Miksi olet käynyt yliopiston vaikka et ole ylioppilas? Edes kaikki ylioppilaat ei pääse sisään - ikinä
Kommentit (13)
Jos sinne pääsee opiskelemaan, ni miks hitossa ei kävis???
Halusin kouluttautua kauppatieteiden maisteriksi ja se onnistuu vain yliopistossa. Oliko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne pääsee opiskelemaan, ni miks hitossa ei kävis???
Raakaa lihasta
Vierailija kirjoitti:
Halusin kouluttautua kauppatieteiden maisteriksi ja se onnistuu vain yliopistossa. Oliko muuta kysyttävää?
Olitko valmis naisten syleilyyn
Ja mikä oli ongelma? Tulee mieleen tuttu perheen äiti, joka jaksaa aina tilsisuuden tullen kertoa kuinka hänen tyttärensä on "melkein niin kuin lääkäri" (tytär on terveydenhoitaja). Sen sijaan hän ei pysty mitenkään ymmärtämään että hänen ylenkatsomansa ja avoimesti halveksimansa hänen sanoin rasvanäppi mopopoika haki ja pääsi pian amnattikoulun jälkeen yliopistoon....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen halannut eli syleillyt ihmisiä hyvinkin paljon. Sillä ei minulle ole merkitystä, onko halaamisen kohde nainen vai mies. Muuta?
Miten ylioppilaat ja heidän opiskelupaikkansa liittyvät siihen, mitä minä olen opiskellut?
t. amispohjalta maisteriksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen halannut eli syleillyt ihmisiä hyvinkin paljon. Sillä ei minulle ole merkitystä, onko halaamisen kohde nainen vai mies. Muuta?
Opiskelitko Pirkkalassa kuten Sanna?
SDP aivopesi lapsia suomessa kommunisteiksi ja venäjän alamaisiksi
Pirkkalassa tehtiin 1970-luvulla salattu marxilainen koulukokeilu, josta nousi suuri skandaali. Nyt puhuvat entiset oppilaat: "Olihan se aivopesua, eikä niin pientäkään"
https://seura.fi/asiat/tutkivat/pirkkalassa-tehtiin-1970-luvulla-salatt…
Maaliskuussa 1973 rakennettu tilanne on tallennettu Ylen dokumenttiin Pirkkalan koulun kansainvälisyyskasvatuksen pilotista, josta versoi lähes kaksivuotinen marxilainen koulukokeilu.
Marxia lapsille
Esikokeilun aikana oppilaille luettiin aamunavauksessa otteita Karl Marxin ja Friedrich Engelsin Kommunistisesta manifestista. Sen perään soitettiin maailman tunnetuin työväenlaulu Kansainvälinen.
Osan tunneista piti Suomi-Neuvostoliitto-seuran valistaja. Ekaluokkalaisille kerrottiin, että itänaapurissa ei asu köyhiä ja rikkaita, vaan tasa-arvoisia ja onnellisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ylioppilaat ja heidän opiskelupaikkansa liittyvät siihen, mitä minä olen opiskellut?
t. amispohjalta maisteriksi
Power 💪
No, fyysikoksi Suomessa ei muualla kouluteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelitko Pirkkalassa kuten Sanna?
SDP aivopesi lapsia suomessa kommunisteiksi ja venäjän alamaisiksi
Pirkkalassa tehtiin 1970-luvulla salattu marxilainen koulukokeilu, josta nousi suuri skandaali. Nyt puhuvat entiset oppilaat: "Olihan se aivopesua, eikä niin pientäkään"
https://seura.fi/asiat/tutkivat/pirkkalassa-tehtiin-1970-luvulla-salatt…
Pirkkalassa ei ole yliopistoa.
Yeah 💪