Mitä teidän nuoret toivoo joululahjaksi?
Meillä toiveissa pussilakanasetti ja kuulokkeet, lukiolaisia.
20v toivoo autotarvikkeita.
Kommentit (1232)
Tämä, kaikille lapsille oma.
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköhammasharja
Askartelutarvikkeita
Uudet muovailuvahat
Toivomansa pehmolelun
Choko -peliTeinille muovailuvahaa, just joo
kyllähän sellasilla taiteilija-nuorilla on muovailuvahalle kovasti käyttöä :D!
Pelihiiri, kuulokkeet ja rannekello
Nyt tänään ja maanantaina taitaa olla viimeiset hetket tilata että ehtii tulla jouluaatoksi
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Töihin tuskin en tule mememään koska masennus ym ongelmat perintörahoilla täs rullaillaan .tää on sitä aitoa vapaaherran elämää voiko joku toista väittää?
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Eikestätätäite kirjoitti:
Tämä tavaran palvonta on jotenkin ällöttävää nykyään vaikka itse olen hyväosainen. Onneksi ei ole itselläni lapsia kuitenkaan. Vierestä katson kun isovanhemmat ja vanhemmat turmelevat lapsensa liialla lahjojen paljoudella.
Törmäsin vasta eräässä visassa kysymykseen : "Mikä oli sortoajan lasten eniten toivottu lahja?"Vastausvaihtoehdot
A. Pleikkari
B. Barbie
C. Legot
D omenaPisti hiukan miettimään. Meeppä kysymään tätä nykynuorilta niin kuolevat nauruun.
Ja kyllä. Oikea vastaus oli omena.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Villasukkia, dödöä ja alushousuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painopeitto
2x huppari
2x housut
Koruja (sormuksia ja rannekoruja)
LaskettelusuksetKuka ostaa vaatteita joululahjaksi? Niitähän kuuluu ostaa muutenkin ympäri vuotta!
Kuuluu ostaa?? Mä en oo tainnut ostaa 15-vuotiaalle tytölle tänä vuonna kuin sukkia ja merinokerraston. Toisekseen meillä pyjama kuuluu jouluun, mutta en osta sitäkään kun kaapissa on 5 sopivan kokoista.
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?