukuja vuoteen 2015 asti

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/uskollisuus-lisaantyy/

Vierailija
95/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että pettääkin.

- sivusta huutelen

Ovatko nämä palstamiesten kaikki miehet pettää -huutelut siis vain toiveajattelua? Oikeesti miehet eivät olekaan pelkkiä seksikoneita ja pettäjiä, joille kelpaa reikä kuin reikä?

Yllätys (not).

Vierailija
96/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ketään voi väkisin pitää eikä omistaa. Jos mies ei halua jäädä, vaan haluaa mielummin pökkiä penistään toisaalla, niin minkäs teet.

Tämä. Tinderiä varten miehillä on toinen puhelin.

Meillä puhelin on kyllä henkilökohtainen laite ja molemmilla on omansa suojattuna, joten jos jompikumpi haluaisi Tinderin asentaa, niin sen voisi kyllä laittaa ihan siihen ainoaan puhelimeen.

Vierailija
97/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tarkistin, mies ei ollut viidakon eläin vaan muutenkin elelee yhteiskunnan normien mukaisesti, sen sijaan että eläisi viidakon lakien mukaan. Luotan.

Vierailija
98/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hieman naivia väkeä täällä. Suurin osa pettää. Ei välttämättä juuri tällä hetkellä mutta kun tulee sopiva ihminen ja tilaisuus vastaan. Erikseen on toki ne sarjapettäjät joille ei niin väliä kenen kanssa pettää.

Myös ne perheen kultapojut, kotona viihtyvät jne voivat huomata olevansa tuossa tilanteessa.

Sama tietysti naisilla.

Mieluummin naiivi ja onnellinen kuin epäluuloinen ja onneton. Meillä on molemmilla omia menoja ja tilaisuuksia pettää, mutta en edelleenkään aio käyttää energiaani murehtimiseen.

Vierailija
99/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Tuo biologisuudella perustelu on pettäjän keino puolustella omaa käytöstään. Normaalin tunneälyn sekä empatiakyvyn omaava ihminen ei petä.

Vierailija
100/103 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä oli provo. Tuo olisi kyllä jo niin ahdistavaa, että en voisi kuvitellakaan. Kerro vielä, että teillä on yhteinen yritys, joten kummallakaan ei ole työpuhelinta, työläppäriä eikä työsähköpostiosoitetta. Ja yhteinen FB-profiili, tottakai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän