Oon ruma ja yksinäinen 26v mies, elämäni on masentavaa
Kukaan nainen ei kelpuuta mua, saan vaan tylyjä katseita ja oon pelkkää ilmaa. Mielestäni oon fiksu ja kiltti, mut ilmeisesti pitäisi olla komeakin että kelpaisi. Oon aina haaveillu siitä että löytäisi pitkäaikaisen kumppanin jonka kanssa perustaa perhe joskus, mutta taitaa olla aika heittää tuo haave romukoppaan...
Kommentit (129)
Kertoisitko vielä, että mikä sun naishistoria on ja millä tavalla olet yrittänyt löytää seuraa?
Mihin asti olet päässyt naisen kanssa?
Ei noilla spekseillä kyllä naista nykypäivänä saa. Mitä jos vaan keksit jotain muuta sisältöä elämään ja käyt huorissa tyhjentämässä kassit kun siltä tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko vielä, että mikä sun naishistoria on ja millä tavalla olet yrittänyt löytää seuraa?
Mulla on ollu pari pidempää suhdetta mut viimeisimmästä jo 3 vuotta aikaa. Joitakin tapailuja ollu täs viime vuosina. Jotenkin sitä nuorempana tuntu löytävän seuraa helpommin
Ap
Oletko autismin kirjolla? Epäilty joskus?
Millä tavalla sä olet ruma? Pystyisikö sille rumuudelle tekemään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu pari pidempää suhdetta mut viimeisimmästä jo 3 vuotta aikaa. Joitakin tapailuja ollu täs viime vuosina. Jotenkin sitä nuorempana tuntu löytävän seuraa helpommin
Ap
Eli on kokemusta ja tiedät miten lähestyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tätäpä minäkin mietin?
Tuo kiltteys on kyllä ikävä piirre ihmisessä. Etkö millään voisi olla edes hieman jännä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäpä minäkin mietin?
Miehellä ei oikein tuo meikkauskaan auta (on homo jos meikkaa).
Mieti jos naisetkin olisi Tinderissä ilman meikkiä kuten valtaosa miehistä
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos naisetkin olisi Tinderissä ilman meikkiä kuten valtaosa miehistä
Miehen pitää ymmärtää että somen kuvat ovat naisten osalta enemmänkin sellainen tarjoiluehdotus kuin todellisuus
Miehet ei ymmärrä miten tärkeitä kuvat on deittiprofiileissa eikä ne ymmärrä mikä vika on huonoissa kuvissa. Joku kuukausi sitten taas joku nuorimies valitti lehdessä miten naiset on niin kranttuja kun ei hyvä mies kelpaa. Miehen profiilikuvat oli ihan surkeita. Ilmeisesti mies ei itse ymmärrä miten vihamieliseltä ja pahantuuliselta mulkerolta näyttää kuvissaan.
Kommentoidaan tähän että edelleenkin monet ei-komeat miehetkin löytävät ja saavat kumppanin (joskus ja ajan myötä ei sormia napsauttaen tänään) kunhan heissä on "sitä jotain" luonteessa ja habituksessa.
Helpoiten muut ihmiset kaikkoavat sellaisen ihmisen juttusilta joka ei itse hyväksy ensiksi omaa itseään. Se mikä on oma habitus, energia ja olemus lajittelee vain ne potentiaaliset naiset jotka voi hyvissä olosuhteissa itse kenestäkin kiinnostua. Ei voi vetää yhtälöä että kun näyttää joltain tyypiltä x niin ovista ja ikkunoista tuleee unelma-sopivia naisia tykö.
Monta kertaa päivässä vetelet tumppuun?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä miten tärkeitä kuvat on deittiprofiileissa eikä ne ymmärrä mikä vika on huonoissa kuvissa. Joku kuukausi sitten taas joku nuorimies valitti lehdessä miten naiset on niin kranttuja kun ei hyvä mies kelpaa. Miehen profiilikuvat oli ihan surkeita. Ilmeisesti mies ei itse ymmärrä miten vihamieliseltä ja pahantuuliselta mulkerolta näyttää kuvissaan.
Pitääkö sitä naisten vaan kuvien mukaan arvioida miestä? Ja huomaahan sen älykäs nainenkin, jos kuva ei ole onnistunut ja osaa sitten sen mukaan säveltää. Pitääkö naisten olla niin pinnalllisia että kuvien mukaan pisteyttää miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin nainen niin minusta miehen epätoivo kumppanin löytämiseksi olisi vain hellyyttävää. Miten joku voikin haluta suhdetta niin paljon että on epätoivoinen? Liian monille suhteet on jotain muuta ja paljon kevyempää viihdettä. Minulle epätoivoisuus ei ole huono juttu vaan enemmänkin positiivinen.
Olen myös huomannut saman kuin ap. Eli naiset on melko pinnallisia ja laskelmoivia suhteissa. Sen takia itsekin yksinäisenä jo kohta 40 vuotta.
Niin varmaan sinusta, mutta epätoivo on kuuleman mukaan se pahin naisten karkottaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sitä naisten vaan kuvien mukaan arvioida miestä? Ja huomaahan sen älykäs nainenkin, jos kuva ei ole onnistunut ja osaa sitten sen mukaan säveltää. Pitääkö naisten olla niin pinnalllisia että kuvien mukaan pisteyttää miehiä?
Tinderissä käsittääkseni on niin paljon ihmisiä selattavana, että huonolla kuvalla päätyy diskatuksi. Kannattaa siis panostaa siihen kuvaan. Ja rumat naisethan käyttää meikin lisäksi filttereitä. Miksei siis miehetkin....
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ihan vapaasti kuva jossa näytät pahantuuliselta ja aggressiiviselta mulkulta ja syytä sitten naisia kun ei kelpaa. Tämä toimintamalli on nimenomaan naisten etu. Jos mies ei viitsi edes kunnollista kuvaa hommata itsestään elämän tärkeintä asiaa varten, niin viitsiikö se sitten yhtään mitään. Mutta joo, olet selvästi valinnut uhriutumisen omista huonoista päätöksistäsi. Onnea valitsemallasi tiellä.
Jos perhettä kaipaat, voit mennä vaikka auttamaan lapsia/nuoria jonnekin. Se voisi nostaa pisteitäsi ja taitojasi perhe-elämää ajatellen.
Hyvä mies! Mene baariin, ota annos viinaa ja lähesty rohkeasti sinua kiinnostavia naisia. Älä masennu pakeista, vaan yritä uudestaan.
Maailman vanhin resepti.
Hanki harrastus tai työ, jossa tutustut naisiin luonnollisesti, ja nimenomaan ota tavoitteeksi se tutustuminen. Pakolla yrittäminen näkyy , ja kartoittaa ihmiset. Epätoivon haistaa.