Mitä teidän nuoret toivoo joululahjaksi?
Meillä toiveissa pussilakanasetti ja kuulokkeet, lukiolaisia.
20v toivoo autotarvikkeita.
Kommentit (1232)
Miten paha pitää olla lapsen, että se ei ansaitse lahjaa? Lapset ei oo täyttämässä meidän odotuksia heistä. Mä ainakin koitan antaa lahjan, joka osoittaa, että mä näen oman lapseni ja sen tarpeet. Tuen siis harrastusta.. ei tuu mitää iPhoneja mun rahoilla
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Mammanainen kirjoitti:
Miten paha pitää olla lapsen, että se ei ansaitse lahjaa? Lapset ei oo täyttämässä meidän odotuksia heistä. Mä ainakin koitan antaa lahjan, joka osoittaa, että mä näen oman lapseni ja sen tarpeet. Tuen siis harrastusta.. ei tuu mitää iPhoneja mun rahoilla
Meillä jää ainakin lapset tänä vuonna ilman lahjoja.
Rahaa, suklaata ja uudet luistimet sekä dödöä ja jotain suihkugeeliä ehkä sukkia ja kalsareita. No, tämä mummi toteuttaa toiveet.
Eivät toivo mitään kun ovat jo omillaan ja on kaikkea. Jotain kuitenkin ostetaan tietenkin, jotakin ylellisyystarviketta.
Mulla tuli just satatuhatta osakkeissa ja rahastoissa täyteen. Mitä köyhät?
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Tarviitseko kiittämättömille kakaroille ostaa joululahjoja? Meidän 8v ja 10v lapset rutisee kokoajan kaikista niistä lahjoista jotka ei ole pelejä ja viime vuonna vanhempi jopa tahalteen rikkoi suurimman osan lahjoistaa suvun edessä, koska ne eivät häntä kuulemma miellyttäneet. Onko teidän mielestä paha jos lahjat jätetään tänä vuonna kauppaan?
Ostakaa yksi lahja jokaiselle lapselle suvun kesken maksatte sen yhden lahjan.
Ajattelin antaa 1000€, koska en viitsi turhaa rojua täysikäiselle hankkia.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
mistä te sen arvelette johtuvan?
Tarkoitat kai Munsalan kansallispukua ja pidät itseäsi vitsikkäänä?