Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No tulipa sitten nähtyä tänään ihan livenä sellainen lapsi, mitä Nanny 911- ohjelmassa ja vilisee..

Vierailija
08.11.2006 |

Kaipa se on sitten uskottava todeksi, kun tähän asti olen kuvitellut, että tekemällä tekevät niitä ohjelmia saavat ne lapset näyttämään pikkuhirviöiltä..Huoh..!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaan jästipään vielä ymmärtää. ap

Vierailija
2/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koko ajan on ottamassa jotain kiellettyjä tavaroita, ei usko kun kielletään, jos kävelee kohti ottamaan tavaraa pois, paiskaa sen mahdollisimman kovaa lattiaan.

Mitään ei usko, oli kyseessä mikä tahansa asia eikä kuuntele edes kun yrittää jotain selittää tai kertoa.

Ikää pojalla on alle 2v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on toisenlainen vain kun nauraa ja nukkuu :) Mutta olen vakuuttunut, että se menee ohi :)

Vierailija
4/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei auta, ei " lahjominen" , ei uhkailu, ei aresti, ei hyvä, eikä ainakaan paha. Ootankin innolla että tekisivät ko. ohjelmasta kotimaisen version, ilmottautuisin heti mukaan!

Vierailija
5/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli sen verran, että siitä ei ollut kiinni. Äiti vähän säälitti. Joko se oli tooosi väsynyt tuohon jannuun tai sitten ei osannut vetää rajaa kunnolla.. Poika puri yhtä toista poikaa (pienempää) poskeen. Äiti ei lopulta saanut edes anteeksi pyytöä tivattua pojalta.

Meidän tyttö oli omituisen varautunut koko ajan..Kummakos tuo oli, kun poika oli yrittänyt kuulemma purra, kun en ollut nähnyt. Kotona sit harjoiteltiin ens kertaa varten, miten voi tiukasti ja selkeällä (kovalla) äänellä ens kerralla sanoa, että:" Lopeta!" , jos vastaavaa tapahtuu. Katsotaan nyt..

Vierailija
6/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku näki sen, niin varmaan ajattelisi, että karsea kauhukakara. Mutta ei hän mikään kauhukakara ole, ihan kiltti tyttö, tänään vaan sattui menemään hermot just kaupassa. Ajattelin vaan että yhdestä nähdystä tilanteesta ei kannata viellä vetää johtopäätöksiä, koska kaikki lapset joskus saa raivareita.

Vierailija
7/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. toi tänään näkemäni oli kaukana " normaalista" .. Jos poika ei ollut jonkun kimpussa, niin etsi seuraavaa jo katseella tai tärisi paikallaan kuin duracell-pupu.. ap

Vierailija
8/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tyhmä.

Vierailija
9/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on varmasti väsynyt tilanteeseen, kun pinenpikin on ottanut isoveljestä mallia.. Heillä ei taida auttaa enää mikään muu kuin vanha kunnon tukkapölly ja huoneeseen eristäminen. Tai näin minä olisin tehnyt jos heidän äitinsä olisin...

Vierailija
10/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä jo alkuvaiheessa kiikuttanut poikaa eteiseen miettimään.. Äiti vaan kielteli. Tyttö sanoi, että oli kuulemma uhannut viedä pojan pihalle. Ei kyllä vinyt kertaakaan.. ap

Vierailija
11/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä olen toooosi väsynyt tämän elohiiren kanssa. onneksi ei ketään yleensä satuta ja on hyvän tuulinen Emeli, muitta kun menoa ja vauhtia riittää, eikä itse tajua mikä on oikein ja mikä ei. .Olen käynyt perheneuvolassa, sanoivat kiitos ja hei hei, tunnut olevan vahva äiti kasvattamaan tempperamentiltaan vaativampaakin lasta. Jatkuvasti ei vain jaksa kieltää ja pitää kädestä. Ja kun noita muistakin lapsia on ( ei onneki yhtä vilkkaita )

Vierailija
12/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mielestä.

Vierailija
13/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on ottamassa jotain kiellettyjä tavaroita, ei usko kun kielletään, jos kävelee kohti ottamaan tavaraa pois, paiskaa sen mahdollisimman kovaa lattiaan.

Mitään ei usko, oli kyseessä mikä tahansa asia eikä kuuntele edes kun yrittää jotain selittää tai kertoa.

Ikää pojalla on alle 2v.

Vierailija
14/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri miksi lapsille ei saa pistää sähköpantaa. Rauhottuisi kummasti tuo keskimmäinen jos sille voisi aina antaa pienen sähköiskun kun tekee jotain idioottimaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme