Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Ihminen ei kuitenkaan biologisesti ole yksiavioinen.
Kommentit (103)
Kyllä on hieman naivia väkeä täällä. Suurin osa pettää. Ei välttämättä juuri tällä hetkellä mutta kun tulee sopiva ihminen ja tilaisuus vastaan. Erikseen on toki ne sarjapettäjät joille ei niin väliä kenen kanssa pettää.
Myös ne perheen kultapojut, kotona viihtyvät jne voivat huomata olevansa tuossa tilanteessa.
Sama tietysti naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Tuskin kukaan nainen haluaa olla se reikä, jota pökkäistään pikaisesti vessassa. Ehkä sun mielikuvitusmiehes pökkii vessapaperirullan hylsyä tai jotain vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hieman naivia väkeä täällä. Suurin osa pettää. Ei välttämättä juuri tällä hetkellä mutta kun tulee sopiva ihminen ja tilaisuus vastaan. Erikseen on toki ne sarjapettäjät joille ei niin väliä kenen kanssa pettää.
Myös ne perheen kultapojut, kotona viihtyvät jne voivat huomata olevansa tuossa tilanteessa.
Sama tietysti naisilla.
Jos tutkimusten mukaan 30-50 % pettää, niin se ei ole ns suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.
Ja töissä ei voi pettää? Kahdella työkaverilla on suhde ja ilmeisesti naipottelevat ruokatunnilla jossain.
Vierailija kirjoitti:
Ihme matriarkkoja ootte. Jos mies haluaisi joskus uittaa kikiä nioremmassa ja kauniimmassa, niin ette kyllä sitä helpoksi tee. Antakaa miestenne edes välillä olla! Voisi piristää myös teidän välistä s-elämäänne?
Onko sama lupa myös vaimolla? Eli voiko vaimokin nauttia jostain toyboysta välillä?
Ei petä, koska on sovittu että saa harrastaa seksiä halutessaan kenen kanssa tahansa, jos tulee sopiva tilanne. Itselläni toki sama. Eipä ole tätä oikeutta käyttänyt. Itselläni yksi vakituinen seksikumppani mieheni lisäksi.
Minä. Olemme yhdessä 24/7, 365 päivää vuodessa. Puhelimet ja läppärit yhteiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.
Niin. Kuntosalilla ei voi pettää mitenkään.
Luetun ymmärtäminen... kuntosalilla OMASSA autotallissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Omalla miehellä ei ole ku toisia ukkoja työkaverina. Ja homoseksuaali se ei ole.
Yllättävän moni mies ei kotona kerro että työporukassa on nainen. Vaikka ei se kyllä kotiväelle kuulukaan.
Ja riittää vaan, että on Bi, joten kaikki käy.
En voi ollakaan varma. Jos paremman löytää niin tie on vapaa...... et omista ketään.
En tiedä missä välissä ehtisi pettämään kun tekee töitä kotona ja hoitaa liikunnatkin kotona. Kavereita tapaa aina välillä. Nyhjätään tosi paljon keskenämme kun tykätään olla toistemme kanssa. Ja jos nyt jossain välissä ehtisi pettämään niin sitten asia olisi niin. Ei minun maailmani siihen kaadu. Yhteinen elo toki päättyisi. En jaksa vaivata päätäni miettimällä tällaista asiaa.
Olisi aika metkaa saada tietää, kuinka moni teistä mieheensä luottavista naisista pettää itse miestään?
Valitettavasti tähänkään kysymykseen ei saa mistään rehellistä vastausta.
Olispa ahdistavaa olla parisuhteessa, jossa mies olisi aina vaan kotona ja aina vaan minun kanssani. Ei harrastuksia tai kavereita tai muutakaan.
Joo, ei varmaan petä, mutta kyllä olisi muuten ihan painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimet ja läppärit yhteiset? Siis kuka teidän kavereista haluaa pitää yhteyttä, kun tietävät, että molemmat näkevät ne viestit? Minä en ainakaan lähettäisi yhtään viestiä kaverilleni tässä tilanteessa.
Ainoastaan pitäisin yhteyttä kasvotusten ja aina soittaisin tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimet ja läppärit yhteiset? Siis kuka teidän kavereista haluaa pitää yhteyttä, kun tietävät, että molemmat näkevät ne viestit? Minä en ainakaan lähettäisi yhtään viestiä kaverilleni tässä tilanteessa.
Ainoastaan pitäisin yhteyttä kasvotusten ja aina soittaisin tapaamiset.
Enkä kertoisi mitään henkilökohtaista, kun todennäköisesti se juorutaan puolisolle. Tässä tilanteessa ystävyys varmaan hiipuisi pikku hiljaa.
Kannattaisiko tarkistaa ensin faktat ennen kuin levität jo kumottua myyttiä? Osa ihmisistä on sarja-monogamisia, osa ei.
Historian tutkimuksissakin on löydetty erilaisia heimoja; osassa oli selkeät monogamiset parit ja osassa "kaikki olivat yhdessä".
En tajua teitä, jotka luulette tietävänne jotain, pidätte varmana, että olette tietenkin oikeassa, vaikka todellisuudessa levitätte ympäriinsä asioita, mitkä eivät edes pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sama tietysti naisilla.
Ei suurin osa petä.
On varmaan rankkaa elää elämä sillä tavalla, että koko ajan olettaa ihmisistä pahinta. Elämässä on loppupeleissä tosi harvoja asioita, joista voi olla ihan varma. Sen ei kuitenkaan pitäisi aiheuttaa kontrollointia ja muuta, siinä menee oma elämä ihan pieleen.
Mieluummin nauttii omasta elämästään ja jos mies sitten pettää, niin siihen asiaan reagoidaan sitten. Turha pelätä asioita, jota ei voi kontrolloida.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika metkaa saada tietää, kuinka moni teistä mieheensä luottavista naisista pettää itse miestään?
Valitettavasti tähänkään kysymykseen ei saa mistään rehellistä vastausta.
Kyllä minä voisin myöntää jos olisin pettänyt. Yhdessäkään parisuhteessani ei ole käynyt pettäminen edes mielessä enkâ ainakaan tiedä itse tulleeni petetyksi. Tuttavapiirini on täynnä minunlaisiani ihmisiä, jotka eivât tosiaan paneskele ympäriinsä vaan elävät hyvissä ja rakastavissa parisuhteissa.
Mieheni ei ole alapäänsä vietävissä ja parisuhteemme voi erittäin hyvin ja kommunikaatio toimii. Olemme parhaita ystäviäkin. Miehelläni ei ole kovin vahva libido. Itselläni on vahvempi. Eikä minua siltikään kiinnosta muut. Tämä on minun kuudes parisuhde (ja yhdeksäs seksikumppani) ja miehenä aivan erilainen kuin yksikään edellisistä. Ei mikään perinteinen äijä.