Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
Älä koskaan ole liian rehellinen kaupassa.
Mielestäni tämä on vähän huono esitys. Ei ole kovin hyvin tehty.
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Minulla on tarvittavat taidot ja kyvyt saavuttaakseni mitä tahansa Wall Streetilla.
Olen huomannut ihan saman asian!
Miksi apinat eivät voi olla hyviä puutarhureita? - Koska ne eivät osaa istuttaa siemeniä oikein päin.
Älä koskaan anna ilmaiseksi sitä mikä voi tuottaa voittoa
Vierailija kirjoitti:
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
Kommenttisi perusteella et ilmeisesti saa käsiin haavaumia, ovat ne sen verran häijyjä.
Pahimmillaan niin kipeät kädet ettei tee mieli koskea mihinkään.
Kokemisten jakamista eikä sisusta huutelua.
En ole täällä lepäilemässä vaan tekemässä unelmistani totta.
En ole välittänyt muiden mielipiteistä ainaisesti ja se on tehnyt minusta menestyjän.
En pelkää menettää koska minulla on aina mahdollisuus nousta ylös ja yrittää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
Kiitos kovasti avusta!
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan luovuta voittoa.
Potkaise pallo omaan maaliin!
Minulla on ollut atooppinen iho ja käsiin tuli talvella kipeitä haavoja. Joskus laskin, että yhtäaikaa oli 16 haavaumaa 🤪
Työskentelen kokkina ja käsien pesua on paljon.
Haavaumia ei enää juuri tule.
Käytin paljon apteekin voiteita. Käytin mm. Bepathenia. Siinä on jokin aine, joka aiheuttaa minulle käsien karheutta.
Pääsin jäljille, kun käytin voidetta kesälläkin ja aina vaan oli pintakarheus.
Mikä on muuttunut? Olen vähentynyt viljojen käyttöä ja lisännyt kasvisten käyttöä. Hyvät vihreät kasvikset 🥰 Käytän nokkosta, viherjauheita, chorellaa ja spirulinaa.
Käytän päivittäin jotain siemeniä kuten auringonkukan-, seesaminsiemeniä tai manteleita. Nämä liotettuna.
Apteekista ostan Buranaa migreenin varalle ja iriittilääkkeitä, kun on tarve 🥴
Muuten en juuri asioi siellä.
Käsivoiteena käytän Frantsilan Body lotionia. Hyvä voide päiväkäyttöön.
Käytän tervavoidetta ja kylmäpuristettua kaakaovoita, joka sulaa kehonlämmössä.
Lisäksi riittävästi D-vitamiinia - 100 mikrogrammaa. A-vitamiinitippoja, kun vitamiinitutkimuksessa oli vajausta saannissa.
Kehon pesuun ihanaa suolasaippuaa 😍
Mikä onni, että olen päässyt niistä raastavan kipeistä haavaumista 🤸🏻