Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kesti tottua olemaan ilman läheisyyttä ja seksiä?

Vierailija
05.12.2023 |

Toisesta ketjusta tuli mieleeni omakohtainen asia. 5-vuotinen suhteeni päättyi 1,5 v sitten, enkä vieläkään ole tottunut olemaan ilman läheisyyttä, silittelyä, hellittelyä, seksiä. Vai löysittekö uuden ennen kuin ehditte tottua tähän kalvavaan olotilaan?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuuttia.

Vierailija
2/75 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin selibaatin melko pian eron jälkeen ja uskon, että se auttoi tuohon. Kuukausi taisi mennä, että en erityisemmin kaivannut enää kumpaakaan.

M34 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuoden seurustelu/avo/ avioliitto päättyi n. 15 vuotta sitten.. En kaipaa mitään enkä ketään. Helpompaa yksin..

Vierailija
4/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä exää kaipaa, vaan yleensä kosketusta ja toisen ihmisen läheisyyttä. Tuo koira ei ole yhtään sama, vaikka kiva sekin on. Ap

Vierailija
5/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan eläissäni kaivannut. Koen läheisyyden ongelmalliseksi. En pidä siitä, että minua kosketetaan.

Vierailija
6/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde takaa läheisyyttä ja kosketusta. Oltu yhdessä 20 vuotta enkä muista koska viimeksi ollaan halattu tai edes istuttu sohvalla vierekkäin.  Seksistä vuosia. 

Vierailija
7/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä 18 vuoden jälkeenkin kaipaan läheisyyttä joka päivä ja seksiäkin viikoittain eli en taida edes tottua.

Vierailija
8/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän totu ikinä! 

27v avioliitossa ilman sellaista lährmeisyyttä mikä tyydyttäisi ja seksiäkin enää pari kertaa vuodessa.

Jos ei muuten olisi niin täydellinen suhde olisin lähtenyt tai pettänyt jo aikaa sitten 

Vierailija
9/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seksistä tykkäänkin niin selvästi nopeammin totuin elämään ilman seksiä mitä läheisyyttä koska sitä kaipaan edelleen joka päivä.

Yksin olen ollut viisi vuotta.

Vierailija
10/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta alkaa olla kokemattomuuskokemusta, kyllä se tästä :) Kyllä se tästä, jaksaa jaksaa

Vierailija
11/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan eläissäni kaivannut. Koen läheisyyden ongelmalliseksi. En pidä siitä, että minua kosketetaan.

Olet vaikeasti häiriintynyt. 

Vierailija
12/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää 2 kuukauteen jaksanut pitää seksielämäämme yllä, yritin siitä niin kauan puhua. Vaimo varmaan kuvittelee että nyt on hyvä ja menee hyvin, mutta minulla on eri suunta elämässä jo.

Vierailija
13/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M47v yksin. Naiset sinänsä olleet mukavia minulle, mutta jokainen sanonut "sinusta joku saa vielä hyvän miehen" mutta heitä itseään ei kyllä ole sen enempää kiinnostanut. Kaikkea muuta tekemistä kyllä löytyy, yksinäisyyttä en pode. 

Vierailija
14/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden kaipuu tuntuu 2-3 kk välein jolloin etsin jonkun. Tämä riittää itselleni.

Vierailija
15/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan leffoissa kohtauksia joissa kaksi miestä suutelee sillä asia on niin kipeä. 

- homomies57v

Vierailija
16/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vaikeasti häiriintynyt. vo isitä helpostikin häiriintyä, jos häiriintymisen tuottaja on taitava ja rivakka toimissaan eikä mitään ämpyilevä ummikkotumpelo

Vierailija
17/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en tykkää että vieraat tai edes vieraaksi kokemani ihmiset koskee. Vähempi kavereidenkaan kanssa halaillaan.

Mutta parisuhteessa kosketus on aivan ihanaa. Tosin siihen menee aikansa, että tunnen toisen niin läheiseksi että halaaminenkaan tuntuu luontevalta saati sitten muu. Tuntuu käsittämättömältä kuinka toiset voi heittäytyä samoihin lakanoihin jonkun tunnin tuntemisen jälkeen.. Hrrrr.

Eläisinpä yhä parisuhteessa.

Vierailija
18/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollainen läheisriippuvainen niinkuin suurin osa olen aina tottunut olemaan ilman läheisyyttä ja sksiä ensimmäinen ja viimeinen seurustelusuhde ole 5 vuotta sitten sekin kesti vain 1,5 vuotta, sksiä oli mutta ei mitään erikoista liikaa hehkutetaan sitäkin.  Jännä juttu että monien elämä riippuu vain ja ainoastaan siitä että on sksiä ja kumppani onneksi mulla Ei oo tuollaista addiktiota.

Vierailija
19/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suhde takaa läheisyyttä ja kosketusta. Oltu yhdessä 20 vuotta enkä muista koska viimeksi ollaan halattu tai edes istuttu sohvalla vierekkäin.  Seksistä vuosia. 

No se on ihan oma valinta minkälaisessa suhteessa haluaa elää. 

Vierailija
20/75 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan. Vuosia.