Onko todella niin, että nelikymppisellä naisella ei ole kysyntää deittimarkkinoilla?
Oon vaan kuullut muutamalta sinkkunaiselta, että nelikmppisenä todella hankala löytää ikäistään seuraa. Vähän pelottaa ehkä tuleva ero.
Kommentit (113)
Tietenkin mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän on valinnanvaraa, mutta mitäs sitten. Yksi nainen tarvitsee vain sen yhden sopivan miehen jonka kanssa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee miehen makuun niin joku pitää olla, fiilis oli sellainen.
Heh hyvin sanottu :) näinhän se on. Itse löysin nykyisen mieheni 47v iässä, toki en netistä. Ikäiseni mies kyseessä. Ja palstatermein: tasoiseni tavallinen ihminen.
Olen pari vuotta nuorempi (mies) ja suhteessa, mutta jos olisin sinkku niin jäisi kyllä tinderit väliin ja ihan muualta katsomaan, tai paremminkin löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on, olisi Sanna Marinillakin ja hän on ihan kohta nelikymppinen.
Ei varppina jos nelikymppisellä on pakonomainen tarve siivota samalla selittäen ettei alkoholi ole ongelma, lähinnä kyseessä on ihmisoikeuskysymys saako ikäiseni viettää vapaa-aikaa haluamallaan tavalla. Sitten kun pöly laskeutuu, siis vertauskuvallisesti koska ei siinä huushollissa ole pölyä, alkaa menojalkaa vipattamaan. Jauhojengi vaan kasaan ja menoksi.
Sannaa jos ei oteta lukuun niin varmaankin muilla 4kymppisillä naisilla riittää kysyntää :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Baarissa lähes 45 vuotiaana ja kyllä kysyntää on. Parikymppinen jätkä olis ollut tosi kiinnostunut ja todella monet nuoremmat ja samanikäiset. Vähintään yhtä paljon kysyntää kuin parikymppisenä.
Minulla ei ole ollut kysyntää minkään ikäisenä, ei nuorena eikä vanhana. Tasoa ei enää pysty laskemaan, sillä nekrofilia ei todellakaan nappaa ja on kaiken lisäksi laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut kysyntää minkään ikäisenä, ei nuorena eikä vanhana. Tasoa ei enää pysty laskemaan, sillä nekrofilia ei todellakaan nappaa ja on kaiken lisäksi laitonta.
:D Itsellänikin vaatimustasona että naisen pitää olla elävä:)
Sinänsä Ap'een aloituksessa mainitsema kysymys on ihan selkeä vastauksen puolesta, eli varppina löytyy kysyntää deittimarkkinoilla.
Siinä on vaan sitten se puoli että mitä hakee, eli jos pelkkää seuraa niin kyllä mutta jos jotain muuta tai vakavampaa niin homma saattaa mennä puihin.
Sivusta +40 v sinkkuja seuranneena (olen itse nuorempi). Näyttäisi siltä, että ulkonäöllä on iso merkitys. Hoikat naiset saavat hätistellä miehiä kimpustaan. Minua taas hämmentää, että vielä tuossakin iässä monelle miehelle naisen ulkonäkö on niin iso asia.
Surettaa muutaman todella mukavan työkaverin puolesta. Ovat hauskoja, mukavia ja empaattisia naisia, mutta heidän runsas ylipainonsa on miehille turn off. Elävät siis yksin, vaikka kaipaisivatkin miestä rinnalleen.
Kyllä se on niin. Ellei tyydy huomattavasti vanhempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Ovat hauskoja, mukavia ja empaattisia naisia, mutta heidän runsas ylipainonsa on miehille turn off. Elävät siis yksin, vaikka kaipaisivatkin miestä rinnalleen.
Pitävät siis ruoasta enemmän kuin miesten seurasta. Mikä on toki ihan OK valinta sekin.
Vierailija kirjoitti:
Liikunnalliselle, normaalipainoiselle, hyväntuuliselle, fiksulle, hyvinkäyttäytyvälle, työssäkäyvälle naiselle on aina ottajia.
Ai että kun löytäisi tällaisen miehen. Varsinkin tuo hyvinkäyttäytyvä on paha vaatimus näinä päivinä.
