Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa jakaa kulut 50/50 mutta

Vierailija
23.11.2022 |

Ei kotitöitä ja lastenhoitoa?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyhmä mies, joka kuvittelee että nainen suostuu kaikkeen mitä hän ehdottaa.

Vierailija
2/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laiska ja itsekäs. Parempiakin miehiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulujen ja yms. jako pitää sopia ennen perheen perustamista. Turha niitä on jälkeenpäin ihmetellä. 

Vierailija
4/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulujen ja yms. jako pitää sopia ennen perheen perustamista. Turha niitä on jälkeenpäin ihmetellä. 

Tämä ei nyt vastannut millään tavalla kysymykseen.

Vierailija
5/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen on laiska ja itsekäs. Jos tietää toisen kuitenkin hoitavan, niin miksi itse vaivautua?

Vierailija
6/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas pärjää vähemmällä.

Mä olin, vuosia sitten, käymässä ystävälläni, kun oli raskaana.

Hänen puolisonsa on aivan idiootti.

Siinä istuttiin iltaa ja kysyin ovatko miettineet kauanko on kotona.

Mies tokasi niin kauan, kun pystyy maksamaan puolet maksuista.

Selitti hän maksaa vaan oman osuutensa lainasta, vaimo saa maksaa korot ja takauvasti.

Pikkasen nostin metelin ja selitin miten homma menee. Mies hermostui täysin ja löi nyrkin pöytään ja sanoi akat ei määrää.

Mä lähdin heti pois ja pari pv myöhemmin ystäväni sanoi hän on aatellut mun sanoja. Joutuuko hän todellakin maksamaan puolet, vaikka on kotona. Puhui elatusvelvollisuudesta, eläkekertymästä, vastuusta.

Mies oli sanonut hänellä on omat rahat ja ei niitä jakele. Ystävä kertoi hän sitten hakee avioeron.

Haki ja siinä vaiheessa mies tajusi mitä joutuu maksamaan elatusmaksuja ja kun ystäväni oli sanonut anopilleen hän ei voi pihin miehen kanssa olla, oli mies tullut järkiin.

Joskus pitää laittaa nyrkki pöydälle

Vierailija
7/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt vastannut millään tavalla kysymykseen.

mitä kysymystä tossa nyt oli, niin makaa kuin petaa, deal with It

Vierailija
8/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ne sitten pitäisi jakaa. Meillä jaetaan yhteiset kulut puoliksi j a loput jää kummankin omalle tilille. Mies huollattaa auton, hoitaa pihan ja tekee vähän muutakin. Minä pääasiassa siivoan.

Vierailija
9/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaa rusinat pullasta. Nuo kannattaisi selvittää ennenkuin alkaa silleen vakavasti miehen kaa, koska on pysyviä ominaisuuksia, ei voi muuttaa. Suosittelen perehtymään siihen, miten tuo on tehty miehen lapsuuden kodissa. Kannattaa myös tutustua miehen ja miehen äidin väliseen vuorovaikutukseen. Molemmat antavat vastauksia siihen, että a) miten mies kohtelee naisia b) tekeekö kotihommia c) mitä parisuhde miehelle ylipäätään on. Jos taantuu teiniksi/ pojaksi äidin luona, niin taantuu myös parisuhteessa.

Vierailija
10/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihminen on laiska ja itsekäs. Jos tietää toisen kuitenkin hoitavan, niin miksi itse vaivautua?

Samat miehet itkee palstalla, että naiset eivät enää pariudu ja tavallinen mies ei kelpaa.

Mistähän johtuu?

Vierailija
11/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis mua ei kiinnosta vaikka sun ukkos ei tekis yhtään mitään, omapahan on ongelmasi. luuletko että täällä jotain apuja saat, ja ukkos alkaa imuroimaan ja pyykkäämään.

Vierailija
12/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat miehet itkee palstalla, että naiset eivät enää pariudu ja tavallinen mies ei kelpaa.

Mistähän johtuu?

ei ainakaan tosta, en minä ainakaan lapsia halua.

Vierailija
13/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Ne sitten pitäisi jakaa. Meillä jaetaan yhteiset kulut puoliksi j a loput jää kummankin omalle tilille. Mies huollattaa auton, hoitaa pihan ja tekee vähän muutakin. Minä pääasiassa siivoan.

" HUOLLATTAA auton, Ja tekee VÄHÄN muutakin" Pihan hoito= lumityöt + nurmikko. Eipä juuri mitään.

Te voitte jakaa ne kuten itse haluatte. Itse en suostuisi tuohon, tai suostusin niin että minä tekisin sen mitä mies tekee, ja mies sen, mitä minä teen

Vierailija
14/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo liikaa ihmisiä ja syntymä on kuolemantuomio.

Vierailija
15/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kuvittelee kotitöiden ja asioiden hoitamisen tulevan naiselta "luonnostaan" ja siksi on helpompi (siis miehelle), että nainen ne hoitaa. Paskan v#tut sanon minä!

Vierailija
16/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä menee mun mielestä niin tasa-arvoisesti kuin voi mennä. Molemmat laittaa yhteiselle tilille tuloistaan tietyn prosenttiosuuden yhteisistä menoista, minä suurempituloisena laitan siis hiukan enemmän. Näin se toinen osapuoli, siis mieheni, ei joudu elämään eri elintasoa mukavuuksien suhteen.

Kotityöt menevät melkolailla tasan puoliksi, ja perhe-elämää molemmat hoitaa samalla tavalla. Auton ajaa huoltamolle se joka kerkeää. Se ei ole kotityö. Lasten ollessa kipeänä toinen jää pois töistä joka toisella kerralla. Sama oli hoitovapaiden kanssa.

Jokainen pariskunta toki tavallaan, mut olisi mielestäni melko kohtuutonta jos mieheni maksaisi 2300€ palkastaan saman kuin minä 5240€ palkastani.

Vierailija
17/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse on ainoa, joka pystyy vastaamaan kysymykseesi. Toivottavasti teillä ei vielä ole niitä lapsia tai edes yhteistä kotia.

Vierailija
18/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu?

Minä pariudun heti jonkun miehen kanssa, joka pukeutuu ja on miehekäs ( vs nainen pukeutuu naisellisesti ja on naisellinen), siivoaa, kokkaa, leipoo, pyykkää -niin että koti on puhdas ja hyvältä tuoksuva, kotona on itsetehtyä kotiruokaa joka päivä ja mies maksaa puolet.

Vierailija
19/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas pärjää vähemmällä.

Mä olin, vuosia sitten, käymässä ystävälläni, kun oli raskaana.

Hänen puolisonsa on aivan idiootti.

Siinä istuttiin iltaa ja kysyin ovatko miettineet kauanko on kotona.

Mies tokasi niin kauan, kun pystyy maksamaan puolet maksuista.

Selitti hän maksaa vaan oman osuutensa lainasta, vaimo saa maksaa korot ja takauvasti.

Pikkasen nostin metelin ja selitin miten homma menee. Mies hermostui täysin ja löi nyrkin pöytään ja sanoi akat ei määrää.

Mä lähdin heti pois ja pari pv myöhemmin ystäväni sanoi hän on aatellut mun sanoja. Joutuuko hän todellakin maksamaan puolet, vaikka on kotona. Puhui elatusvelvollisuudesta, eläkekertymästä, vastuusta.

Mies oli sanonut hänellä on omat rahat ja ei niitä jakele. Ystävä kertoi hän sitten hakee avioeron.

Haki ja siinä vaiheessa mies tajusi mitä joutuu maksamaan elatusmaksuja ja kun ystäväni oli sanonut anopilleen hän ei voi pihin miehen kanssa olla, oli mies tullut järkiin.

Joskus pitää laittaa nyrkki pöydälle

Omista kavereista osa on säästänyt rahaa äitiyslomaa varten jo ennen raskautta. Ihan vaan siksi että pystyy maksamaan oman osansa asuntolainasta. Sitä oli vaikea ymmärtää.

Raskausvaivoja, synnytystä ja hoitovapaita eivät kuitenkaan jakaneet. Eikä lapsesta aiheutuneita kuluja tai tulonmenetyksiä.

Näissä perheissä mies vain jatkoi omaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, ja vaati tuoreelta äidiltä aivan mahdottomia.

Erikoisinta näissä tapauksissa oli se, että siihen pyöritykseen suostuneet naiset pitivät järjestelyä reiluna ja oikeudenmukaisena.

Vierailija
20/88 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet kuvittelee kotitöiden ja asioiden hoitamisen tulevan naiselta "luonnostaan" ja siksi on helpompi (siis miehelle), että nainen ne hoitaa. Paskan v#tut sanon minä!

Minäkin kuvittelen että filmitähdet on luonnostaan komeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi