Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Ihminen ei kuitenkaan biologisesti ole yksiavioinen.
Kommentit (103)
Olen sata prosenttisen varma ettei petä,ei tarvetta salailuun,avoin suhde jo 23 vuotta ja toimii paremmin kuin hyvin. Minulle pettämistä on aivan joku muu,kuin satunnainen seksi ja kiva hetki jonkun toisen kanssa.
Minä olen satavarma, ettei mieheni petä. Asumme erillään, mutta ei ole syytä epäillä. Sitten olen toki
mustasukkainen jos aihetta ilmenee. Ps. Yhdessä 18 vuotta.
Ihme matriarkkoja ootte. Jos mies haluaisi joskus uittaa kikiä nioremmassa ja kauniimmassa, niin ette kyllä sitä helpoksi tee. Antakaa miestenne edes välillä olla! Voisi piristää myös teidän välistä s-elämäänne?
En voi tietää. Mutta viihtyy arjessa kyllä niin epäsiistinä (parta ajamatta, hampaat pesemättä, likaiset haisevat reikäiset työvaatteet) sen aikaa, kun on poissa kotoa, että ihmettelisin kovin. Illalla käy toki pesulla, mutta ei sitten enää lähde mihinkään. Vaikea kuvitella, että kukaan kiinnostuisi, kun vaikeuksia itsellänikin.
Näin mieheni lypsääntyvän vieraaseen lettuun mutta olen 100% varma ettei petä koska pidän pettämisenä jotain aivan muuta kuin vieraan römpsän/perseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme matriarkkoja ootte. Jos mies haluaisi joskus uittaa kikiä nioremmassa ja kauniimmassa, niin ette kyllä sitä helpoksi tee. Antakaa miestenne edes välillä olla! Voisi piristää myös teidän välistä s-elämäänne?
Provoilijahan sinä olet, mutta vastaan kumminkin.
Jos on sovittu yhteisistä pelisäännöistä, niin niitä noudattavat kummatkin osapuolet.
Minä olen varma kun puolisoni on aina kotona ja minun kyljessäni kiinni. Hän tulee aina töiden jälkeen heti kotiin. Hän viihtyy kotona minun kanssani. Häntä ei saisi muualle millään ilveellä. Olemme olleet yhdessä vähän yli 30-vuotta.
En voi tietenkään varma olla mutta luotan vaistooni ja se sanoo ettei petä.
Ei todellakaan tiedetä kaikkia toistemme menoja ja välillä ollaan pitkiäkin aikoja erossa mutta mielestäni parisuhteet perustuu aina vapaaehtoisuuteen ja olen tehnyt alusta asti selväksi etten vahdi kenenkään tekemisiä eikä minun tekemisiä tarvitse vahtia. Aikuisen ihmisen pitää tietää itse miten parisuhteessa eletään.
Eihän ketään voi väkisin pitää eikä omistaa. Jos mies ei halua jäädä, vaan haluaa mielummin pökkiä penistään toisaalla, niin minkäs teet.
On pettänyt ihan todistetusti aiemmin. Nykytilanteesta en tiedä, vannoo ettei petä mutten usko.
Johtuen siitä, että meillä ei ole minkäänlaista , siis ei yhtään minkäänlaista fyysistä kosketusta ollut niin pitkään aikaan, etten enää jaksa enkä halua muistaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän ketään voi väkisin pitää eikä omistaa. Jos mies ei halua jäädä, vaan haluaa mielummin pökkiä penistään toisaalla, niin minkäs teet.
Tämä. Tinderiä varten miehillä on toinen puhelin.
Vierailija kirjoitti:
On pettänyt ihan todistetusti aiemmin. Nykytilanteesta en tiedä, vannoo ettei petä mutten usko.
Johtuen siitä, että meillä ei ole minkäänlaista , siis ei yhtään minkäänlaista fyysistä kosketusta ollut niin pitkään aikaan, etten enää jaksa enkä halua muistaa
Eikö sinulla ole varaa maksaa omaa elämistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskoa siihen, että ei petä.
Tietää kuitenkin, mitä voi menettää.
Tämä.
Meillä on kummallakin työmatkoja joissa periaatteessa voisi tapahtua mitä tahansa. Uskon kuitenkin että mieheni on samanlainen kuin minä joka tarvitsen tunnesiteen ennenkuin menen sänkyyn kenenkään kanssa. Näin omalla kohdalla mikään random pano ei siis onnistu mitenkään.
Ja aina tuo tulee kotiin ja on oma rakastava itsensä. En omista häntä, suhteemme perustuu vapaaehtoisuuteen
Varma ei kai voi olla, ellei ole puolison kanssa 24/7.
Mutta luottamus on tahdon asia. Eikä mulla ole syytä epäillä, että mieheni pettäisi. On suurimman osan ajasta kotona (tekee työnsäkin siis kotoa käsin).
Tässä pettämisellä tarkoitetaan varmasti vain seksuaalisia tekoja jonkun toisen henkilön kanssa? Meillä on miehen kanssa avoin suhde, joten tiedän ettei petä.
Tosin, olemme kummatkin niin laiskoja koti-ihmisiä, että suhteen avoimuus näkyy lähinnä sillä, että maataan sängyssä vierekkäin selaamassa Tinder-profiileja ja naureskellaan niille yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.
Niin. Kuntosalilla ei voi pettää mitenkään.
Aikamoisen riskin ottaisi jos pettäisi siellä omassa autotallissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.
Niin. Kuntosalilla ei voi pettää mitenkään.
Kirjoitinkin että kuntosalilla omassa autotallissa. Näen kyllä jos joku nainen sinne menisi??
Vierailija kirjoitti:
Sama, paitsi työtkin tekee 100% etänä kuten itsekin. Huomaisin kyllä, jos meille tulisi vieras nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Omalla miehellä ei ole ku toisia ukkoja työkaverina. Ja homoseksuaali se ei ole.
Ei ole miestä enkä ole paritellut kuuteen vuoteen :)
N31