Nyt tuli mitta täyteen
Miehen kaamosmasennusvalitusta! Ei tämä itsellekään ole helppoa ja teen kaikkeni pysyäkseni itse järjissäni (ulkoilu, ravinto, koetan tehdä kivoja asioita) mutta samalla pitäisi vetää vielä toisenkin kivirekeä perässäni.
Kommentit (18)
Pelkän vuodenajan takia masentuminen ei oo tervettä. Taustalla pitää olla jotain muutakin mielenterveyden häiriötä.
Minä olen lopen kyllästynyt teihin koko ajan valittaviin naisiin, jotka luulette olevanne niin virheettömiä, että voitte vaatia toiselta täydellisyyttä.
Kirkasvalolamppu?
Meillä on töissä sellainen ja se selvästi piristää. Sitä ei kannata käyttää myöhään illalla, muuten voi olla vaikea saada unta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkän vuodenajan takia masentuminen ei oo tervettä. Taustalla pitää olla jotain muutakin mielenterveyden häiriötä.
Oletteko hoikkia/sopusuhtaisia ja ok näköisiä? Näin tällä hetkellä sinkkumiehenä, joka on asiantuntija masennuksen parantamisessa ehdottaisin seuraavaa
1: Harrastamme kolmen kimppaa
2: Syömme porukalla psilosybiisienet
3: Teen tästä tieteellisen tutkimuksen auttaakseni muitakin ihmisiä
Harva tästä pimeästä marraskuusta innolla nauttii, mutta asiasta valittaminen ei mitenkään tilannetta paranna. Itse olen alkanut käydä säännöllisesti uimahallissa ja sen kuntosalilla. Piristää kummasti.
Todella loukkaavaa miestäsi kohtaan. Tämä on varmasti varsin yksipuolinen käsitys teidän parisuhteen
ongelmista. Tiedetään vain se toinen puoli ja nyt pitäisi surkutellaan sitä. Mies saattaa joutua sinun henkisen
väkivallan takia popsimaan psyykelääkkeitä ja rauhoittavia, mutta siitä ei puhuta.
Olet kaunis nainen, kaikkea mahtavaa ja ihanaa, mutta miten ihmeessä olet tuollaisen surkean vätyksen kanssa yhteen päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Todella loukkaavaa miestäsi kohtaan. Tämä on varmasti varsin yksipuolinen käsitys teidän parisuhteen
ongelmista. Tiedetään vain se toinen puoli ja nyt pitäisi surkutellaan sitä. Mies saattaa joutua sinun henkisen
väkivallan takia popsimaan psyykelääkkeitä ja rauhoittavia, mutta siitä ei puhuta.
Onpas aika hurja tulkinta.
Mitä AP sanoi sellaista, että kuulostaa harrastavan henkistä väkivaltaa?
Ja meidänkö pitää jaksaa sun valitusta sitten?