Mitä mieltä naisesta, joka ei ole ikinä miehensä mukana edustamassa?
Mielestäni on aika outoa kun mies on merkittävässä asemassa, mutta vaimo ei ole ikinä missään mukana eikä edes somessa. Mikä ongelma heillä on?
Minulle tuli yllätyksenä, että vaimo on olemassa kun luulin aiemmin miestä leskimiesisäksi. Asia tuli ilmi kun ei oltu ilmoitettu, että rouva X ei tule tilaisuuteen. Tilaisuudet ovat arvokkaita eivätkä mitään saunailtoja.
Kommentit (27)
Jos mies on isä, niin oiskos vaimo kotona hoitamassa lapsia eikä riekkumassa pippaloissa?
Ehkä vaimolla on oma työ ja menot.
Ehkäpä vaimoa ei kiinnosta miehen työn puolesta edustaminen vaan keskittyy omaan työhönsä.
En minäkään koskaan ole someen laittanut mitään parisuhdetietoja. Kuulemma jotkut kuvittelevat, että sen takia, koska olen lesbo. Ihan hetero olen enkä kyllä tiedä, mitä väliä sillä edes on 😂
Kaikki ei vaan halua edustaa ja toiset pyrkii kaikkiin kissanristiäisiin hinnalla millä hyvänsä
Tunnen yhden kulissiparin, joka on riitaisa ja vaimo ei ole edustava. Parempi, että jää kotiin jäkättämään.
Naisella voi olla vaativa asiantuntijatyö tai vastaava. Nainen voi olla peräisin Suomen hyväosaisista piireistä ja ei jaksa vastailla uteluun kun haluaa pitää matalaa profiilia. Naista edustaminen ei ehkä kiinnosta tippaakaan. Osaa mennä vaikka yksin sinne, minne ihan oikeasti haluaa.
Onkohan puhe miehestäni? Hänellä on yritys ja sen johtamiseen liittyvät verkostot, minä olen aivan muulla alalla asiantuntijana enkä todellakaan käytä vapaa-aikaani edustamiseen. Ruokaa saa kotonakin, sen takia en viitsi iltojani tuhlata.
Minua ei yhtään kiinnosta edustaminen. Minulla on aikaavievä työ ja vapaa-aikana ei kiinnosta hengata missään miehen työkekkereissä. Sitäpaitsi todellakin, jos mies on illalla menossa, pitäisi hommata lapsenvahti jos haluaisin itsekin osallistua.
En mitään mieltä.
Moista mielipidettä kysyvästä sen sijaan olen montaakin mieltä eikä yksikään niistä ole kysyjälle mieluisa.
Ihan on puolison oma asia, jos ei halua lähteä "edustamaan" ...
Taidettu tehdä selvä rajanveto työn ja oman ajan välille.
Tiedän myös monia, jotka eivät ole merkittävässä asemassa, eivätkä ole someen laittaneet parisuhdetietoja.
Omalla alallani on paljon tilaisuuksia ja on hyvin harvinaista, että puolisot osallistuisivat niihin. Se olisi jotenkin vanhanaikaista ja kummallista. Nykyään jokainen on työelämässä omana itsenään. Ennen vanhaan mies oli töissä ja vaimo kotona ja seurasi perässä edustustilaisuuksiin ikäänkuin koristeena. Ne ajat ovat onneksi jo menneet.
En edes ole kertonut rouvalleni että duunissa olisi ollut avec-keikkoja ja useimmat olen noista onnistunut luikertamaan nakittamalla jonkun muun edustamaan.
No esimerkiksi mun miehen työnkuvaan kuuluu firman edustaminen. Miksi mun pitäisi siellä väkisin mukana roikkua tekohymyilemässä asioista joista en edes ymmärrä?
Eikä ole ulkonäöstä kiinni, mua ei vaan kiinnosta. Mulla on omat työni ja ihan riittävästi pönöttämistä siellä. Kaiken vähänkin liikenevän vapaani vietän mieluummin kotona lasten kanssa.
Kumii rinnassa ja kivii korvissa
Keinovärii pinnassa ja kultaa sormissa
Viis hinnasta, katet äijän kortissa
Ku otti bonarit yöl syöttöpinnasta
Viis sportista, kuha asut linnassa
Jos et saa tarpeeks viikkorahaa annat kinnasta
Päivät kierrät Stokmanneja ja Sokoksii
Koitat hymyillä, mut iha liikaa Botoxii
Poskipunaa ja lisää luomivärii
Jostkii munaa, ai mist, no ei välii
Sun jobi on vissii timanttei kerää
Pitäiskö sun pikkuhiljaa tähä maailmaa herää
Ainoo mikä sus kiiltää on noi korut
Etkä oo tehny mitää niittenkää etee
Ero kunnon vaimoo ei oo mitenkää ohut
Edes kiikareil ei nää viivaa piirrettynä vetee
JVG/Edustusvaimo
Minä en halua mennä mieheni työkekkereihin. Olen luonteeltani introvertihkö ja ujo enkä viihdy vieraiden ihmisten kanssa höpisemässä tyhjää ja teeskentelemässä, että viihdyn.
En myöskään ole somessa, sillä olen alusta asti pyrkinyt mahdollisimman vähäiseen Google-näkyvyyteen. Minua ärsyttää ihmisten uteliaisuus. En myöskään tykkää siitä oman navan ympärillä pyörimisestä ja omakehusta sekä kehujen kerjuusta, mitä somessa on. Minulle riittää, kun nauramme yhdessä mieheni kanssa tuttaviemme typerehtimisille somessa. Mies on pakosta somessa ja se riittää.
Hyviä ystäviä näen mieluummin livenä tai pidän muuten yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään mieltä.
Moista mielipidettä kysyvästä sen sijaan olen montaakin mieltä eikä yksikään niistä ole kysyjälle mieluisa.
Ihan on puolison oma asia, jos ei halua lähteä "edustamaan" ...
Onhan se kyllä epäilyttävää kun mies ei tuo vaimoaan koskaan esiin eikä vaimo ole miehen FB-kaveri jne.
Mies ei maksa sille edustamisesta. En mäkään miehen duunia ilmaiseksi tekisi.
Ja somessa.... kasvakaa jo aikuiseksi... 5v vielä ja sitten kukaan ei ole siellä omalla naamallaan.