Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
kiitos tuhannesti avusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttökäsineet yöksi. Apteekista sain neuvon ja toimii. Aiemmin olen minäkin puuvillakäsineitä pitänyt, kertakäyttöhanskoilla parempi tulos, vaikka kädet joutuukin aamulla pesemään saippualla. Lisäksi muista rasvata, rasvata ja rasvata!!!!
Missä sellaisia puuvillakäsineitä myydään?
Apteekissa.
kissa?
Vierailija kirjoitti:
Nivean käsivoide, tuubissa, on ainoa joka auttaa mulla. Ei apteekin tai muutkaan, kaikki muut jää "kalvoksi" pintaan mutta tuo oikeasti auttaa.
Mulla Nivean käsivoiteesta tulee kädet vaan enemmän kuiviksi. Mulla on tosin kyllä aika outo iho mutta silti.
Taas sitä lunta sataa.... Eikö tää kylmyys lopu koskaan varmaan huhtikuussakin tulee taas lisää lunta
Atooppisena ihan normaali osa vuoden kiertoa, että kädet ovat rikki. Kunnollisilla voiteilla pysyvät kohtuullisessa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Atooppisena ihan normaali osa vuoden kiertoa, että kädet ovat rikki. Kunnollisilla voiteilla pysyvät kohtuullisessa kunnossa.
Ei mulla oo atooppista ihoa mutta kädet on ihan punaiset ja täynnä sellaisia hikoilevia rakkuloita
Valehteli? Kuka olisi uskonut
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Onko sulla noin alhanen itsevarmuus ettet osaa pitää päätäs
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Käsi kädessä ei tarvitse varoa.
Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan