Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Vierailija kirjoitti:
kilpirauhasen vajaatoiminta?
Meemisairaus
Miksi joulupukin vaimo ei koskaan näy joulun aikaan? - Koska hän on koko ajan kodin takana hoitamassa rekkuja.
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
Miksi koira aina haukkuu postinjakajaa? - Koska se haluaa paketin itselleen.
Erittäin mielenkiintoinen ja hyödyllinen esitys. Kiitos että kommentoitte!
Mielestäni tämä on vähän huono esitys. Ei ole kovin hyvin tehty.
En ole täällä leikkimässä vaan tekemässä rahaa.
Miksi apina ei voi olla astronautti? - Koska se ei osaa laskea laskeutumisnopeutta.
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
Superkuiva
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja siihen ei auta kuin kortisonivoide.
Provo
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
No shit sherlock?