Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?

Vierailija
25.11.2022 |

Saa laittaa myös onko + vai -

Vaihtoehdot

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen O-.

Vierailija
62/81 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmääni en tiedä. Mutta sen tiedän että piikkejä on nolla ja terveenä olen pysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mist kaikki tietää et se on just korona eikä esim influenssa? Jos eivät erotu yesteissä.. tai että ei johdu rolotteen aiheuttamasta piikkiroteiinista koska aiika moni rokotettu on sairastanut ton taudin..

Vierailija
64/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mist kaikki tietää et se on just korona eikä esim influenssa? Jos eivät erotu yesteissä.. tai että ei johdu rolotteen aiheuttamasta piikkiroteiinista koska aiika moni rokotettu on sairastanut ton taudin..

Mistä päättelet ettei erotu? Kyllä minulla ainakin erottui influenssa, ja vielä että se oli muotoa b eikä a. Toisekseen minut on rokotettu kolmesti, enkä ole antanut yhtään positiivista koronatestiä(eli en ole sairastanut testien mukaan koronaa) joten misät olet saanut päähäsi että rokotettu antaisi positiivisen näytteen?

Aika tynnyrissä olet tainnut pari vuotta elää jolleivät nämä asiat ole edes täällä tasolla sinulle tuttuja.

Niin, ja o minäkin.

Vierailija
65/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut mitään tautia yli 6 vuoteen, joten ei todellakaan ole koko aikaa kaikilla jotain flunssaa menossa :D

Sama täällä, en ole vuosiin sairastanut mitään. Veriryhmä O.

Eikä minulla flunssaa eikä koronaa eikä myöskään rokotuksia. O veriryhmä.

Vierailija
66/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että, o-veriryhmäläiset ovat jonkin verran enemmän turvassa koronalta. Tästähän on ollut jotain epäilyjä olemassa, tosin se keskustelu on pyritty tukahduttamaan alkuunsa.

Vierailija
67/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä AB+ ja B+, ei koronaa, rokotettu 3x

Vierailija
68/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellisempi kysymys onko ollut aina hengityssuojain päällä. Korona tarttuu vaikka kaupassa jollei muualla ihmisjoukoissa käy.

Veriryhmää en tiedä, muuta vikaa on muttei flunssia ole ollut eikä koronaa, kotitestejä tehtynä melkoinen määrä koska hengityssuojaimet päästää ilmaa ohikin ja paikkoja on joissa ei ole voinut käyttää.

Ei koronaa, ei rokotuksia, en käytä maskia ja käyn kaupoilla ja tapahtumissa normaalisti. Sairaita välttelen. O+.

Vierailija
69/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O, mutta oon kyllä sairastanu 3 erilaista flunssaa vajaa kolmen vuoden aikana. Mistäpä tiijän jos jokin niistä oli korona? Yhtään testiä ei oo tehty.

Vierailija
70/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A+

En ole juuri koskaan sairaana, nyt olin viimeksi 2019 kuumeessa 3 päivää.

Muu perhe saa vatsatauteja mutta minä en niitä saa.

Vierailija
71/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmä vähän vaihtelee, mutta flunssia ei ole ollut satoihin vuosiin!

t: kreivi D

Vierailija
72/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa fiksu kysely. Pitäisi ottaa huomioon vheriryhmien esiintyminen väestössä ja suhteuttaa nuo luvut niihin, muuten ei ole mitään järkeä tuossa🤣

Jonkun THL:n pitäisi tutkia ja julkaista tiedot. Mielenkiintoinen aihe.

Vierailija
73/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänä aamuna kaverini kanssa muuten tyhjällä bussilla. Tuli siinä kuskin kanssa puheeksi nousseet koronatartunnat, ja kysyin huvikseni onko kuski sairastanut, ja kun hän vastasi että ei ole, niin vielä että  mikä hänen veriryhmänsä on? Sanoi sen olevan O. Minä ikä kaverinikaan olla sairastettu koronaa, ja meilläkin molemmilla on O-ryhmä.

Vierailija
74/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä O ja kantaa aina kaikki flunssat kotiin. Toi koronankin. Sairastaa ne tosin lievempänä, kuin minä AB.

Vierailija
75/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B ( ilman apinageeniä) kaikki koronapiikit ja influenssapiikit otettu mitä on saanut eikä pienintäkään räkätautia koko korona aikana. Aika huolettomasti kuitenkin menty.

Vierailija
76/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei sitä edes löytynyt Omakannasta. Mistä saan tietää veriryhmäni? En voi luovuttaa verta niin sitäkään kautta en saa tietää.

Vierailija
77/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sairastimme koronan miehen kanssa kuukausi sitten ensimmäistä kertaa. Miehellä B veriryhmä mulla A. Molemmat sairastimme lievänä, mutta mies pääsi huomattavasti helpommalla kuin minä. Miehellä oli pari päivää kuumetta ja makuaisti muuttui, mutta ei muita oireita. Mulla oli viikko kuumetta, kuukauden kestävä yskä, rintakipuja jos yhtään liikkui, tukehtumisen tunne varsinkin maatessa, haju- ja makuaisti meni pariksi päiväksi, mutta tuli onneksi takaisin.  Vanhempani ja veljeni ovat säästyneet vielä toistaiseksi koronalta. Isällä ja veljellä veriryhmä A, äidillä O. 

Vierailija
78/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista yleisin eli O+- Tuo joka kyseli kaikkien veriryhmien perään, et varmaan jaksanut lukea koko pitkää aloitusta jossa sanottiin että voi laittaa myös onko plus tai miinus...

Yleisin veriryhmä on A+.

Vierailija
79/81 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla O Rh neg. enkä ole sairastanut koronaa.

Vierailija
80/81 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht mielenkiintoista että voisi veriryhmä vaikuttaa.

https://yle.fi/a/3-11296179

Ylellä aiheesta.