Kaipaatko Odineita turvaamaan katuja?
Itse ainakin kaipaan. Eivät itse ole todistetusti tehneet rikoksia valvontatoiminnassaan (ellei pientä voimankäyttöä oikeita rikollisia vastaan lasketa) ja olisivat hyvä pelote rikollisille katu jengeille.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko muilla tuollainen ilmoitus, että viestinne julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen?
Viestisi sisältää kiellettyjä sanoja, kuten m muuttaja t paikan hakija kieliopillisesti oikein kirjoitettuna.
Viestiäsi ei julkista ikinä jos ko. huomautus tulee.
Vierailija kirjoitti:
lol he voisivat karkottaa itsensä Suomesta
Taitaval olla Suomen kansalaisia, toisin kuin...
Kaipaan poliiseja turvaamaan katuja.
Miksi suomalaisuutta korostavalla ryhmittymällä on skandinaavisesta mytologiasta johdettu nimi joka kirjoitetaan englanniksi?
Kyllähän noi aika pahaa myötähäpeää herättää :D Miettikää ku joutusitte selittää jollekki ulkomaalaiselle että joo meillä on edelleenkin sellasia barbaarisia juoppoja ketkä kuljeksii kaduilla Odinin (Viikinkijumalan) nimissä aukomassa päätään ja örveltelemässä.
Modet nukkuu, kun ei millään poistu tämä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 90-luvulla liikkui kaljupäisiä porukoita maihinnousukengissä ja pilottitakeissa. Niille oli kyllä ihan oma nimityskin.
Silloin ei m a t u l o i s e t riehuneet.
Kommentti vaikuttaa huonoissa oloissa osattomana kasvaneen kommentilla. Mielestäni ain atuomlaunenihmistem arvottaminen tulee omista arvottomuusden kokemuksista. Voin olla väärässäkin.
Aivan hyvässä kodissa kasvoin. Kävin jopa koulua, jossa opetettiin äidinkieltä.
Väitän edelleen, että 90-luvulla meillä ei ollut m a t u o n g e l m a a.
90-luvulla kyllä somalit ja muut sai turpaan ja kuulla ongelmasta. Ehkä kannamme nyt sen hedelmää.
Ehkä annoimme periksi?
Vierailija kirjoitti:
Modet nukkuu, kun ei millään poistu tämä keskustelu.
Eikö asioista voi keskustella?
Heillä on lähisuhdeväkivallasta tuomioita, joten ei. Ei heillä riitä kuntokaan. Suomalaiset läskit viinaplösöt eivät mahda lihaksikkaille kipittäjille yhtään mitään. Eivät saa kiinni, eivätkä voita tappelussa.
Odinit on suomalaisten pohjasakkaa.
Suomi oli aikoinaan tunnettu Shamanismista, ei niinkään viikinkitouhuista (mun käsittääkseni)...
On tarinoita missä Viikingit pelkäsivät suomalaisia koska suomalaiset oli tunnettuja taikuudestaan yms..
Joten en oikein ymmärrä miksi tämä porukka ylistää Odinia mikä tulee skandinaavisista uskomuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noi aika pahaa myötähäpeää herättää :D Miettikää ku joutusitte selittää jollekki ulkomaalaiselle että joo meillä on edelleenkin sellasia barbaarisia juoppoja ketkä kuljeksii kaduilla Odinin (Viikinkijumalan) nimissä aukomassa päätään ja örveltelemässä.
Kyllä ulkomaalaisia ihmetyttää enemmän miksi kehitysmaamuslimit ryöstelevät, tap p p a v a tja rais... vat kantaväestöä missään sivistysmaassa, Ruotsin, Ranskan, Saksan ym. eu - maiden tilanne tämän osalta tiedetään ympäri maailmaa muiden muuttajaryhmien välittämänä. Esim. hindujen näkemys muslimeista Euroopassa on sellainen, etten sitä tähän kirjoita tai viestiä ei julkaista ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ulkomaalaisia ihmetyttää enemmän miksi kehitysmaamuslimit ryöstelevät, tap p p a v a tja rais... vat kantaväestöä missään sivistysmaassa, Ruotsin, Ranskan, Saksan ym. eu - maiden tilanne tämän osalta tiedetään ympäri maailmaa muiden muuttajaryhmien välittämänä. Esim. hindujen näkemys muslimeista Euroopassa on sellainen, etten sitä tähän kirjoita tai viestiä ei julkaista ikinä.
Entäs känniset suomalaiset miehet? Eniten poliisille tehtäviä aiheuttavat he. Sitäkin ulkomaalaiset kovin ihmettelevät.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mä kertoisin tuon kuin sen, että meillä ei mahdu kantikset kaduille enää kun niillä kulkee tummapintaiset reissumiehet. Mä en tiedä missä asut tai miten suojattua elämää elät, mutta mä joudun kulkemaan julkisilla töihin ja näkemään kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mä kertoisin tuon kuin sen, että meillä ei mahdu kantikset kaduille enää kun niillä kulkee tummapintaiset reissumiehet. Mä en tiedä missä asut tai miten suojattua elämää elät, mutta mä joudun kulkemaan julkisilla töihin ja näkemään kaikenlaista.
Itse asun Helsingiss ja julkisilla kuljen. En ole kokenut sitä traumaattisena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisuutta korostavalla ryhmittymällä on skandinaavisesta mytologiasta johdettu nimi joka kirjoitetaan englanniksi?
En tiedä. Niin kauan kuin suomalaiset naiset eivät itse voimaannu ja mene vaikka nimellä Louhen tyttäret partioimaan kaduille niin kai senkin homman joutuu hoitamaan joku miesten alkoholisoitunut wt-porukka.
Lisää poliiseja.
Ehkä jonkunlaisia koulutettuja katupartioita voisi olla, mutta mitän puupää-odineita en halua öyhöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs känniset suomalaiset miehet? Eniten poliisille tehtäviä aiheuttavat he. Sitäkin ulkomaalaiset kovin ihmettelevät.
Miksi sinua kiinnostaa, mikä joku meistä ajattelee ja mikä on motiivisi vähätellä Suomeen pesiytynyttä rikollisuutta joiden tekijöinä ovat 95%:sti kehitysmaamuslimit. Pelkästään kuluneen vuorokauden aikana useissa medioissa kuten Helsingin Sanomissa on ollut uutisia tästä. Eikö Suomessa ole vielä riittävästi rikollisia kantiksissa?
Tarvitaan hunajapurkki "ansoja" (vähän sivumpana on apujoukot). Konnat tulee ryöstämään => konnat saavat vaikka sen takin mitä havittelevat. Kaikissa on jäljittimiä => konnat kiinni
Tää on näitä ketjuja jotka eräät tahot ovat ottaneet spämmäyksen alle. Omia kirjoituksiani on poistettu ja jäljellä on lähinnä näitä (maksettuja) hyssyttelijöitä.