Kotkasta kaveria?
Moikka! Olen muuttanut viikon vanhan poikani (ja mieheni) kanssa Kotkaan ja ystäväpiiri jäi pääkaupunkiseudulle. Olis mukava saada täältäkin päin kavereita, kun välillä on hieman yksinäinen olo... Mies käy koulua ja tekee välillä iltaisin töitä, joten ajattelin, josko täältä löytyisi seuraa vaikka pienten lasten äideitä. Olen 27-vuotias ja aika rennon elämänasenteen omaava tuore äiti.
Kommentit (4)
Eli Kotkasta ollaan myös. Olen 1, 5 vuotiaan pojan äiti ja toisen vauvan laskettu aika on kolmen viikon päästä.
Kirjoittelehan minulle osoitteeseen
hema771@luukku.com
Hei! Olen 27-vuotias odottaja ja helmikuussa syntyy ensimmäinen lapsemme. Olen muuttanut heinäkuussa 2006 Kotkaan ja olen muualta kotoisin... Laita mailia jos kiinnostaa. hanik26@luukku.com
Olen 31v ja tällä hetkellä asustellaa mieheni ja pojan kanssa Kouvolassa muttei täältä kauaa Kotkaan ajele ja ainaha voidaan käydä puolin jos toisinki kahvilla!!!
Päivisin ku poika tarhassa ei oikein aikaa saa kuluun ja täältä päin ku en muutenkaan oikein ketään tunne niin olis kiva saada enemmän ystävii...
Voit meilailla osotteeseen tintti30@netti.fi tai sitte tuu meseen jos sulla se löytyy... pia_lehtojoki@hotmail.com
...osoitteeseen
nonna81@luukku.com
jos haluat ;)