Viimeisin pikkujoulumokasi?
Nyt on pikkujouluaika ja alkaa sattua ja tapahtua. Unohdetaan vanhat mokat ja kertokaa sen mukaan mitä tapahtuu. Ei siis tarvitse olla mitään hirmupettämisiä vaan pienemmätkin mokat, joita vaan katuu niin tänne. On jopa terapeuttista, kun voi mokansa muiden kanssa jakaa (ja miksei työkaverienkin ;)!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret 25-40 aikuiset ei oikeen osaa enää vetää änkyräoksennuskännejä ja avautua pomolle. Lisäksi vielä kaikilla on kamerakännykät valmiina videoimaan "hauskat tapahtumat". Latistaa vähän sitä mokailutunnelman luomista. M50.
Hehe, enpä ole hetkeen kuullut olevani nykynuori ;) Terveisin 39 vuotias emäntä Pohjanmaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannoin ylijäänyttä ruokaa kotiin, kun taksilla tulin. En tiedä miksi otin, ällöttävää jotain silakkalaatikkoa ja se oli jäänyt mulla eteisen lattialle kun olin sammunut sänkyyn. Pitkähihaisen paitani myös unohdin juhlapaikalle.
Silakkalaatikkoa??? Juhlissa?
Jos oli kuitenkin janssonin kiusausta, sehän on kuulemma perinteinen ruotsalainen yöruoka?
Tää ei näin kirjoitettuna vaikuta nololta, mutta mulla on morkkis siitä, että löysin itseni taas tanssilattialta. Aina ennen pikkujouluja päätän itsekseni, että tänä vuonna en mene tanssilattialle nolaamaan itseäni, koska en osaa tanssia eikä mulla ole rytmitajua, mutta parin viinilasin jälkeen taas mennään. Tanssikaverinani ollut kollega kaatoi vahingossa juomansa päälleni ja kaatui bändin soittimien päälle, joten ehkä se vei vähän huomiota mun noloista tanssiliikkeistä.
annoin persettä isomunaiselle pomolle.
Vierailija kirjoitti:
annoin persettä isomunaiselle pomolle.
Kerroitko vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö ne AV palstan seuraajien tämän vuoden pikkujoulumokat sitten oli!?
Ap
Pikkujoulut vasta edessä!
Vierailija kirjoitti:
Tää ei näin kirjoitettuna vaikuta nololta, mutta mulla on morkkis siitä, että löysin itseni taas tanssilattialta. Aina ennen pikkujouluja päätän itsekseni, että tänä vuonna en mene tanssilattialle nolaamaan itseäni, koska en osaa tanssia eikä mulla ole rytmitajua, mutta parin viinilasin jälkeen taas mennään. Tanssikaverinani ollut kollega kaatoi vahingossa juomansa päälleni ja kaatui bändin soittimien päälle, joten ehkä se vei vähän huomiota mun noloista tanssiliikkeistä.
Minä mursin nilkkani joitakin vuosia sitten firman pikkujouluissa tanssiessani. Koko tilanne ja kaatuminen oli niin nolo, että en kehdannut myöntää sen sattuneen, joten yritin vielä reippaasti jatkaa iltaa hymyillen kyynelten läpi. Sitten vaivihkaa tilasin taksin ja lähdin päivystykseen. Kun maanantaina toimitin sairaslomalappua, niin kerroin, että nilkka itseasiassa murtui viikonloppuna, kun liukastuin pihatöitä tehdessä. En tiedä uskoiko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mursin nilkkani joitakin vuosia sitten firman pikkujouluissa tanssiessani. Koko tilanne ja kaatuminen oli niin nolo, että en kehdannut myöntää sen sattuneen, joten yritin vielä reippaasti jatkaa iltaa hymyillen kyynelten läpi. Sitten vaivihkaa tilasin taksin ja lähdin päivystykseen. Kun maanantaina toimitin sairaslomalappua, niin kerroin, että nilkka itseasiassa murtui viikonloppuna, kun liukastuin pihatöitä tehdessä. En tiedä uskoiko kukaan.
Mä jotenkin NIIN näen tän 😂
Emme käytä pikkujouluissa alkoholia niin ei tule mokiakaan.
Se mikä on arjessa moka ei ole sitä pikkujouluissa. Pikkujouluissa on tavoitekin, että estot laitetaan narikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut edessä.....mutta juuri olimme kehittämispäivien yhteydessä risteilyllä (kahden yön) ja tuli hieman vietettyä kahdenkeskistä aikaa yhdessä hytissä yhden poliisimiehen kanssa. Aamulla tajusin, että mies on kihloissa, itse olen sinkku. Pikkujouluja odotellessa......saa nähdä kenen hotellihuoneeseen sitä eksyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Emme käytä pikkujouluissa alkoholia niin ei tule mokiakaan.
Meillä ei käytetä pikkuhousuja.
N26
Taisin mokata pahasti. Jätin tänä vuonna pikkujoulut väliin. Maanantaina osto-osaston uusi työntekijä, joka on todella kuuma pakkaus, tuli ihmettelemään, että missä olin ollut. Oli kuulemma kaivannut kovasti ja yritti etsiä minua, jotta olisi ehdottanut jatkoja.
Nyt kyllä ottaa pannuun lujasti, kun vaimo on ollut kotona jalat ristissä kesälomasta lähtien.
Kun nyt olisi se ensimmäinenkään.
En ole koskaan ollut työpaikan pikkujouluissa, ja nykyisellä työpaikallani pidämme pienen pikkujouluhetken konttorissa työn lomassa. On ollut tapana arpoa nimi jokaiselle jolle ostaa jonkin sovitun hintaisen lahjan, on hyvää syötävää ja rentoa yhdessäoloa. Firmalta saadaan joululahja ja pomot osallistuu myös. Eipä siellä kukaan ole mokaillut - en minäkään - ollaan aikuisia tervepäisiä ihmisiä.
Näin on menty useampi vuosi jonka firmassa olen ollut, ja kukaan ei mitään järjetöntä perseet olalle-meininkiä kaipaa. Mutta huvinsa kullakin.