TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?
TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?
Saa laittaa myös onko + vai -
Kommentit (81)
En ole sairastanut mitään tautia yli 6 vuoteen, joten ei todellakaan ole koko aikaa kaikilla jotain flunssaa menossa :D
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastanut mitään tautia yli 6 vuoteen, joten ei todellakaan ole koko aikaa kaikilla jotain flunssaa menossa :D
Sama täällä, en ole vuosiin sairastanut mitään. Veriryhmä O.
En muista mun veriryhmää, olen myös sairastanut koronan. Vastasin jonkun noista ihan vaan huvikseni.
Äidillä B ja kuoli koronaan. Isällä O eikä ole sairastanut, vaikka asuivat yhdessä.
Mulla on saattanut olla korona 2 kertaa. 2020 ja 2022. Tai sitten se oli vain normiflunssa. O.
B- on veriryhmäni ja olen sairastanut koronan. Läheiseni myös sairastanut jolla b+.
En tiedä. Enkä muista milloin viimeksi olisi ollut edes minkäänlaista flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kaikilla on ollut jonkinasteinen influ, koska niitä on vuosittain liikkeellä. Joskus sanottiin että O veriryhmään tarttuisi huonommin, tiedä sitten.
o+ ja kaksi koronaa....
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Luulen että kaikilla on ollut jonkinasteinen influ, koska niitä on vuosittain liikkeellä. Joskus sanottiin että O veriryhmään tarttuisi huonommin, tiedä sitten.