Mikä on KAIJA KOON koskettavin biisi?
Kommentit (22)
Niitä on monta: Ilman sua, Seinäruusu, Minä muistan sinut...
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Mun inhokki laulaja ollut aina.
Veikkaan että olet joku 2000 syntynyt joka ei tunnekaan muuta Kaijaa kuin tämän vain elämän. Itse ollut tietoinen jo vuodesta 1993.
Viimeinen lento.
Kaija Koo oli muuten levyttävä artisti jo ennen Tuulten viemää -menestyslevyään.
Mulla oli lapsena Rock-suosikit -niminen kokoelmakasetti vuodelta 1984, jolla oli Kaija Koon biisi Kolmen jälkeen aamulla.
Muita kyseisen kasetin helmiä olivat Dingon Hän on se, Juicen Viidestoista yö ja Mamban Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä.
Harmi että tuo lapsuuden aarteeni on jo aikoja sitten hukkunut jonnekin. Sain sen, kun olimme isän kanssa ostamassa meille stereoita ja iskin silmäni kasettiin, jonka kannessa oli Dingon kuva. Olin viisi- tai kuusivuotias ja fanitin Dingoa kovasti. Isä yritti selittää, ettei siinä ole kuin yksi Dingon biisi, mutta mä halusin sen silti. Tarpeeksi kun ruinasin, niin saatiin kasetti sitten stereoiden kaupanpäällisiksi. Mun ensimmäinen oma kasetti, jossa ei ollut pelkkiä lastenlauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että olet joku 2000 syntynyt joka ei tunnekaan muuta Kaijaa kuin tämän vain elämän. Itse ollut tietoinen jo vuodesta 1993.
Minä jo ennen ekaa levyä eli ennen vuotta 1986, Steel Cityn ajoilta. Esiintyivät silloin telkkarissakin.
Mulle se on viimeinen lento. Soitettiin isän hautajaisissa.
Siinä ähisijässä ei ole mitään koskettavaa