Se vaan on tyhmää olla ostamatta Black Friday päivänä mitään
Laskin juuri, että säästöä tulee olemaan reilu 300e, kun olen ajoittanut ostokset tälle viikolle 👍
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
No kun mitään ei tarvitse. Paljon siinä säästää? Tuhansia?
Jos täti katsoasi tarjouksia niin myös sukankutimet ja Tommi Kinnusen kirjat ovat alennuksessa!
Kosmetiikkaa ja talviloma lämpöön tuli ostettua. Kosmetiikka säästöt oli muutamia euroja mutta lomassa mentiin jo satasiin.
Ainakin tuntuvat mainoskanavat tienaavan hyvin yritysten Black Frida mainoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin nostetaan tuotteen katteet pilviin. Sitten luodaan Black Friday-alennustapahtuma, jossa
kuluttajat luulevat keräävänsä suuretkin voitot
itselleen "alennuksilla". Kauppa kerää
tästäkin kulutushysteria-tapahtumasta voitot ja
kauppiaat nauravat matkalla pankkiin.Yksi vaatefirma oli nostanut ostamani takin hintaa peräti 40€ kun selailin heidän nettikauppaansa. On aiemminkin nostanut hintoja aina ennen ostorysäyksiä, jotta voi mainostaa muka hyvillä alennuksilla.
Jouduin ostamaan takkini tositarpeeseen ja olen tyytyväinen kun en jäänyt odottamaan mitää BF-tarjousta tai joulualemyyntiä.
Ei kannata joutua huijatuksi, joten kannattaa asioida vain sellaisissa liikkeissä mitkä ei kuseta nostamalla hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu
Mikä niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun mitään ei tarvitse. Paljon siinä säästää? Tuhansia?
Jos täti katsoasi tarjouksia niin myös sukankutimet ja Tommi Kinnusen kirjat ovat alennuksessa!
ahahahahah mitä hittoa rteen sukankutimilla kun en edes osaa kutoa ja kuka helvetis on Tommi Kinnunen!
Miksi ostaisin, edes alennuksella.
Paskin vitsi ikinä koko blacki friday! Kauppias nauraa partaansa matkalla pankkiin kun on lampaitten rahat lompsassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu
Mikä niistä
Pieru?
minä taas säästin miljoonia kun JÄTIN tänäkin black fridayna ostamatta huvijahdin.
Mä en katso alennusprosenttia, vaan sitä, minkä verran tuote alennettuna maksaa. Olen vuosia seurannut hintoja tarkkaan, joten tiedän, mitä tuotteet normaalisti maksavat. Enkä osta mitään turhaa, vaan pienelle lapselle alennuksesta varastoon seuraavan koon vaatteet. Lapseni käyttämät paidat maksaa normaalisti 20 euroa, niin nyt ostin 12 eurolla.
Eipä mulla ole varaa ostaa siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Ensin nostetaan tuotteen katteet pilviin. Sitten luodaan Black Friday-alennustapahtuma, jossa
kuluttajat luulevat keräävänsä suuretkin voitot
itselleen "alennuksilla". Kauppa kerää
tästäkin kulutushysteria-tapahtumasta voitot ja
kauppiaat nauravat matkalla pankkiin.
Juurikin näin!
Katsoin erästä tarjouslehteä, tuotteen alennushinta 30€ Ale -50%, Normaalihinta 60€.
Olen ostanut kyseisen tuotteen kaksi vuotta sitten 30€ hintaan, ilman alennuksia. Pari viikkoa sitten tuote oli vielä tarjouksessa hintaan 18,90€.
Ostin. Vähän vaatteita. Työssäkäyvät kustansi. Kadehtikaa vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Gigantin sivuilta on poistunut esim kahvikone, josta heidän tarjoushinta oli 299e ja normaalihinta ilmoituksen mukaan 750e suunnilleen. Kuulemma 59% ale.
Jostain syystä muualla saman koneen normaalihinta oli 399e.
Ei ollutkaan poistunut. Ihan vähän muistin väitetyn ovh:n väärin. Mutta tässä tämä iloksenne:
https://www.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/kahvi-ja-tee/kahvikone…
Kehittyneempää EQ500 mallia on saanut iät ja ajat alle 500 €, joten tuo EQ300 ei taatusti ole koskaan maksanut 750 €.
Ei juma. Milloin Vallilan verhoista on tullut hinnaksi 80e per verho? Ennenhän ne oli suurinpiirtein sen 40e per verho.