Mikä Scandicin lahjakorttikoodi on?
Haluaisin katsoa onko haluamalleni viikonlopulle vapaata ennen kuin ostan lahjakortin. Kellään tietoa mikä koodi nykyään on?
Kommentit (29)
Mä oon juuri etsimässä Scandicin tarjouksia. Tarkoitatko tuota 99e lahjakorttia? Jossain luki 69e, mutta sitä en löydä mistään. Satasen hotelliyö ei tunnu kummoiselta BL-tarjoukselta...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon juuri etsimässä Scandicin tarjouksia. Tarkoitatko tuota 99e lahjakorttia? Jossain luki 69e, mutta sitä en löydä mistään. Satasen hotelliyö ei tunnu kummoiselta BL-tarjoukselta...
Viime vuonna oli 69€. Tänä vuonna ei ole ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Kysy Scandic-palvelusta.
Eivät kerro.
Ap
Olisi kyllä outoa, jos Scandic ei tekisi mitään BL-tarjousta. Toivottavasti huomenna kuitenkin yllättävät.
Viime vuonna bf tarjous oli 69 e/yö. Odota huomiseen. Sokos hotelleilla on julkaistu tänään -40% varsinaisesta hinnasta 22BLCK.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna bf tarjous oli 69 e/yö. Odota huomiseen. Sokos hotelleilla on julkaistu tänään -40% varsinaisesta hinnasta 22BLCK.
Sokoksen -40% oli ihan kusetusta. Triplassa samat hinnat koodilla kuin normaalistikin. Muillakin hotelleilla mitä katsoin ale oli luokkaa 10-15%
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä outoa, jos Scandic ei tekisi mitään BL-tarjousta. Toivottavasti huomenna kuitenkin yllättävät.
Tuskin on tulossa, kun eilen lähettivät mainosmeilin 99€ lahjakortista.
Ap
Se on joko 123456789 tai qwertyuiopå
Tulee varsin myöhässä, mutta josko jollekulle muulle olisi hyötyä: VOSFI23
Tietääkö joku superior -huoneen koodia, että voisi katsoa onko vapaata haluamallaan ajankohdalla ennen lahjakortin ostoa?
Sain lahjakortin Scandiciin joululahjaksi ja olen koko vuoden yrittänyt käyttää sitä. Huoneita ei ikinä ole vapaana, ja lahjakortti menee ensi kuussa umpeen... Lahjaksi tätä ei siis kannata kellekään ostaa, menee rahat hukkaan.
Scandicin lahjakortti on yhtä tyhjän kanssa. Lahjakorttikoodilla ei ikinä ole huoneita saatavilla sellaisina aikoina jolloin normaali-ihmiset matkustelevat omalla rahalla, eli loma-aikoina tai viikonloppuisin.
meillä on yksi lahjakortti juuri vanhenemassa vuoden vaihteessa. Varmaan 3-4 kertaa yritetty vuoden aikana käyttää.
Onko v. 2024 lahjakorttien koodeja tiedossa?
Hankala ostaa lahjakortti tuttavalle koska jää todennäköisesti kokonaan käyttämättä, kun ei voi tietää varaustilannetta ostovaiheessa.
Vuoden 2024 lahjakorttikoodit Scandic
Standard-huone lahjakortti VOSFI24
Superior-huone lahjakortti VOSFIS24
Onko tietoa kylpylälahjakortin koodista?
Onko tietoa 2025 koodista kylpylään?
Kysy Scandic-palvelusta.