Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on kylmä kotona.. millaisia kotivaatteita pidät?

Vierailija
23.11.2022 |

Itsellä legginsit huppari ja villasukat. Viltin alla köllötän, silti kylmä

Kommentit (307)

Vierailija
41/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet villasukat, lämpimät kotipöksyt, pitkähihainen, viltin alla.

Tykkään kyllä pitää makkarissa +15, sit on kiva kömpiä kahden peiton alle nukkumaan.

Vierailija
42/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulehousut, ja lyhyt neulepaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat, legginsit tai collegehousut, toppi tai t-paita ja sen päällä pitkähihainen tai huppari. Lisäksi juon jotain lämmintä ja yritän syödä lämmintä ruokaa.

Vierailija
44/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lämpöhousut, pitkähihapusero, pitkä paksu villatakki ja villasukat ja tossut jalassa.

Vierailija
45/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hulluksi mennyt tämä asuntojen lämmittämättömyys. Asun vuokralla, juuri elokuussa muutin. Asunnossa 20 astetta ja lämpöjä EI lisätä. Jopa 18 olisi suositellun rajoissa. Hanki lisälämmitin oli osakkaiden ja isännöitsijän kehotus. Ei helvata. Jos olisin sitoutunut, siisti asukas kun lämmitys olsi edes 22 asteessa niin ei kelpaa. Muutan muualle. Ei täällä tarvi vedota Britannian kolkkoihin asuntoihin, Suomessa sentään kai jotenkin osataan tiivistää kämpät. Antakaa ihmisille edes lämmin koti. Jollekin 19 on OK, joku tarvitsee iän, sairauden tai muun takia vaikka 22. 

Vierailija
46/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun juuri kotiin toimitetussa infrapunasaunassa. Tähän on tultu.

Vierailija
47/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kevyissä vaatteissa aloittaja, jos on kylmä sisällä. Mulla on yleensä samettihousut, joiden alla on pitkät kalsarit tai jumppatrikoot. Pitkähihainen paita ja villapaita. Villasukkia vähintään kahdet, eikä tietenkään puuvillasukkaa jalassa.

Vierailija
48/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet villasukat, collegehousut, t-paita ja poncho päällä.

Vierailija
49/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono ääreisverenkierto joten nytkin on päällä:

Paksu, puuvillainen pitkähihainen/ lahkeinen aluskerrasto. Tähän päälle merinovillahousut ja fleecevuorelliset lökärit. Yläpäässä on 100% villapaita lämmittämässä. Jaloissa paksut pörrösukat ja tohvelit joissa villavuori. Eli kolmet housut ja kaksi paitaa:D. Päälle kylpytakki jos tulee kylmä.

Vierailija
50/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjama, kylpytakki ja sisätossut

Vierailija
51/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleisesti aina kylmä. Ei ole lämpömittaria niin en tiedä onko huonelämpö minkälainen mittarin mukaan. Tällä hetkellä päällä villapaita, farkut ja villasukat. Mies pärjää t-paidalla, mutta hänellä ei tunnu olevan koskaan missään tilanteessa kylmä. 

Vierailija
52/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, aika vilukissoja olette :). Mä voin päättää itse asuntoni lämpötilan, pidän yöllä 18 ja päivällä 19. Päällä on etätöitä tehdessä legginsit, teepaita, kevyt villatakki ja tavalliset sukat. Jos laskisin kuuteentoista, alkaisin varmaan käyttää villasukkia. Nukun topissa ja alkkareissa, on ihana paksu peitto Ikeasta ja sen alla tulee suorastaan kuuma.

Vierailija
53/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalta osalta näyttää puuttuvan eniten lämmittävä vaatekappale.

Ohuet, pitkät merinovilla-alushousut sieltä kotihousujen (leggareiden tai collegehousujen tms.) alta.

Vierailija
54/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kylmyys vielä yllättänyt. Alushoususillaan hyppelehdin edelleen. Kai se tästä kohta kylmenee ja saa housut jalkaan.

Vierailija
55/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri on sukkahousut ja neulemekko poolokauluksella ja mulla on liian kuuma. Silitin ison kasan miehen kauluspaitoja ja nyt syön kuumaa kasviskeittoa. Keittiössä on lattilämmitys ja lämpötila näyttää olevan +22C.

Vierailija
56/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakerrasto, collegehousut, villapaita tai fleece tai kaksikin, jalassa ohuemmat sukat, villasukat ja tohvelit. Joskus myös kaulahuivi riippuen paidasta. Viltin alla tietokoneen ääressä istuskelen, silti kylmä. Jos touhuaa, pärjää ilman ekstravillapaitaa eikä palele, mutta töitä tehdessä ei oikein voi liikkua.

Vierailija
57/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen puuvillapaita ja ohuehkot collegehousut ja tavalliset sukat. En voi pitää mitään villapaitaa päällä sisätiloissa, sillä vaikka olisi kuinka vilu niin paksuissa vaatekerroksissa tulee kuuma jo hetkessä, jos vähänkin liikahtaa. Tulee ihan kuumeinen ja kipeä olokin jos on liikaa vaatetta sisällä. En tykkää.

Vierailija
58/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kerran kirpparilta jänispuvun, paksu turkki, häntä, korvat..

Ajattelin, että hauskuutan vähän lapsia ja ostin sen.

Mutta se osoittautuikin niin lämpimäksi, että aloin pitää sitä ihan vaan sen takia kun täällä on kylmä, eikä ole tarvinut palella.

Joskus olin se päälläni, ja lapsia piti lähtee hakee koulusta. En jaksanut vaivautua vaihtamaan vaatteita, ja niinpä hain heidät jänispuku päälläni koulusta.

Vanhin, 15 v valittaa miksi hänellä ei ole normaalia perhettä...

Nyt iski kyllä kateus jänispuvusta, pitääkin katsella penkkariajan lähestyessä kirppiksiä silmällä :D

Vierailija
59/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita, villa-aluspaita, villapaita tai villatakki. Pipo, ohuempi tai paksumpi. Villakaulaliina. Villavälihousut, housut, sukat, villasukat tai lämpösukat. Nukkuessa myös paita ja villa-aluspaita ja 3 peittoa, yksi on pussilakana, joskus sukat. Olisi kiva jos voisi elää vapaammin.

Täällä sama + kämmekkäät. Talvella otan joskus makuupussin peittojen lisäksi. Kesällä on sitten toisenlaista.

Vierailija
60/307 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakerrasto, collegehousut, villapaita tai fleece tai kaksikin, jalassa ohuemmat sukat, villasukat ja tohvelit. Joskus myös kaulahuivi riippuen paidasta. Viltin alla tietokoneen ääressä istuskelen, silti kylmä. Jos touhuaa, pärjää ilman ekstravillapaitaa eikä palele, mutta töitä tehdessä ei oikein voi liikkua.

Ja meillä on siis sisälämpö jotain 20-21 asteen tienoilla. Missään +18 asteessa en pystyisi tekemään töitä, ja yölläkin tahtoo paleltaa vaikka on ekstrapaksu peitto, jos menee alle +20 asteen. Heikohkot rauta-arvot on, se varmaan vaikuttaa siihen että palelen herkästi, mutta olen kyllä ollut vilukissa ihan pienestä pitäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi