TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?
TE keillä ei ole vielä ollut koronaa, mikä on veriryhmänne?
Saa laittaa myös onko + vai -
Kommentit (81)
O+
Mutta oon ollut tosi varovainen, enkä käy juuri missään, toisaalta en muutenkaan käy juuri missään. En tosin pidä maskia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua veriryhmästäni.
Samoin. Joskus täällä kysyin, mistä tiedän veriryhmäni niin tuli vaan vtusti alapeukkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Joskus täällä kysyin, mistä tiedän veriryhmäni niin tuli vaan vtusti alapeukkuja
Verenluovutuksessa saat tietää tai sitten jos olet käynyt/käyt suuressa leikkauksessa jossa voidaan tarvita verensiirtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenluovutuksessa saat tietää tai sitten jos olet käynyt/käyt suuressa leikkauksessa jossa voidaan tarvita verensiirtoa.
Olen ollut leikkauksessa jossa verta lisätty, mutta ei silti tietoa kun nukutuksessa ollessa lisätty enkä ole huomannut kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut leikkauksessa jossa verta lisätty, mutta ei silti tietoa kun nukutuksessa ollessa lisätty enkä ole huomannut kysyä.
Sain tietää oman veriryhmäni neuvolakäynnillä kun odotin esikoistani.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä B ja kuoli koronaan. Isällä O eikä ole sairastanut, vaikka asuivat yhdessä.
Otan osaa <3
Saako kysyä tarkemmin, kuoliko teholla vai kotona, ja oliko keuhkokuume lopulta?
O+. Ei mitään flunssia tms ole ollut moniin vuosiin.
A+ 60v 3 rokotetta Tietääkseni en ole sairastanut koronaa. Seuraava polvi 2+2 on sairastanut. Itse olen paljon kotosalla, mies on -70v, tuskin hänkään on sairastanut koronaa, 4 rokotetta.
Tietääkseni ei ole ollut koronaa mutta en kyllä tiedä veriryhmäänikään, olen mies.
Lähipiirissä ainoa sairastamaton on O. Ei saanut koronaa, vaikka taloudessa kaikki muut sairastivat.
A-
En ole sairastanut. Viimeksi omi vuonna 2011 joku flunssa yhtäaikaa mieheni kanssa.
Hänkin on sairastanut silloin viimeksi.
O rh neg. Kaks rokotusta. Sairastin elokuussa koronan. Pari päivää korkea kuume ja lihaskipuja. Viimeiset 10v ollut suht terve muuten.
En noista veriryhmistä kovin paljon tiedä, mutta muistelen, että O- on harvinaisempi kuin O+. Mulla on toi O+, joka on varsin yleinen kaiken kaikkiaan Suomessa. Neuvolassa sain tietää, kumma ettei ole selvinnyt aiemmin.
Kaikista yleisin eli O+- Tuo joka kyseli kaikkien veriryhmien perään, et varmaan jaksanut lukea koko pitkää aloitusta jossa sanottiin että voi laittaa myös onko plus tai miinus...
sinun olisi pitänyt laittaa kaikki veriryhmät tuohon kyselyyn... vastasin nyt kuitenkin a, vaikka olen a-