Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Attachment parenting

08.11.2006 |

Moi.

En tiedä mihin laittaisin tämä ilmoitus mutta ehkä se sopii parhaimin tänne luomuperheiden palstalle. =)

Sain tietää että Turussa on semmonen paikka kun Mammakeidas. Kuulostaa tosi ihanalta. Olen AP-äiti ja halusin tavata muita AP-äitejä. Pakko olla muita helsingissä!??

Ota yhteyttä jos olet AP.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan , että sieltä löytyy saman henkisiä ihmisiä. Nuo keskusteluillat ovat Hesassa muistaakseni Pursimiehenkatu5 , en oo osoitteesta varma, mutta paikka on Perhekeskus Betania, joka kuun viimeinen maanantai ja klo 18-20. Korjatkaa joku, jos kirjoitan jotakin soopaa, mutta kun on toi imetysdementia, niin ei voi muistaa...

Vierailija
2/7 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnen monia jotka myös ovat. Oletko lukenut Unconditional Parentingin, kirjoittaja Alfie Kohn, ihan mieletön, kiertää juuri meidän " porukassa" .

Laita meiliosoite niin tervetuloa jengiin!

Lähden aamulla ulkomaille viikoksi, joten vastaus voi venyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordemama!

Kiva kun vastasit.

Tässä mun osoite: Jenny.leppanen@netti.fi

Vierailija
4/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kertoisitko vähän lisää mitä teidän piiri tekee? Keskusteletteko netissä vai tapaatteko vai mitä?

Mistähän tuota mainitsemaasi kirjaa saisi? Ainakaan Helmetistä ei löytynyt. Ehkä Akateemisesta?

Vierailija
5/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain samanlailla ajattelevat äidit osuneet yksiin, tapaillaan, soitellaan jne.

Vierailija
6/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä,

Olen juuri hankkinut tuon kirjan, vaikuttaa loistavalta, olen kanssa lukenut todella monia, jopa vähän friikahtanut näihin opuksiin :)

Onko olemassa mitään nettikeskustelupalstaa, tai käykö muita samoin ajattelevia tällä palstalla (on kovin hiljainen)?

Olisi kiva kuulla mm. muiden nukutuskonsteista, miten saada lapsi nukkumaan ilman uhkailuja jne.

Taaperot-palstalla, vaikka hyvä palsta onkin, ollaan usein ylpeitä sillä kuinka tiukkoja kasvattajia ollaan..

Vierailija
7/7 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myos yritamme AP-tyylilla eteenpain. Taaperon nukutukseen kaipaisin myos hellia neuvoja, taaperopalstalla jo yritin kysellakin.

Asumme Englannissa jossa en tunne muita samanhenkisia, hyvin harva taalla edes imettaa vauvaansa. Perhepeti vasta kummajainen onkin, tuttavieni vauvat nukkuivat omissa huoneissaan jo parin viikon ikaisina.

Luulen etta Suomessa yleisempaa kuin taalla.