Kaipuuketjussakin sen näkee, miten tärkeä osa naisen elämää on ruoka ja sen ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnalliselle, normaalipainoiselle, hyväntuuliselle, fiksulle, hyvinkäyttäytyvälle, työssäkäyvälle naiselle on aina ottajia.
Ai että kun löytäisi tällaisen miehen. Varsinkin tuo hyvinkäyttäytyvä on paha vaatimus näinä päivinä.
Täytyy aina muistaa, että metsä vastaa niin kuin sinne on vuosikymmeniä huudettu. Se ei tokikaan tee toimintaa hyväksyttäväksi, mutta sitä voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy aina muistaa, että metsä vastaa niin kuin sinne on vuosikymmeniä huudettu. Se ei tokikaan tee toimintaa hyväksyttäväksi, mutta sitä voi ymmärtää.
Noihin edellä mainittuihin voisi vielä lisätä: Henkisesti tasapainoinen.
Välttämättä kaikki ei ole :/
On varmasti. En osaa sanoa miten hyvä asia on, että on "kysyntää" "deittimarkkinoilla". Minulla sama ikä, mutta olen sinkkumies. Minulla on kysyntää, mutta en hyödy siitä mitään, sillä kiinnostuneet ovat naisia, joista itse en kiinnostu. Eli kysyntä ja tarjonta eivät välttämättä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti. En osaa sanoa miten hyvä asia on, että on "kysyntää" "deittimarkkinoilla". Minulla sama ikä, mutta olen sinkkumies. Minulla on kysyntää, mutta en hyödy siitä mitään, sillä kiinnostuneet ovat naisia, joista itse en kiinnostu. Eli kysyntä ja tarjonta eivät välttämättä kohtaa.
Hah, sinnkumies, jolla on kysyntää kirjoittelee vauvapalstalle. Jea boi!
Vierailija kirjoitti:
Sivusta +40 v sinkkuja seuranneena (olen itse nuorempi). Näyttäisi siltä, että ulkonäöllä on iso merkitys. Hoikat naiset saavat hätistellä miehiä kimpustaan. Minua taas hämmentää, että vielä tuossakin iässä monelle miehelle naisen ulkonäkö on niin iso asia.
Surettaa muutaman todella mukavan työkaverin puolesta. Ovat hauskoja, mukavia ja empaattisia naisia, mutta heidän runsas ylipainonsa on miehille turn off. Elävät siis yksin, vaikka kaipaisivatkin miestä rinnalleen.
Tämä. Auta armias, jos hoikka nainen sattuu olemaan vielä esimerkiksi ystävällinen ja huumorintajuinen - on todella kysyttyä tavaraa. Aiemmassa työpaikassani eräs aurinkoinen, laiha ja paljon urheileva nainen erosi alle viisikymppisenä. Usein kertoi, miten taas oli joku mies kiinnostunut hänestä, kun olivat tansseissa tavanneet. Olin itse tuolloin päälle parikymppinen ja mietin, että tuolla naisella riitti enemmän vientiä kuin itselläni ikinä. :D Eli kyllä seuraa voi hyvinkin löytyä yli nelikymppisenä, mutta laihuus vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat hauskoja, mukavia ja empaattisia naisia, mutta heidän runsas ylipainonsa on miehille turn off. Elävät siis yksin, vaikka kaipaisivatkin miestä rinnalleen.
Pitävät siis ruoasta enemmän kuin miesten seurasta. Mikä on toki ihan OK valinta sekin.
Joo, ruokapöytä tai suhde pitää valita.
Sama se miehillä, tuskin joka ilta kittaava kaljatursake on mikään naisten ykkösvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei. Minäkin olen vähän kaikenlaista (mutta en menevä sinkku), ainahan tänne tulee pari kertaa viikossa kurkattua ja ainakin pari trollausta ja ehkä joku oikeakin viesti kirjailtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä niitä samanlaisia satu-uskomuksia kuin että miehet luulee ettei naiset esimerkiksi ulosta tai piereskele?
Mitä sanotaan? Ettei uskalla olla yksin, vaikka ovat yksin? En nyt aivan seuraa.