Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Raha on paras lahja.
Ja HUOM tilisiirtona, ei mitään seteleitä villasukkien sisään!
Ei vaan käteisenä niin kela ei saa tietoon :) aloitukseen vastaan että mulle kelpaa vihreät kuulat. Olen 44v.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ehdoton ei on kaikki tehdasastiat, tekstiilit ja markettivaatteet. Ei mitään iittalan tuikkukippoja kuin ei myöskään tokmannin. Jotain pienen käsityöläisen valmistamia erikoisuuksia sen sijaan olisi eri ja ilahduttava saada. Ihaninta on villasukat ja vaikka joku hyvä joulutee, hunaja tai artesaanisuklaa.
Kuinka pieni sen käsityöläisen pitää olla? max. 150cm?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat on ihan karsean makuisia
Se on ihan luonnollista että kaikki eivät tykkää. Ei ole olemassa ruokaa,juomaa,makeista eikä mitään muutakaan asiaa mistä kaikki tykkäisivät.
Paituli yöpaita on ei ei,mun mies tykkää ostella niitä merkkipäivinä. Uusi hajuvesi olis kiva ja Budapest kovehteja myös.
Vierailija kirjoitti:
Paituli yöpaita on ei ei,mun mies tykkää ostella niitä merkkipäivinä. Uusi hajuvesi olis kiva ja Budapest kovehteja myös.
paituli, drinksu, dinneri
anna mun nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paituli, drinksu, dinneri
anna mun nauraa
😂😂😂
Mulle käy itse tehdyt joululahjat.
Viime jouluna sain työkaverilta käsihoidon ja suikkarin.
Ei siinä auttanut kuin veisata että "en kaipaa valtaa loistoa en kaipaa kultaakaan" kun kulliltamme salaa nautimme molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pienestä pitäen olen rakastanut vihreitä kuulia ja niin tekee myös omat lapset <3 Nykyään tosin toivon/ostan itselleni mieluummin Finlandia -kuulia, niin on makuvaihtoehtoja.
Juhlapöydän konvehdit lähtee meillä avaamattomana kiertoon, mutta villasukat kelpaa jokaiselle!
- kutittaa
- haisee
-rumia
-pahanmakuisia
Vierailija kirjoitti:
Joulu ilman vihreitä kuulia... ei ole joulu!
Yhden haukun voin ottaa kuulasta ja sen jälkeen on sokeriyliannostus
Pitäisikö sitten kuuskymppisenä tyytyä mihin lahjaan vaan ?
(eikö mitään yksilöllistä lahjatoivetta ole sitten tarpeen enää kenenkään huomioida?)
Vierailija kirjoitti:
Joulu ilman vihreitä kuulia... ei ole joulu!
En tiennytkään että oksennuskilpailut kuuluvat teidän perheen jouluperinteeseen. Noh kaikki tavallaan, en tuomitse!
Vihreitä kuulia ei halua kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin miehelleni Black Weekin alennuksista tämän Seikon kellon https://t.ly/H4eFI toivottovasti on käyttöön tuleva lahja :D
Tuohan näyttää ihan Rolexin GMT pepsi "batman" kellolta :D https://raymondleejewelers.net/wp-content/uploads/2019/06/Rolex-batman-… Hintaa vain taitaa olla noin 20 tuhatta euroa vähemmän :D
Ne piirtää kel on liitua
suksi ite m19