Jouluaattona selvinpäin? Oletko?
Kommentit (49)
Tottakai. Olen aina selvinpäin, kun olen allerginen alkoholille.
Ilman muuta olen selvin päin jouluna, kun olen aina selvin päin.
Joulun juhla-aterialle kuuluu laadukas olut, viini, jällkiruokajuomat sekä sitten myöhemmin iltaa nautiskellessa vielä vaikkapa likööriä tai viskiä siemaillen. Kai siinä humalaan tulee väkisinkin.
En ole selvinpäin. Pikku hiprakassa vähintään. Aikuisten joulu niin ei juuri väliä. Kaikki naukkailevat pitkin iltaa.
No,en taatusti ole.
Perseet olalle ja sitä rataa......
Aivan varmasti olen. En käytä alkoholia ollenkaan eikä puolisokaan.
Olutta juon aattona,joulupäivänä.Ja siihen päälle vielä valkkaria.
Olenkin, suurimman osan, miksen voisi vähän ottaakin?
Teenpä niin, että olen selvinpäin ja hyvässä hutikassa, peräkkäin, en yhtä aikaa.
Lähdemme Tallinnaan ja siellä ei olla kuivinsuin.
🍾🍷🍷🍾🍷🍷🍾🍷🍷🍺🍺🍺🍺
Kyllä olen. Omassa lapsuudessani isä oli monena jouluna humalassa, mikä pilasi koko perheen joulun ja minä päätin jo silloin, että jos minulla joskus on oma perhe eli vaimo ja lapsia, niin en todellakaan pilaa heidän joulua olemalla humalassa.
En. Mutta en myöskään ole missään räkäkännissä.
Olen sellaisessa mukavassa laitamyötäisessä.
Kyllä mä tissuttelen pitkin päivää, sopivan hiprakassa menen sitten aikaisin nukkumaan.
Meillä ei ole lapsia, miehen kanssa kahdestaan olemme.
Tuskin olen selvänä, mutta varsinaista humalaa en halua. Ruoan kanssa juon hyvää viiniä tai siideriä. Illemmalla otan glögin, sherryn tai viiniä, jos sitä ei ollut ruoalla. Kuohuvaakin on joskus tullut otettua alkumaljoina, mutta se on jäänyt pois. Tulee liian turvonnut olo, jos kuoharia ja siideriä on tunnin välein.
Olen, koska olen raskaana. Harmittaa kyllä, ettei saa ihanaa punkkua ruuan kanssa. Seuraavana jouluna sitten.
Totta hemmetissä olen humalassa jouluna, sillon vietnamin reissu just alkanu .
Kyllä sitä kotona ehtii olla selvinpäin ,eläkkeellä sitte.
Joo, koska haluan käydä haudoilla tosi myöhään illalla.
Muuten voisin ottaa vähän viiniä ruualla
Joulupäivänä on usein kutsuttu hyvät ystävämme meille viinille ja juustoille.
Tuskin. Saatan mennä jopa baariin.