Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Käytän hanskoja. Aina kun olen ulkona. Toimii oikeasti.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi se ymmärtää.
Kuullostaa selkeältä kilpirauhasen vajaatoiminnalta.
leskenlehti kirjoitti:
mulla auttoi nORJALAISEN KALASTAJAN KÄSIVOIDE. kÄDET MONTA VUOTTA TOSI PAHAT. nYT IHAN HYVÄT. sE VOIDE EI SISÄLLÄ MITÄÄN SÄIÖLÖNTÄAINEITA.
Psykoosit tulilla?
Saippualla on iso merkitys. Minulla talven kylminä aikoina käytössä kosteuttavat käsisaippuat ja kädet voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huom! Käsiä pitää rasvata pitkin päivää. Joku tuhti voide yöksi on ihan yhtä tyhjän kanssa, jos iho kärsii suurimman osan vuorokaudesta kuivuudesta.
Kaikki voiteet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, jos käsistä pestään kaikki rasva pois sulfaateilla monta kertaa päivässä.
Mulla nytkin kädet ihan haavoilla, vaikka rasvaan vähintään kerran päivässä. Neutrogena käsivoidetta (norjalainen ) käytän, on paras.
Suihkun jälkeen on pakko öljytä iho, muuten kutisee ihan järjettömästi. Atooppinen iho ollut pienestä saakka. Käytän mitä sattuu voiteita ja öljyjä. Viimeisimmät ostanut Lidlistä ja sitten jotain Ruohonjuuren aprikoosiöljyä käytän myös, se on tosi hyvää myös kasvojen iholle
Vierailija kirjoitti:
Mikä tähän sitten auttaa?
No oisko vaikka rasva
Aamulla heti herättyä kylmään suihkuun. Puoleen vuoteen en ole lämpimässä suihkussa käynyt. Päänahan hilseily on loppunut lähes täysin ja rasvoja ei ole tarvinnut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää se muusikko Leri Leskinen. Kyllä oli kädet huonossa kunnossa.
lähetä linkki tähän ketjuun
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Ukrainassa menee iho rikki, ei mulla muuta.
Olen rasvannut Dermalog 22 % -perusvoiteella ja iho on pysynyt ehjänä. Olen myös pitänyt säähän nähden liian lämpimiä lapasia käsissä.
Itellä atopia niin kylmä ja kuiva on ihan yhtä paha kuin jotkin ruoka-aineet.
O'Keefes Working Hands kulkee helposti aina mukana.
Aqualan L perus kosteutukseen.
Ceralan Plus kuivumisen oireisiin.
Talvella pidettävä kädet lämpiminä. Itse käytän kashmir-villaisia hansikkaita alla ja päällä kevyesti topatut nahkahanskat.
Käsivoidetta