Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puen usein 3 vuotiaani joka osaa itsekin pukea, lellimistäkö??????

Vierailija
08.11.2006 |

Minulle on asiasta jo muiden taholta huomauteltu silloin tällöin että hemmottelen lapseni piloille kun en aina jyrkästi vaadi häntä pukemaan vaan autan häntä vielä silloin tällöin erityisesti aamuisin kun on muutenkin kiire.

Oli ihanaa lukea Keijo Tahkokallion artikkeli lapsen hemmotteluste jossa hän totesi että juuri tämänlainen teko ei ole lapsen lellimistä vaan hellyyttä!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se käy todella hitaasti ja lapsi saattaisi hillua vaikka kelteisillään ihan koko päivän, ellen itse hoputtaisi ja pukisi.

Vierailija
2/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt sen parhaaksi keinoksi jos on kiire (mitä yleensä). Välillä haluaa pukea itse ja välillä haluaa etä mä puen. Miks en pukis? Pieni ihminen vielä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti osaa pukea (kaiken) itse, mutta puen tai autan pukemisessa kun kerran siihen on aikaa. Tai vaikkei olisikaan, ei se lapsi siitä pilalle mene. Oma äitini ei koskaan pukenut ja uskon tyttäreni nauttivan tästä(kin) " rakkaanapidosta" ;-)

Vierailija
4/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellutkaan, että se voisi jonkun mielestä olla lellimistä. Lapsi osaa itsekin oikein hyvin pukea, mutta joskus on känkkäränkkä, joskus ei muuten vain huvita, joskus meillä on kiire, tai mitä nyt milloinkin. Useimmiten pukee kuitenkin itse.

Vierailija
5/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse ymmärrä että miksi jo pienestä pitäen pitää niin äärettömän tiukasti vaatia lapsilta tiettyjä asioita.

ap

Vierailija
6/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenjäseniä, jatkuvasti, ja se ei tee kenellekkään pahaa. Sitten vasta on asiat huonosti kun alkaa kotoa löytyä tyytymättömiä ihmisiä, jotka ei tunne iloa mistään, silloin on menty liiallisuuksiin, hemmottelun kanssa. Jotenkin alkaa täällä olla natsimeininki lapsiin, vaaditaan niiltä liikoja, ja kokoajan pitää rankaista, vaikka on todistettu satoja kertoja että negatiivisesta palautteesta ei ole pitemmän päälle mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän