Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi olet nauttinut hgin Stockmannilla käymisestä?

Vierailija
22.11.2022 |

Minä joskus ihan 2000-luvun alussa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ruotsinkielieset kuulutukset ovat kamalia. Eli en nauti todellakaan siellä käymisestä. Joskus aikoja sitten oli hieno, ei enää.

Mitä vikaa suomenruotsalaisissa kuulutuksissa?

Minua ahdistaa ne venäjän- ja kiinankieliset kuulutukset!

Vierailija
82/86 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 90-luvulla se oli vielä hieno ja Herkusta sai kaikkea hyvää.

Nykyään on vaan peruskauppa muiden joukossa, en enää sitä varten mene keskustaan.

No ei todellakaan ole mikään peruskauppa. Tänään kävin ja ihmettelin jälleen kerran sitä, miten hyvä valikoima siellä on. Sellasia herkkuja ei tosiaan löydy muualta, esim. merenelävät, kaikenmaailman kani- ja hanhipaistit, kaviaarit, juustot, pikkuleivät ym. Toki jossain Cittarissakin on aika hyvä valikoima, mutta kyllä tuo Herkku pitää pintansa silti.

Kanipaistit? Hyvä kun kerroit, niin kierrän sen kaukaa.

Kierrän kaikki kaupat kaukaa joissa laitetaan LEMMIKKIELÄIMET julmasti lihoiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn melkein joka vatun päivä Stockalla.

Olen töissä siellä.

Vierailija
84/86 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt sen jälkeen, kun herkku myytiin pois. On muuttunut ihan s-ketjun tusinakaupaksi. Vaatepuolikin jotenkin näivettynyt.

Vierailija
85/86 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 1980-luvulla se oli vielä suhteellisen OK. Silloin kävin parina päivänä viikossa.

Vierailija
86/86 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Stockalla säännöllisesti, eilen kävin viimeksi. Lähin spårayhteys kulkee ovelta ovelle paremmin kuin minnekään kauppakeskukseen tms, joten käyn mm. eläinkaupassa aina Stockalla. Sieltä saan kaiken muunkin astioista vaatteisiin ja elektroniikkaan. Ruoan ostan lähi-Alepasta.

Toki harmittaa, että perinteinen brändi on käytännössä heitetty roskiin aikoja sitten, mutta kyllä mulle niiden tarjonta silti kelpaa. Se ei ole enää erityistä, mutta sama mikä muillakin. Helpommin vain käsillä, kun tosiaan kulkuyhteys on ovelta ovelle.