Viimeisin pikkujoulumokasi?
Nyt on pikkujouluaika ja alkaa sattua ja tapahtua. Unohdetaan vanhat mokat ja kertokaa sen mukaan mitä tapahtuu. Ei siis tarvitse olla mitään hirmupettämisiä vaan pienemmätkin mokat, joita vaan katuu niin tänne. On jopa terapeuttista, kun voi mokansa muiden kanssa jakaa (ja miksei työkaverienkin ;)!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Meni vahingossa punajuurisalaattia pöytäliinalle.
Aika paha, tarvitsetko terapiaa?
Nykyään ollaan niin siistejä, ettei mokailla! Ennen sihteereillä saattoi rintsikat tursuta viittä numeroa pienen juhlamekon reunoilta tai pomo tulla juhlaillalliselle naurettavan solmioumpisolmun tehneenä. Nyt on kaikki viimeisen päälle.
Kannoin ylijäänyttä ruokaa kotiin, kun taksilla tulin. En tiedä miksi otin, ällöttävää jotain silakkalaatikkoa ja se oli jäänyt mulla eteisen lattialle kun olin sammunut sänkyyn. Pitkähihaisen paitani myös unohdin juhlapaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kannoin ylijäänyttä ruokaa kotiin, kun taksilla tulin. En tiedä miksi otin, ällöttävää jotain silakkalaatikkoa ja se oli jäänyt mulla eteisen lattialle kun olin sammunut sänkyyn. Pitkähihaisen paitani myös unohdin juhlapaikalle.
Silakkalaatikkoa??? Juhlissa?
Vähän hämärä muistikuva siitä, että olin yöllä pussannut jotain työpaikan naista. Hirveä häpeä maanantaina, mutta kukaan ei ollut sen näköinen, että olisi ollut kohteena tai nähnyt. Ehkä oli vaan humalaisen unta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hämärä muistikuva siitä, että olin yöllä pussannut jotain työpaikan naista. Hirveä häpeä maanantaina, mutta kukaan ei ollut sen näköinen, että olisi ollut kohteena tai nähnyt. Ehkä oli vaan humalaisen unta.
Taisit pussata omaa pippeliäsi vain.
Millähän vuosisadalla trolli elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit pussata omaa pippeliäsi vain.
Hymmm. Joku "ajattelija" kysyi joskus "Millainen maailma olisi, jos mies pystyisi ottamaan itseltään suihin?" Parempi?
Mitä pienestä pususta, jos se oli ihan vain pusu 😘 Eikä loukannut ketään.
Eihän pikkujouluissa ole enää mitään tehtäviä ja kilpailujakaan. Suurimmassa osassa vaan istutaan ja syödään, tanssimaankin pitää mennä jatkoille. Mokailut jää vähiin.
Nykynuoret 25-40 aikuiset ei oikeen osaa enää vetää änkyräoksennuskännejä ja avautua pomolle. Lisäksi vielä kaikilla on kamerakännykät valmiina videoimaan "hauskat tapahtumat". Latistaa vähän sitä mokailutunnelman luomista. M50.
Tässäkö ne AV palstan seuraajien tämän vuoden pikkujoulumokat sitten oli!?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Silakkalaatikkoa? Olitko työttömien toimintakeskuksen pikkujouluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tarkalleen edes muista mitä se oli. Siis jotain kala/perunalaatikkoa. Mitä en edes siellä juhlissa syöny. Silakkaa tai jotain muuta pahaa kalaa siinä oli..
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret 25-40 aikuiset ei oikeen osaa enää vetää änkyräoksennuskännejä ja avautua pomolle. Lisäksi vielä kaikilla on kamerakännykät valmiina videoimaan "hauskat tapahtumat". Latistaa vähän sitä mokailutunnelman luomista. M50.
Totta. Enää ei uskalleta vetää rehellisesti pomoa turpaan, haistatella työkavereille ja kähmiä sihteerikköjä niinkuin ennen. Pikkujouluista on tullut tylsä velvollisuus.
Ilmottauduin pikkujouluihin, moka sinäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tarkalleen edes muista mitä se oli. Siis jotain kala/perunalaatikkoa. Mitä en edes siellä juhlissa syöny. Silakkaa tai jotain muuta pahaa kalaa siinä oli..
Ja tästäkin on yli 10 vuotta ja olin kännissä kun käki. Niin en tarkalleen reseptiä kyllä muista, kun se laatikko sitten suoraan vielä roskikseen meni.
En oo koskaan edes oksennellut firman pikkujouluissa. Vaimoni aikanaan pokasin kauan aikaa sitten sellaisista, mutta se ei tunnu vieläkään mokalta.
Join vettä valkoviinilasista.
Olen irtisanonut itseni ja uusi asunto on löytynyt. Lapset vähän valittavat muutosta, mutta ymmärtävät sitten aikuisina.
Mä vein aikanaan meidän naimisissa olevan toimitusjohtajan mun luo "jatkoille". Aamulla se työnsi sormensa mun rotan häkkiin ja rotta puri sitä. Meidän lähtö oli sen verran vauhdikas ja äänekäs, että maanantaina koko firma jo tiesi mitä oli tapahtunut. Olihan se nolo juttu 😒
Meni vahingossa punajuurisalaattia pöytäliinalle.