Kaipaatko Odineita turvaamaan katuja?
Itse ainakin kaipaan. Eivät itse ole todistetusti tehneet rikoksia valvontatoiminnassaan (ellei pientä voimankäyttöä oikeita rikollisia vastaan lasketa) ja olisivat hyvä pelote rikollisille katu jengeille.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Heillä on lähisuhdeväkivallasta tuomioita, joten ei. Ei heillä riitä kuntokaan. Suomalaiset läskit viinaplösöt eivät mahda lihaksikkaille kipittäjille yhtään mitään. Eivät saa kiinni, eivätkä voita tappelussa.
No mitä paikallisesta porukasta pari kaveria kouluajoilta tunnen, niin toinen kilpailee judossa ja toinen pelaa Vaahteraliigaa tukimiehenä. Eivät aivan sovi tuohon sinun kuvitelmaasi.
Jos olisi kunnon porukka, joka oikeasti luo vastuksen mamulösseille, niin mikä ei.
Kerran katsoin yhdeltä live-streamilta odinien "marssia" Oulussa: metrohousuiset, kumararyhtiset miekkoset laahustivat epärytmissä pitkin katuja, ja alati pysähdyttiin vetämään tupakkaa jonnekin sillan alle tai kadunkulmaan. Toimisi, jos se toimisi.... pari ns. tekijämiestä joukossa ei paljoa auta kokonaisuudessa.
Näin Ruotsista kerran uutisjutun, jossa erilaisen etnisen taustan omaavat äidit ja isoäidit partioivat kaduilla keskustelemassa nuorten kanssa. Symppistä! Alueella oli tästä hyviä kokemuksia ja äitien ja isoäitien läsnäolo rauhoitti. Tällaista kannatan.
Pelottaako Odin-fania massan todellinen mielipide, kun ei uskaltanut laittaa asiallisia äänestysvaihtoehtoja? ;)
Mielenkiintoista... Mode on ilmeisesti paikalla, kun muita ketjuja on poistunut... Tämä ei poistu millään. Onko oikeasti näin, että SanomaMedia kannattaa rikollisuutta vai onko ajatuksena saada kaikki v a j a k i t riehumaan tässä yhdessä ketjussa, että muissa keskustelu säilyy asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noi aika pahaa myötähäpeää herättää :D Miettikää ku joutusitte selittää jollekki ulkomaalaiselle että joo meillä on edelleenkin sellasia barbaarisia juoppoja ketkä kuljeksii kaduilla Odinin (Viikinkijumalan) nimissä aukomassa päätään ja örveltelemässä.
Kyllä ulkomaalaisia ihmetyttää enemmän miksi kehitysmaamuslimit ryöstelevät, tap p p a v a tja rais... vat kantaväestöä missään sivistysmaassa, Ruotsin, Ranskan, Saksan ym. eu - maiden tilanne tämän osalta tiedetään ympäri maailmaa muiden muuttajaryhmien välittämänä. Esim. hindujen näkemys muslimeista Euroopassa on sellainen, etten sitä tähän kirjoita tai viestiä ei julkaista ikinä.
Entäs känniset suomalaiset miehet? Eniten poliisille tehtäviä aiheuttavat he. Sitäkin ulkomaalaiset kovin ihmettelevät.
Miksi sinua kiinnostaa, mikä joku meistä ajattelee ja mikä on motiivisi vähätellä Suomeen pesiytynyttä rikollisuutta joiden tekijöinä ovat 95%:sti kehitysmaamuslimit. Pelkästään kuluneen vuorokauden aikana useissa medioissa kuten Helsingin Sanomissa on ollut uutisia tästä. Eikö Suomessa ole vielä riittävästi rikollisia kantiksissa?
Kaikki rikollisuus on väärin ja kaikki rikollisuus pitää saada kuriin, mutta sitä EI tehdä minkään helvatun Odinien avustuksella!
Vierailija kirjoitti:
Suomi oli aikoinaan tunnettu Shamanismista, ei niinkään viikinkitouhuista (mun käsittääkseni)...
On tarinoita missä Viikingit pelkäsivät suomalaisia koska suomalaiset oli tunnettuja taikuudestaan yms..
Joten en oikein ymmärrä miksi tämä porukka ylistää Odinia mikä tulee skandinaavisista uskomuksista.
Suomi oli aikoinaan tunnettu myös rauhallisuudesta ja turvallisuudesta. Kun ei enää ole niin jostain pitäisi löytää taas sitä turvallisuutta. Poliisi ja armeija kadulla lienee Unelman hinta.
En minäkään ihaile jotain Odineita, mutta keitä tilalle? Oletko itse menossa kadulle partioimaan?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ihaile jotain Odineita, mutta keitä tilalle? Oletko itse menossa kadulle partioimaan?
Järjestyspoliisin työhön taitaa kuulua. Eli lisää määrärahoja ja sitä myöten poliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Johan siellä tilalla on road manien jengit. Ei siellä kukaan partioi.
Heidätkin haastettaisiin saman tien. Kivet alkaisi lennellä. Ei ole enää muilla kaduille asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestyspoliisin työhön taitaa kuulua. Eli lisää määrärahoja ja sitä myöten poliiseja.
Mistä rahat?
Odinit ovat lähinnä elämän kalluja. Isoin osa on työttömiä, juopottelevia, möhömahaisia naisia töniviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä rahat?
Ootko tyhmä vai esitätkö vain tyhmää? Jätetään vähän valtiontukea kaikenmaailman turhilta näpertelyiltä pois ja käytetään rahat järkevämmin. Esimerkiksi erilaiset "tasa-arvo"tapahtumat voisivat kerätä tarvittavat varat lahjoituksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä rahat?
Ootko tyhmä vai esitätkö vain tyhmää? Jätetään vähän valtiontukea kaikenmaailman turhilta näpertelyiltä pois ja käytetään rahat järkevämmin. Esimerkiksi erilaiset "tasa-arvo"tapahtumat voisivat kerätä tarvittavat varat lahjoituksina.
Miksei koko ongelmaa voitu alunperin jättää hankkimatta? Nyt pitää sitten olla poliisia joka nurkalle. En ole koskaan myöskään halunnut rahoittaa kaikenlaista piiperrystä, oletko itse vähän tyhmä? Suomi on jo järjettömissä veloissa ja jostain taikaseinästä pitäisi vielä rahaa repiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä rahat?
Miksei koko ongelmaa voitu alunperin jättää hankkimatta? Nyt pitää sitten olla poliisia joka nurkalle. En ole koskaan myöskään halunnut rahoittaa kaikenlaista piiperrystä, oletko itse vähän tyhmä? Suomi on jo järjettömissä veloissa ja jostain taikaseinästä pitäisi vielä rahaa repiä.
Poliiseja on joka tapauksessa liian vähän. Väitätkö, ettei poliiseja tarvita muuten kuin jengien vuoksi? Ei rahaa tarvita enempää vaan järkeä sen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Odinit on suomalaisten pohjasakkaa.
Sanoppa tuo sama kun itse tai läheisesi joutuu muunmaalai..se n hyökkäyksen kohteeksi. Mut on ryöstetty 2 kertaa heidän toimesta. N.
Vierailija kirjoitti:
Odinit on suomalaisten pohjasakkaa.
Sanoppa tuo sama kun itse tai läheisesi joutuu muunmaalai..se n hyökkäyksen kohteeksi. Mut on ryöstetty 2 kertaa heidän toimesta. N.
Eivät edusta minun näkemyksiäni suomalaisena.