Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina kun käsitellään miesten ulkonäköpaineita...

Vierailija
22.11.2022 |

Esimerkkinä on pitkä ja/tai roteva mies?

Aina tyyppi jota joku haukkui koulussa hujopiksi, tai mies jolla on vähän mahaa. Jos kysyt naisilta, ylivoimainen enemmistö haluaa pitkän miehen, ja mieluummin vähän mahaa kuin hintelä.

Silloin äärimmäisen harvoin kun mukaan pääsee oikeasti ulkonäöltään epäsuosittu eli lyhyt, hintelä jä sirokasvoinen - on kyseessä tyyppi joka meikkaa, kenties jopa tuntee itsensä naiseksi, tms.

Onko tässä tarkoituksena ettei vain tulisi kenellekään paha mieli, tai että kukaan tuntisi itseään pinnalliseksi? "Oi kyllä minulle tuollainen pitkä nallekarhu kelpaisi, pituuserohan on ihana hih hih eikä haittaa jos on vähän mahaa kun en ole pinnallinen".

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä hommaa. Jos joku sanoo, että oletpa läski niin laihduta ja mene salille. Olkaa nyt vittusoikoon parempia. Ruikuttavat äijät on ämmiä. Lopettakaa se saatanan ulina ja ottakaa itseänne niskasta kiinni. Yksikään normaalilla itsetunnolla ja itsekunnioituksella varustettu mies ulise iltalehdessä tai välitä vattuakaan mitä muut siitä sanoo. Samat ukot(ämmät) ruikuttaa millon mistäkin. Kuka söi mun munkin ja sit itketään vessassa kun tuli niin pahamieli. Saakelin amebat kukaan ei kunnioita teitä ja häpäsette itsenne lisäksi muut miehet. Aina saa hävetä.

Tässä se ongelma piileekin. Mies haluaa parantaa ulkonäköään ja suuntaa salille. Lihaksia tulee ja rasvaa lähtee. Mikään ei kuitenkaan muutu, koska naiset katsovat naamaa ja pituutta eikä lihaksia.

Mä olen ruma ku synti ja kyl se harmitti 13 vuotiaana, mut kuka aikuinen mies kaipaa jotain hyväksyntää naisilta et itsetunto paranis. Mikä ihme päässä viiraa jos itsetunto perustuu muiden mielipiteisiin sun ulkonäöstä. Ja kaiken lisäksi ruikkuttaa siitä. Itsetunto perustuu siihen mitä pystyy saavuttamaan esim. olen hyvä jossain ja pystyn asioihin ja rakentuu teini iässä . Ei siihen onko ylipainoa tai ruma. Noilla itkevillä "miehillä" ei ole enää toivoa. Jotain menny pahasti pieleen kasvatuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla