Mikset anna lapsellesi (koululainen) kotiavaimia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti avaimia varastetaan koulussa? Hulluksi mennyt meno.
Kävin ala-astetta 80-luvulla ja luokkakaveri varasti avaimeni. Isäni yllätti hänet sitten meidän kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti joku, jonka koululaisella ei ole kotiavaimia? Ymmärrän joten kuten esim. iltapäiväkerhossa olevat lapset, jotka käydään hakemassa sieltä. Mutta vaikka toinen vanhemmista olisi kotonakin, niin onhan se varmasti vähän hankalaa olla aina päivystämässä milloin lapsi tulee kotiin.
Mikä siinä on hankalaa, että on tiettyyn aikaan kotona? On onnistunut minulta kolme vuotta. Ajattelen, että koulussa ei kannata olla mukana yhtään mitään ylimääräistä, kun ei voi olla varma, että ne tavarat pysyy tallessa. Puhelin on ikivanha, joten se on lapsella mukana. Avaimettomuuteen on vielä lisäsyynä ex, joka melko varmasti tulisi sillä avaimella tänne meille. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se miten olin penskana unohtanut avaimet ja päätin murtautua omakotitaloon ikkunan kautta. Tarvitsin ikkunan alle korokkeen mutta lopputulos oli se, että sisällä oltiin menestyksekkäästi. Maailma on menettänyt minussa mestarivarkaan.
Minäkin olen mennyt ikkunan kautta sisään, kun ajettiin 300km mökille ja pihassa vanhemmat huomasi, että hups, avain jäi kotiin. Minut pienimpänä pukattiin irrottamaan ikkunaan. Onnistuin!
Mä en muista koska sain avaimen, mutta joskus kai ala-asteella. Ei ala-asteen alussa vaan myöhemmin. Mun äiti oli perhepäivähoitaja, joten hän oli aina kotona. Nyt yli 40-vuotiaana mulla on edelleen avain lapsuudenkotiin ja niin on mun kahdella sisaruksellakin avaimet.
Tulee mieleen se miten olin penskana unohtanut avaimet ja päätin murtautua omakotitaloon ikkunan kautta. Tarvitsin ikkunan alle korokkeen mutta lopputulos oli se, että sisällä oltiin menestyksekkäästi. Maailma on menettänyt minussa mestarivarkaan.