Saan 980€ puhtaana käteen kuukaudessa tekemättä mitään
980€ jää mulle käteen laskujen (asumiskulut) jälkeen
Ihanaa kun ei tarvii mennä töihin ;) yritän säästää sossurahoja omaan asuntoon, tekemättä mitään. Monta vuotta saa odotella mutta sen arvoista.
Kommentit (54)
Minä saan palkkaa 2200€/kk puhtaana käteen.
Elämiseen kuluu mulla kuukaudessa ehkä 700€, loput säästöön.
Vähäämpä olet tyytyväinen.
No, parempi kai se niin on kuin valittaa kurjasta tilanteesta.
Saan reilut 6000 euroa tekemällä mielenkiintoista työtä. Kun aikanaan siirryn eläkkeelle, saan eläkettä yli 3000 euroa kuukaudessa.
Aloittajalla ei jää 980 euroa rahaa .kelan sivuilta saa oikeaa tietoa!!!! Laki määrittää asiat.aloittaja voisit hommata itsellesi jonkun harrastuksen ja yrittää menestyä siinä.nämä asiat on käsitelty jo satoja kertoja lyhyen ajan sisällä.vaalit tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 3800 e käteen tekemällä unelmatyötäni 6 tuntia päivässä 🤗
Mutta joudut nousemaan töihin joka työpäivä, yhteiskunnan tulella saa nukkua just niin pitkääääään kuin huvittaa.
-eri-
Minä olen nytkin "töissä", eli provoilen kotona vauvapalstalla. Etätyötuntikirjauksiin merkitsen jotain ympäripyöreää. Nukuin niin pitkään kuin huvitti, ja käteen saan vähän päälle 3000 € kuussa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa alan tienaa myös pimeästi rahaa youtuben kautta
Ap
Kerrotko tarkemmin tästä pimeästä työstä? Tietenkin niin, ettet jää kiinni, mutta kiinnostaisi kuulla suurinpiirtein miten sillä tienaa mainittavia säännöllisiä tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon saat tukia jos laskujen jälkeen jää noin paljon?
Minä saan 900e ja sillä maksan kaiken.1500€
Ap
Onko paljon vakavia invalidisoivia sairauksia ja elätettäviä?
Vierailija kirjoitti:
Saan reilut 6000 euroa tekemällä mielenkiintoista työtä. Kun aikanaan siirryn eläkkeelle, saan eläkettä yli 3000 euroa kuukaudessa.
Sikäli mikäli eläkepäivät aikanaan koittaa tai eläkesääntöihin ei tule muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, oon 19v ja asun vanhrmpien luona, ja mä oon oikee ap (tän keskistelun ap) ja saan pelkästään 980€ kuussa, ei mee mihinkää laskuihin kun ei ole laskuja, mulla asperger ei muuta
Niinhän se kokoomus yrittää uskotella. Eri asia, kuka uskoo. Oikeat luvuthan löytyvät Kelan sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa alan tienaa myös pimeästi rahaa youtuben kautta
Ap
https://support.google.com/youtube/answer/72851
Tuolleenko meinasit vai mainostatko itse siellä jotain, vai keräätkö vain rahaa ihmisiltä jotenkin muuten, miten? Anonyyminako aiot toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli mikäli eläkepäivät aikanaan koittaa tai eläkesääntöihin ei tule muutoksia.
On myös mahdollista että meteoriitti tippuu päälle.
Elämä on jännitystä täynnä.
Okeiston viha- ja vaalikampanja teemalla "laiskat työttömät ja järjettömän iso sosiaaliturva" on niin nähty. Keksikää jotain uutta.
Onnea teille kaikille. Itse olen niin epäonninen, että teen vihaamaani työtä kokoaikaisesti, nettona käteen noin pari tonnia. Hyvä, arvostettu tutkinto löytyy, ei apua etenemiseen. Ei olisi kannattanut opiskella. Ja kannattaako tehdä töitäkään - varmaan ei kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, oon 19v ja asun vanhrmpien luona, ja mä oon oikee ap (tän keskistelun ap) ja saan pelkästään 980€ kuussa, ei mee mihinkää laskuihin kun ei ole laskuja, mulla asperger ei muuta
Asut vanhempiesi luona ,et voi saada tuommoisia tukeja.laki määrittelee asian.kelan sivuilta löytyy tietoa.
Mulla on työkyvyttömyyseläke ensivuodesta alkaen asumistuen kanssa noin 20 000e. Ja todellakin säästän omaan kämppään, koska tietyn rajan jälkeen asumistuki alkaa toimia leikkurina. Eli käteen jäävä tulo ei nouse vaikka kaikki etuudet nousisikin. Lisäksi haluan pääomatulot hyödyntämään itseäni. Nyt täytyy elää nollilla että mitään ei tule mistään, koska tappiota tehdessä tulee persnettoa tuplasti asumistuen takia. Se kun ei huomioi tappioita lainkaan, pelkät tulot.