Mitä teidän nuoret toivoo joululahjaksi?
Meillä toiveissa pussilakanasetti ja kuulokkeet, lukiolaisia.
20v toivoo autotarvikkeita.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Poika täyttää 18-V tammikuussa.
Toivoo Bemaria tai Mersua.
Meidän 18-vuotias poika saa uuden C-sarjalaisen mallia Coupé.
Meidän pojat toivoo ja saa lahjaksi: ison tukun rahaa, pelitietokoneen, iPhone 14
Vierailija kirjoitti:
Macbook pro ja apple watch, muut tulee olemaan lukiossa hyvin kateellisia
Vähän nauratti tämä viesti, vaikka luultavasti ei ole tosissaan kirjoitettu. Lapseni on kolmannella ja luokassa useammalla on Apple Watch. Kun olivat vuosi sitten etäkoulussa, useammalla oli ongelmia koulun ohjelmien kanssa, koska käyttivät Maccia. Eiköhän nuo ole lukiolaisillakin ihan peruskamaa eikä mitään kateutta herättäviä asioita.
Mun 14v teinityttö toivoi vaan rahaa kaikilta tai sitten lahjakortteja. Me olemme joulun ulkomailla ja siellä jokainen lapsista saa pari pakettia, muuten lahja on juurikin tuo reissu. Tämän teinin kohdalla en tiedä mitä pakettiin laitan kun rahaa en haluaisi antaa, katson sitten siellä paikan päällä jos löytyy jotain.
On muuten mukavaa tämä teini-ikä, tämä meidän matka on kallis ja iso juttu ja ollaan tätä suunniteltu pitkään ja teini ollut aina innoissaan asiasta. Kunnes nyt pari viimeistä kuukautta on iskenyt teini-ikä tosissaan päälle ja nyt on kiukuttelua, kun hän ei ehdi joululomalla pahemmin näkemään kavereitaan reissumme takia. Nyt ärsyttää raahata nuriseva teini mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo Bemaria tai Mersua.Siis yhdistetyksi joululahjaksi ja synttäilahjaksi
Vaikea on löytää, kun pitäisi kuulemma olla musta (tummansininen) ja manuaaliset vaihteet, mut ei sais maksaa paljoa yli 20 te.
Joku tuollainen siis https://www.autotalli.com/vaihtoauto/38897232/BMW/118/2020/Espoo?pos=8&…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo Bemaria tai Mersua.Meidän 18-vuotias poika saa uuden C-sarjalaisen mallia Coupé.
Onhan kullanvärinen?
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoo Bemaria tai Mersua.Meidän 18-vuotias poika saa uuden C-sarjalaisen mallia Coupé.
Onhan kullanvärinen?
Mojaven hopea ja beigellä nahkasisustuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on löytää, kun pitäisi kuulemma olla musta (tummansininen) ja manuaaliset vaihteet, mut ei sais maksaa paljoa yli 20 te.
Joku tuollainen siis https://www.autotalli.com/vaihtoauto/38897232/BMW/118/2020/Espoo?pos=8&…
Hyi! Käytetty auto. En ikinä voisi ostaa jonkun muun käyttämää autoa tai ostaa sellaista lapselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkakaveri oli saanut kuulemma uuden Volkkarin ja toinen luokkakaveri uuden Fordin, niin oisha se noloo, jos ei meidän nuori saa autoa. Oppii sit pitämään siitä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä kuulia, videopelejä, iPhone 12, uusi läppäri, Gant huppareita ja lahjakortteja. Mummolta saavat varmasti ison tukun rahaa.
Gant huppari kerto jo tarpeeks, hyi saatana🤣
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Siis yhdistetyksi joululahjaksi ja synttäilahjaksi