Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan 980€ puhtaana käteen kuukaudessa tekemättä mitään

Vierailija
23.11.2022 |

980€ jää mulle käteen laskujen (asumiskulut) jälkeen

Ihanaa kun ei tarvii mennä töihin ;) yritän säästää sossurahoja omaan asuntoon, tekemättä mitään. Monta vuotta saa odotella mutta sen arvoista.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliselle työttömälle tulee noin 550 euroa tilille joka kuukausi kun vähentää hyväksyttävän vuokran, sähkön ja veden. Työkyvyttömyyseläkkeellä vissiin tulee satku tai kaksi enemmän. Joku sokrutautinen voi saada lääkkeisiin ja ja sellaiseen jotain extraa, en tiedä. Matuapinoille maksetaan muitakin tukija ja harkinnanvaraisena vaikka mitä. Se Lieksan tapaus aikoinaan antoi viitteitä eli matuapinan tilille tuli joka kuukausi 1700 euroa työttömänä.

Mulla on työkyvyttömyyseläke ensivuodesta alkaen asumistuen kanssa noin 20 000e. Ja todellakin säästän omaan kämppään, koska tietyn rajan jälkeen asumistuki alkaa toimia leikkurina. Eli käteen jäävä tulo ei nouse vaikka kaikki etuudet nousisikin. Lisäksi haluan pääomatulot hyödyntämään itseäni. Nyt täytyy elää nollilla että mitään ei tule mistään, koska tappiota tehdessä tulee persnettoa tuplasti asumistuen takia. Se kun ei huomioi tappioita lainkaan, pelkät tulot.

Vierailija
22/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan palkkaa 2200€/kk puhtaana käteen.

Elämiseen kuluu mulla kuukaudessa ehkä 700€, loput säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä bitcoin tai raha-arpa eläkeikäiselle? Ideoita?

Vierailija
24/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäämpä olet tyytyväinen.

No, parempi kai se niin on kuin valittaa kurjasta tilanteesta.

Vierailija
25/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan reilut 6000 euroa tekemällä mielenkiintoista työtä. Kun aikanaan siirryn eläkkeelle, saan eläkettä yli 3000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
26/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei jää 980 euroa rahaa .kelan sivuilta saa oikeaa tietoa!!!! Laki määrittää asiat.aloittaja voisit hommata itsellesi jonkun harrastuksen ja yrittää menestyä siinä.nämä asiat on käsitelty jo satoja kertoja lyhyen ajan sisällä.vaalit tulossa?

Vierailija
27/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tukia ne rahat ei todellakaan ole.

Vierailija
28/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan 3800 e käteen tekemällä unelmatyötäni 6 tuntia päivässä 🤗

Mutta joudut nousemaan töihin joka työpäivä, yhteiskunnan tulella saa nukkua just niin pitkääääään kuin huvittaa.

-eri-

Minä olen nytkin "töissä", eli provoilen kotona vauvapalstalla. Etätyötuntikirjauksiin merkitsen jotain ympäripyöreää. Nukuin niin pitkään kuin huvitti, ja käteen saan vähän päälle 3000 € kuussa.

-eri

Vierailija
29/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa alan tienaa myös pimeästi rahaa youtuben kautta

Ap

Kerrotko tarkemmin tästä pimeästä työstä?  Tietenkin niin, ettet jää kiinni, mutta kiinnostaisi kuulla suurinpiirtein miten sillä tienaa mainittavia säännöllisiä tuloja.

Vierailija
30/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon saat tukia jos laskujen jälkeen jää noin paljon?

Minä saan 900e ja sillä maksan kaiken.

1500€

Ap

Onko paljon vakavia invalidisoivia sairauksia ja elätettäviä?

Vierailija
31/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan reilut 6000 euroa tekemällä mielenkiintoista työtä. Kun aikanaan siirryn eläkkeelle, saan eläkettä yli 3000 euroa kuukaudessa.

Sikäli mikäli eläkepäivät aikanaan koittaa tai eläkesääntöihin ei tule muutoksia.

Vierailija
32/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1500€

Ap

Ei, oon 19v ja asun vanhrmpien luona, ja mä oon oikee ap (tän keskistelun ap) ja saan pelkästään 980€ kuussa, ei mee mihinkää laskuihin kun ei ole laskuja, mulla asperger ei muuta

Vierailija
33/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat mainostaa olevasi loinen ja elätti.

Vierailija
34/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ilmiannettu .

Vierailija
35/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se kokoomus yrittää uskotella. Eri asia, kuka uskoo. Oikeat luvuthan löytyvät Kelan sivuilta.

Vierailija
36/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa alan tienaa myös pimeästi rahaa youtuben kautta

Ap

https://support.google.com/youtube/answer/72851

Tuolleenko meinasit vai mainostatko itse siellä jotain, vai keräätkö vain rahaa ihmisiltä jotenkin muuten, miten? Anonyyminako aiot toimia?

Vierailija
37/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli mikäli eläkepäivät aikanaan koittaa tai eläkesääntöihin ei tule muutoksia.

On myös mahdollista että meteoriitti tippuu päälle.

Elämä on jännitystä täynnä.

Vierailija
38/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeiston viha- ja vaalikampanja teemalla "laiskat työttömät ja järjettömän iso sosiaaliturva" on niin nähty. Keksikää jotain uutta. 

Vierailija
39/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille kaikille. Itse olen niin epäonninen, että teen vihaamaani työtä kokoaikaisesti, nettona käteen noin pari tonnia. Hyvä, arvostettu tutkinto löytyy, ei apua etenemiseen. Ei olisi kannattanut opiskella. Ja kannattaako tehdä töitäkään - varmaan ei kannattaisi.

Vierailija
40/54 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1500€

Ap

Ei, oon 19v ja asun vanhrmpien luona, ja mä oon oikee ap (tän keskistelun ap) ja saan pelkästään 980€ kuussa, ei mee mihinkää laskuihin kun ei ole laskuja, mulla asperger ei muuta

Asut vanhempiesi luona ,et voi saada tuommoisia tukeja.laki määrittelee asian.kelan sivuilta löytyy tietoa.