Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Ilmankostutin käyttöön, joka pesun jälkeen rasvaus ja illalla hanskat
Tuo ongelma katosi kun aloin syömään enemmän appelsiineja, hapankaalia, ja muita paljon C vitaaminia sisältäviä ruokia. Myös sekin saattoi auttaa etten enää käyttänyt nestemäistä saippuuaa vaan pesen kädet palasaippualla.
Läträsitte desinfektioaineilla viime vuodet. Onko jäämissä maski iho5yuma entä apinarokkoa pelissä?
Olet luultavasti yliherkkä talvihansikkaittesi vuoreen. Omat sormeni eivät kestä akryyliä eikä villaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja siihen ei auta kuin kortisonivoide.
En käytä kortisonivoidetta, mutta ihoni on ihan kunnossa.
Käsivoidetta heti kun kädet alkaa kuivua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😳 N23
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä.
Ok se on myös sulla geeneissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😳 N23
Niin oli minullakin iho kunnossa nuorena, mutta eipä ole enää. Kädet on heti haavoilla, kun lämpötila menee pakkasen puolelle.
joka päivä täytyy tehdä tuoremehua
eri hedelmistä, vihanneksista, mitä sattuu olemaan jääkaapissa. kädet pysyy pehmeinä ku vauvan pylly
Vierailija kirjoitti:
Nivean käsivoide, tuubissa, on ainoa joka auttaa mulla. Ei apteekin tai muutkaan, kaikki muut jää "kalvoksi" pintaan mutta tuo oikeasti auttaa.
Ei auta nuo niveat
En lukenut koko ketjua, mutta onko kukaan maininnut sellaista halpaa ja marketista saatavaa voidetta kuin Tummeli? Se on yllättävän hyvä tuote. Kuulostaa emäntien käyttämältä utarevoiteelta, mitä se ehkä myös onkin, mutta se toimii. 😂
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta onko kukaan maininnut sellaista halpaa ja marketista saatavaa voidetta kuin Tummeli? Se on yllättävän hyvä tuote. Kuulostaa emäntien käyttämältä utarevoiteelta, mitä se ehkä myös onkin, mutta se toimii. 😂
Ei muuten toimi
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mene rikki iho talvella
Sama
Menee