Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet käynyt yliopiston vaikka et ole ylioppilas? Edes kaikki ylioppilaat ei pääse sisään - ikinä

Vierailija
07.07.2025 |

Selitä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah 💪

Vierailija
2/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne pääsee opiskelemaan, ni miks hitossa ei kävis???

Vierailija
4/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kouluttautua kauppatieteiden maisteriksi ja se onnistuu vain yliopistossa. Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
5/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne pääsee opiskelemaan, ni miks hitossa ei kävis???

Raakaa lihasta

Vierailija
6/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin kouluttautua kauppatieteiden maisteriksi ja se onnistuu vain yliopistossa. Oliko muuta kysyttävää?

Olitko valmis naisten syleilyyn

Vierailija
7/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä oli ongelma? Tulee mieleen tuttu perheen äiti, joka jaksaa aina tilsisuuden tullen kertoa kuinka hänen tyttärensä on "melkein niin kuin lääkäri" (tytär on terveydenhoitaja). Sen sijaan hän ei pysty mitenkään ymmärtämään  että hänen ylenkatsomansa ja avoimesti halveksimansa hänen sanoin rasvanäppi mopopoika  haki ja pääsi pian amnattikoulun jälkeen yliopistoon.... 

Vierailija
8/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen halannut eli syleillyt ihmisiä hyvinkin paljon. Sillä ei minulle ole merkitystä, onko halaamisen kohde nainen vai mies. Muuta?

Vierailija
9/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylioppilaat ja heidän opiskelupaikkansa liittyvät siihen, mitä minä olen opiskellut?

t. amispohjalta maisteriksi

Vierailija
10/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen halannut eli syleillyt ihmisiä hyvinkin paljon. Sillä ei minulle ole merkitystä, onko halaamisen kohde nainen vai mies. Muuta?

Opiskelitko Pirkkalassa kuten Sanna?

SDP aivopesi lapsia suomessa kommunisteiksi ja venäjän alamaisiksi

Pirkkalassa tehtiin 1970-luvulla salattu marxilainen koulukokeilu, josta nousi suuri skandaali. Nyt puhuvat entiset oppilaat: "Olihan se aivopesua, eikä niin pientäkään"

https://seura.fi/asiat/tutkivat/pirkkalassa-tehtiin-1970-luvulla-salatt…

Maaliskuussa 1973 rakennettu tilanne on tallennettu Ylen dokumenttiin Pirkkalan koulun kansainvälisyyskasvatuksen pilotista, josta versoi lähes kaksivuotinen marxilainen koulukokeilu.

Marxia lapsille

Esikokeilun aikana oppilaille luettiin aamunavauksessa otteita Karl Marxin ja Friedrich Engelsin Kommunistisesta manifestista. Sen perään soitettiin maailman tunnetuin työväenlaulu Kansainvälinen.

Osan tunneista piti Suomi-Neuvostoliitto-seuran valistaja. Ekaluokkalaisille kerrottiin, että itänaapurissa ei asu köyhiä ja rikkaita, vaan tasa-arvoisia ja onnellisia ihmisiä.

Vierailija
11/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ylioppilaat ja heidän opiskelupaikkansa liittyvät siihen, mitä minä olen opiskellut?

t. amispohjalta maisteriksi

Power 💪

Vierailija
12/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, fyysikoksi Suomessa ei muualla kouluteta.

Vierailija
13/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelitko Pirkkalassa kuten Sanna?

SDP aivopesi lapsia suomessa kommunisteiksi ja venäjän alamaisiksi

Pirkkalassa tehtiin 1970-luvulla salattu marxilainen koulukokeilu, josta nousi suuri skandaali. Nyt puhuvat entiset oppilaat: "Olihan se aivopesua, eikä niin pientäkään"

https://seura.fi/asiat/tutkivat/pirkkalassa-tehtiin-1970-luvulla-salatt…

Pirkkalassa ei ole yliopistoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan