Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Ihminen ei kuitenkaan biologisesti ole yksiavioinen.
Kommentit (103)
Luottamukseen ja kunnioitukseenhan suhteen täytyy perustua ja jos ei sitä ole niin ei ole suhdettakaan
Olen varma, että ryhtyy johonkin selkäni takana vielä uudestaankin, koska on ennenkin niin tehnyt. Useamman kerrankin.
Minä. Peittelin ukkokullan turpeeseen viitisen vuotta sitten. Siihen saakka en voinut olla varma.
Ukkomiehet käyvät paljon toisissa miehissä, sen tiedän. Itse henkilökohtaisesti. Olen sinkku mies. Nämä miesten välisiä asioita. Miehellä hyvä mpillu.
Voi olla olemassa joku hairahduksen mahdollisuus mutta olemme sopineet että jos ruoho aidan toisella puolella alkaa kiinnostaa niin ensin erotaan ja sitten saa pane*kella sydämensä kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Se parin minuutin pökkiminen kuitenkin vaatii, että sinne eksyy samaan aikaan joku pökittävä. Jos firmassa on vain miehiä kaikki päivät, ei tilaisuuksia oikein synny, ellei sitten heistä kiinnostu, mutta se nyt olisi jo aika iso yllätys😂
Totuus on myös se, että harvan naisen kumppani on sellainen, että jos sinne työpaikalle eksyy yksi nainen kuukaudessa, niin siinä vartin aikana mies ehtii keksiä tekosyyn miksi jättää työnsä ja mennä juttelemaan naisasiakkaalle, saada nainen unohtamaan omat asiansa jotta keskittyisi mieheen, miehen tulee hurmata hänet ja jotenkin saada hänet sinne vessaan (toivon mukaan omasta tahdostaan) mukaan ja lisäksi pitää olla pokkaa mennä vessaan pettämään vaimoaan kaikkien työkavereiden ja pomojen edessä. Harva ryhtyisi.
En tiedä. Saattaa pettääkin. Erotaan kyllä varmaan jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi ollaan jatkettu vielä, niistä perinteistä syistä: lapset jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Omalla miehellä ei ole ku toisia ukkoja työkaverina. Ja homoseksuaali se ei ole.
Yllättävän moni mies ei kotona kerro että työporukassa on nainen. Vaikka ei se kyllä kotiväelle kuulukaan.
No omalla miehelläni ei ole, tiedän sen varmasti.
Saahan sitä saivarrella loppuun asti niitä minuutinkin kestäviä porsaanreikiä.
mutta tässä kysyttiinkin kuka on varma ja itse olen täysin varma ettei mies petä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.
Normaali luonnon kiertokulku:
Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.
jne.
Porsitaan? Kuulostaa eläimiin sekaantumiselta.
Minä tiedän. Enkä petä itsekään. Ollaan kuin kopiot toisistamme. Ja kukaan ulkopuolinen ei voi tarjota jotain, mitä meillä ei jo olisi. Molemmat ovat jo elämää ja ihmisiä nähneet ja tiedämme, että nyt on jotain, mikä kantaa loppuun saakka. Kaksi ihmistä ovat liian kaukana toisistaan, jos väliin mahtuu kolmas.
En tietenkään voi tietää, mutta keskityn mieluummin ajattelemaan miehestäni parasta, eli ettei hän sitä tekisi. Mieluummin vietän miehen kanssa laatuaikaa kun kyttään ja kahlitsen jotta ei varmasti pettäisi.
Ei suhteessaan onnelliset ihmiset petä.
Kyllä sitä ehtii vaikka missä välissä, jos haluaa ja sitä enemmän mitä vahditaan. On sekin rankkaa, jos joku kokoajan seuraa kuin vankilassa. Ketään puolisoa ei voi omistaa. Onhan se selvää, että jonkun naapurin vaimo näyttää aina kauniimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.
jne.
Minkä logiikan mukaan apinat porsivat? 🤔
Olen varma. Hän katsoo vain autojen perään, ei naisten. Eikä hänen libidonsa ole niin korkea.
Aika hassua, että olen varma, koska edellisessä avioliitossani tulin petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Tunnen hänet hyvin ja huomaisin, jos pettäisi, vaikka onnistuisikin jossain välissä pettämään. On meinaan pettänyt aiemmin ja huomasin sen silloinkin, vaikka tilaisuuksia oli silloin paljon enemmän ja ovelampi olisi ehkä pystynyt pitämään salassa. Uskon, ettei ihan helposti enää petä, mutta siitä en voi olla varma. Olen varma vain siitä, että huomaan sen sitten kyllä.
Sama. Paitsi, että on merkkejä, että on taas alkanut pettää. Ensimmäisellä, tai toisella, kolmannella, mistäs tiedän, aivot ei ottaneet merkkejä vastaan. Mikä oli vähän outoa, tiesin, mutten halunnut ajatella asiaa. Olen kyllä pettynyt, jos mies tosiaan pettäisi taas. Ikinä ei luottamus palaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä ehtii vaikka missä välissä, jos haluaa ja sitä enemmän mitä vahditaan. On sekin rankkaa, jos joku kokoajan seuraa kuin vankilassa. Ketään puolisoa ei voi omistaa. Onhan se selvää, että jonkun naapurin vaimo näyttää aina kauniimmalta.
Kauneudella on hyvin vähän tekemistä pettämisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme matriarkkoja ootte. Jos mies haluaisi joskus uittaa kikiä nioremmassa ja kauniimmassa, niin ette kyllä sitä helpoksi tee. Antakaa miestenne edes välillä olla! Voisi piristää myös teidän välistä s-elämäänne?
Toki annat saman ohjeen myös niille miehille, vaimon pitäisi välillä olla. Vaimon nuori ja komea rakastaja voisi tehdä terää sillekin omalle s-elämälle. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne.
Minkä logiikan mukaan apinat porsivat? 🤔
Tuo possupoika ei ole niitä maailman loogisimpia yksilöitä.
Ikinä ei voi olla varma, mutta viihtyy sen verran paljon kotona, että ei ainakaan usein petä. Ei ole mitään syytä epäillä, joten vastaan, että ei petä.
Toisaalta, jos on paljon kotona, rakastava puoliso ja isä, läsnä perheen toimissa ja osallistuu arkeen jne. niin ei kai joku satunnainen syrjähyppy minulta tai meiltä poiskaan ole.
Yllättävän moni mies ei kotona kerro että työporukassa on nainen. Vaikka ei se kyllä kotiväelle kuulukaan.