TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?
TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?
Saa laittaa myös onko + vai -
Kommentit (81)
Veriryhmääni en tiedä. Mutta sen tiedän että piikkejä on nolla ja terveenä olen pysynyt.
Mist kaikki tietää et se on just korona eikä esim influenssa? Jos eivät erotu yesteissä.. tai että ei johdu rolotteen aiheuttamasta piikkiroteiinista koska aiika moni rokotettu on sairastanut ton taudin..
Vierailija kirjoitti:
Mist kaikki tietää et se on just korona eikä esim influenssa? Jos eivät erotu yesteissä.. tai että ei johdu rolotteen aiheuttamasta piikkiroteiinista koska aiika moni rokotettu on sairastanut ton taudin..
Mistä päättelet ettei erotu? Kyllä minulla ainakin erottui influenssa, ja vielä että se oli muotoa b eikä a. Toisekseen minut on rokotettu kolmesti, enkä ole antanut yhtään positiivista koronatestiä(eli en ole sairastanut testien mukaan koronaa) joten misät olet saanut päähäsi että rokotettu antaisi positiivisen näytteen?
Aika tynnyrissä olet tainnut pari vuotta elää jolleivät nämä asiat ole edes täällä tasolla sinulle tuttuja.
Niin, ja o minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastanut mitään tautia yli 6 vuoteen, joten ei todellakaan ole koko aikaa kaikilla jotain flunssaa menossa :D
Sama täällä, en ole vuosiin sairastanut mitään. Veriryhmä O.
Eikä minulla flunssaa eikä koronaa eikä myöskään rokotuksia. O veriryhmä.
Näyttäisi siltä, että, o-veriryhmäläiset ovat jonkin verran enemmän turvassa koronalta. Tästähän on ollut jotain epäilyjä olemassa, tosin se keskustelu on pyritty tukahduttamaan alkuunsa.
Meillä AB+ ja B+, ei koronaa, rokotettu 3x
Vierailija kirjoitti:
Oleellisempi kysymys onko ollut aina hengityssuojain päällä. Korona tarttuu vaikka kaupassa jollei muualla ihmisjoukoissa käy.
Veriryhmää en tiedä, muuta vikaa on muttei flunssia ole ollut eikä koronaa, kotitestejä tehtynä melkoinen määrä koska hengityssuojaimet päästää ilmaa ohikin ja paikkoja on joissa ei ole voinut käyttää.
Ei koronaa, ei rokotuksia, en käytä maskia ja käyn kaupoilla ja tapahtumissa normaalisti. Sairaita välttelen. O+.
O, mutta oon kyllä sairastanu 3 erilaista flunssaa vajaa kolmen vuoden aikana. Mistäpä tiijän jos jokin niistä oli korona? Yhtään testiä ei oo tehty.
A+
En ole juuri koskaan sairaana, nyt olin viimeksi 2019 kuumeessa 3 päivää.
Muu perhe saa vatsatauteja mutta minä en niitä saa.
Veriryhmä vähän vaihtelee, mutta flunssia ei ole ollut satoihin vuosiin!
t: kreivi D
Vierailija kirjoitti:
Onpa fiksu kysely. Pitäisi ottaa huomioon vheriryhmien esiintyminen väestössä ja suhteuttaa nuo luvut niihin, muuten ei ole mitään järkeä tuossa🤣
Jonkun THL:n pitäisi tutkia ja julkaista tiedot. Mielenkiintoinen aihe.
Menin tänä aamuna kaverini kanssa muuten tyhjällä bussilla. Tuli siinä kuskin kanssa puheeksi nousseet koronatartunnat, ja kysyin huvikseni onko kuski sairastanut, ja kun hän vastasi että ei ole, niin vielä että mikä hänen veriryhmänsä on? Sanoi sen olevan O. Minä ikä kaverinikaan olla sairastettu koronaa, ja meilläkin molemmilla on O-ryhmä.
Miehellä O ja kantaa aina kaikki flunssat kotiin. Toi koronankin. Sairastaa ne tosin lievempänä, kuin minä AB.
B ( ilman apinageeniä) kaikki koronapiikit ja influenssapiikit otettu mitä on saanut eikä pienintäkään räkätautia koko korona aikana. Aika huolettomasti kuitenkin menty.
En tiedä, ei sitä edes löytynyt Omakannasta. Mistä saan tietää veriryhmäni? En voi luovuttaa verta niin sitäkään kautta en saa tietää.
Me sairastimme koronan miehen kanssa kuukausi sitten ensimmäistä kertaa. Miehellä B veriryhmä mulla A. Molemmat sairastimme lievänä, mutta mies pääsi huomattavasti helpommalla kuin minä. Miehellä oli pari päivää kuumetta ja makuaisti muuttui, mutta ei muita oireita. Mulla oli viikko kuumetta, kuukauden kestävä yskä, rintakipuja jos yhtään liikkui, tukehtumisen tunne varsinkin maatessa, haju- ja makuaisti meni pariksi päiväksi, mutta tuli onneksi takaisin. Vanhempani ja veljeni ovat säästyneet vielä toistaiseksi koronalta. Isällä ja veljellä veriryhmä A, äidillä O.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista yleisin eli O+- Tuo joka kyseli kaikkien veriryhmien perään, et varmaan jaksanut lukea koko pitkää aloitusta jossa sanottiin että voi laittaa myös onko plus tai miinus...
Yleisin veriryhmä on A+.
Mulla O Rh neg. enkä ole sairastanut koronaa.
Olen O-.