Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi aina kun käsitellään miesten ulkonäköpaineita...
22.11.2022 |
Esimerkkinä on pitkä ja/tai roteva mies?
Aina tyyppi jota joku haukkui koulussa hujopiksi, tai mies jolla on vähän mahaa. Jos kysyt naisilta, ylivoimainen enemmistö haluaa pitkän miehen, ja mieluummin vähän mahaa kuin hintelä.
Silloin äärimmäisen harvoin kun mukaan pääsee oikeasti ulkonäöltään epäsuosittu eli lyhyt, hintelä jä sirokasvoinen - on kyseessä tyyppi joka meikkaa, kenties jopa tuntee itsensä naiseksi, tms.
Onko tässä tarkoituksena ettei vain tulisi kenellekään paha mieli, tai että kukaan tuntisi itseään pinnalliseksi? "Oi kyllä minulle tuollainen pitkä nallekarhu kelpaisi, pituuserohan on ihana hih hih eikä haittaa jos on vähän mahaa kun en ole pinnallinen".
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olen ruma ku synti ja kyl se harmitti 13 vuotiaana, mut kuka aikuinen mies kaipaa jotain hyväksyntää naisilta et itsetunto paranis. Mikä ihme päässä viiraa jos itsetunto perustuu muiden mielipiteisiin sun ulkonäöstä. Ja kaiken lisäksi ruikkuttaa siitä. Itsetunto perustuu siihen mitä pystyy saavuttamaan esim. olen hyvä jossain ja pystyn asioihin ja rakentuu teini iässä . Ei siihen onko ylipainoa tai ruma. Noilla itkevillä "miehillä" ei ole enää toivoa. Jotain menny pahasti pieleen kasvatuksessa.